Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten juhlapukeutuminen on niin paljon vapaampaa kuin miesten?

Vierailija
22.04.2025 |

Siis miehillä vain puku ja senkin pitää olla tumma kun taas naiset voivat aidosti valita mitä laittavat ylleen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa pukeutua kuin haluaa mutta koska ei yhtään kiinnosta, niin laittaa mustan puvun. Katso miten esim Sami Sykkö pukeutuu.

Vierailija
2/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu juhlasta, joissain käy vaalea puku jaaika monessa perusjuhlassa käy siisti pukeutuminen, ei tarvitse olla puku päällä, esim. pellavahousut ja kauluspaita sopii avecin kesämekon pariksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei voisi laittaa vaikka minkävärisen puvun päälleen? Olen nähnyt vaaleanpunaisia pukuja miesten päällä.... itse mies sen päättää mutta näköjään valitsee aina jonkun tumman värin. Teetä turkoosinvärinen puku tai taivaansininen puku itsellesi.

Vierailija
4/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten puvun idea on tasa-arvoistaa miehet niin ettei heti näe onko kyseessä kurvernööri vai mattimeikäläinen, kaikilla sama setti päällä. Naisen juhla-asun idea on antaa naisten kauneuden loistaa ja kaunistaa juhlia, jokaiselle sopii parhaiten eri värit ja mallit.

Vierailija
5/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on juhlissa tavallaan vieläkin miehen koriste. Siksi pukeutuminen on vapaamuotoisempaa.

Vierailija
6/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat juhlien sydän ja sielu. Ketään ei kiinnosta minkä värinen kravatti Sepolla on päällä, sori Seppo siitä.

Vierailija
7/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset eivät ole heti homottelemassa ja vidduilemassa toisilleen, jos laittaa vähän väriä ja röyhelöä.

Vierailija
8/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia että saadaan myytyä enemmän vaatteita.

Vierailija
9/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei voisi laittaa vaikka minkävärisen puvun päälleen? Olen nähnyt vaaleanpunaisia pukuja miesten päällä.... itse mies sen päättää mutta näköjään valitsee aina jonkun tumman värin. Teetä turkoosinvärinen puku tai taivaansininen puku itsellesi.

Koska sitä pidetään epäkohteliaana iltatilaisuuksissa?

Vierailija
10/10 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylö