Julkkishomo jota sinä heteronainen pidät komeana ja seksikkäänä?
Näin sattumalta youtubessa pätkän eräästä sarjasta ja siinä oli Andrew Scott. Olin aivan myyty, että mikä seksikäs mies tämä on?! Googletin miehen ja totesin surukseni, että mies on homo. No voihan sitä silti kuolata katsoessa miehen elokuvia ja sarjoja. Juuri lopetin Fleabagin katsomisen missä mies näytteli kakkoskaudella seksikästä katolilaista pappia. Uuuhh mikä hottis! Katsoin joskus Uusi Sherlock-sarjaa jossa Andrew oli, mutta ei silloin niin kiinnittänyt mun huomiota. Nyt pitäisi jostakin löytää tuo sarja, että saisin katsoa sen uudestaan. En sitä katsonut kokonaan aikoinaan.
En malta odottaa, että näen Pursuit of Love-sarjan mistä tuo video on!
https://www.google.fi/search?q=andrew+scott&client=safari&channel=ipad_…
Kommentit (94)
Kaikki nk. heteronaiset ovat vain kaappihonoseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Stephen Fry. Varsinkin nuorempana Jeevesinä 😍
Oi kyllä, siinä yksi kaukorakkauksistani <3
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nk. heteronaiset ovat vain kaappihonoseksuaaleja.
Ai nainen on homoseksuaali kun kuolaa miehen perään joka sattuu olemaan homo. Sulla taitaa nyt olla vähän hakusessa se mikä on homoseksuaali. :D En mä naisten perään kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Robin. Varmaan muutaman vuoden päästä komeampi kunhan lihasta saa vähän .
Ei vain taida olla homo.
Mulla on monia, suuri ihastus oli muutama vuosi sitten Lee Pace. Christian Coulson. Jim Parsons on myös ihana. Aikuisviihteestä M/M olin ihastunut tosi komeaan nuoreen mieheen nimeltään Calvin Banks. Ai niin ja vielä se Moriartyn näyttelijä Sherlockissa, en muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Jari Sillanpää
Nuorempana todellakin. Nykyisin ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Antti Holma.
Nykyään täysin savolaisukon näköinen 😂
Mammojen mielestä Sampo Marjomaa.
En pidä. Tykkään heteromiehistä, kuten Rocco Siffredistä.
Niles Frasier-sarjasta. Ja Barney Stinson How I met your motherista. Ja Beauty and the beast-elokuvan (live action) Gaston. En jaksa muistella näyttelijöiden nimiä.
George Michael. Pettymys oli suuri, kun paljastui homoks, sitä ei voi kieltää.
Kyan Douglas 🤤 (se kampaaja Sillä silmällä -sarjasta; todellakin vain komistunut vuosien myötä)
Nuoriso kastiin kuuluva Tom Daley on söpö.
Vierailija kirjoitti:
Moriartyn näyttelijä Sherlockissa, en muista nimeä.
No se on just tämä Andrew Scott josta kerroin aloituksessa. :D
Wentworth Miller, eli Pako-sarjan Michael Scofield. Todella 🔥🔥🔥
Orville Peck!
On niin kuuma et en kestä.
Häne tanssimuuvit on jotain taivaallista. Ja esiintymisasut herranjumala! Hapsuja, hapsuja!
Jos täällä ketään tanssiin hurahtanutta nii suosittelen. Orville Peckin videot on ihan taidetta 💖
Saahan sitä haaveilla, eikä siihen mene rahaa, toisin kuin joillakin instabeibien vahtijoilla ja sugarbeibien elättäjille, jotka maksavat kuvista ja seurasta.