Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies onko sinulla nais kaveri josta et ajattele mitään muuta?

Vierailija
04.08.2014 |

Siis hetero mies onko sinulla naisystävä josta et haaveile muuta? Tai ole ihastunut? Voiko mies todella olla vaan kaveri ilman että ajattelee mitään? Tarkoitan nyt sellaista ystävyyttä että tapaatte kahden eikä porukassa...

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarkoitan nyt sellaista ystävyyttä että tapaatte kahden"

Ovatko kaikki - on mulla - vastanneet lukeneet tuon määrittelyn?

Esimerkiksi jotkut kertovat että heillä on kaverina mm. kundikavereiden naisia.. siis tapailette kahden. Entä eikö naisille ole ongelma kertoa uusille poikaystäville, että heillä on miespuolisia kavereita joita tapailee erilaisissa tilaisuuksissa/paikoissa kahden?

En minä ole sanomassa etten usko että noin voisi olla, on vain erikoista minulle. Voi olla että näitä naispuolisia kavereita on miehillä joilla on muutenkin aina ollut helposti naisystäviä. Minulla ei ole ollut, mutta en (ainakaan enää) ole erityisen mustasukkainen, oma naisystäväni vietti 3 viikkoa lapsensa isän kanssa samassa talossa, enkä tunne tätä exää tai hän minua...

Itse mietin/katselen useinkin seksuaalisessa mielessä sopivan ikäisiä  naispuolisia kolleegoitani (joita on monta), jopa ihan hyviä työkavereitani. Jopa erityisen läheisen ja molemminpuoleisen luottamuksen ja kunnioituksen omaavan L-työkaverini, joka siis ei varmasti ole kiinnostunut minusta, enkä minä oikein pidä häntä naisellisesti viehättävänä... niin puutteessa huomasin katselevani kiinnostuneena hänen shortsien vetoketjun aluetta. M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla