Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo antaa olettaa että seksiä luvassa mutta siihen jääkin

19v naimisissa
26.07.2021 |

Jos kysyn seksistä naurahtaa mene pesulle ..noh tunnin päästä käyty pesulla ja mennään makkariin mutta kun hän tulee aina viimeisenä(ehdin siis odottamaan aina) jättikin oven auki ( lapset toisessa huoneessa). Pyysin laittamaan kiinni niin tää päästi sammakot valloilleen: tätä miestäkö pitäs vielä palvella. Olin että taasko näin etkö voi aiemmin jutella kun 3 kertaa kuussa sama tilanne että kun hän tulee sänkyyn ei tiedä mitä tekis on hiljaa ei puhu tai suuttuu jostain kun esim pyydän oven kiinni. No oltiin hiljaa 20min..odotin hänen liikettä, jonka päästä lähdin ulos telttaan ja sanoin etten voi olla huomenna "normaali". Todella vtuttavaa nyt yrittää jatkaa normisti aamua.Muilla vastaavia tapahtunut?

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:

Vaimosihan tuli makkariin. Voi hyvin olla että haluaa mutta ei oikeen kehtaa. Se että olisi laittanut oven kiinni on olisi ollut niin selvä aloite. Ehkä hän, niinkuin niin moni muukin nainen haluaa, että mies tekee aloitteen ja määrää tahdin.

Minua olisi ainakin naisena tällaisessa tilanteessa kiihottanut huomattavasti enemmän jos mies olisi noussut ylös sulkenut määrätietoisesti oven tullut ottamaan minut.

Se että mies alkaisi ruinaamaa että olen jättänyt oven auki ja voisinko sulkea sen, ei nyt vaan sytyttäisi yhtä paljon.

Täydellinen esimerkki vaikeasti tulkittavasta naisesta!

Pahoittelut vaikeasti tulkittavuudesta 😘

Ei näitä kannata ottaa niin vakavasti. Naiset ja miehet ovat erilaisia ja ehkä juuri siksi toistensa mielestä niin ihania ja ärsyttäviä.

Eri naiset tykkää tietysti eri jutuista mutta itse ainakin tykkään siitä että mies ei kauheasti kysele haluanko tai harrastetaanko seksiä tänään.

Haluan että mies tekee aloitteen määrätietoisesti. Vetää minut lähelleen ja hyväilee. Kyselyt jotenkin latistaa tunnelmaa. Jos en halua (mitä ei kovin usein tapahdu) niin ilmoitan sen kyllä sitten.

Parasta jos jo päivän aikana voi latautua tunnelmaan ja saada vihjeen että toista haluttaa ilman että se on painostusta tai ruinausta.

Meillä ainakin voi joku vähän kaksimielinen juttu tai toisen kosketus salaa lapsilta piristää tunnelmaa.

Jos ap olisi minun mieheni niin olisin syttynyt seuraavasta:

Mies halaa minua kesken kotiaskareiden takaapäin ja suutelee niskaa. Varovaisesti vaikka puraisee. Kehuu että olen seksikäs.

Mies käy suihkussa (oma-aloitteisesti jos on sen tarpeessa) ja tulee kylpytakki/ pyyhe päällä hakemaan minut. Nostaa syliin ja kantaa makkariin. Laskee sängylle ja käy sulkemassa oven (ja laittaa sen mieluiten lukkoon).

Molemmat osapuolet varmistaa että molemmat saa nautinnon.

Vierailija
22/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut omalle miehelleni, että varmin tapa saada minut kiihottumaan heti on, että hån sanoisi määrätietoisestiz että nyt on seksiä, ei vastaväitteitä. Sellainen saa kosteaksi parissa sekunnissa. Tuo ap:n hirveä nynnytyyli on niin kauhea, että sen on pakko olla vitsi tai provo. En kestäisi sellaista vässykkämiestä hetkeäkään. Ei ihme, ettei vaimonsa halua enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ovat laitetut sensuellit naiset niukoissa hepeneissä? Miesten unelmissa. Todellisuus on karu. Mutta sekin on miehen vika.

Vierailija
24/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:

Vaimosihan tuli makkariin. Voi hyvin olla että haluaa mutta ei oikeen kehtaa. Se että olisi laittanut oven kiinni on olisi ollut niin selvä aloite. Ehkä hän, niinkuin niin moni muukin nainen haluaa, että mies tekee aloitteen ja määrää tahdin.

Minua olisi ainakin naisena tällaisessa tilanteessa kiihottanut huomattavasti enemmän jos mies olisi noussut ylös sulkenut määrätietoisesti oven tullut ottamaan minut.

Se että mies alkaisi ruinaamaa että olen jättänyt oven auki ja voisinko sulkea sen, ei nyt vaan sytyttäisi yhtä paljon.

Eikä ole! Olen eri nainen mutta ajattelen ihan samoin.

Siis AP käyttäytyi tosi vässykkämäisesti, niin että turha ihmetellä. Vähän piipitti oven sulkemisesta, mutta ei uskaltanut edes puhua seksin halustaan. Hui, sehän olisi voinut johtaa eri mieltä olemiseen ja alkoi jänskättää.

Tiedoksi kuitenkin, että se avoin eri mieltä oleminenkin on kiihottavampaa kuin että mies makaa 20 min hiljaa mököttämässä ja sitten luikkii telttaan kuin pelästynyt kissanpentu. Ei siitä kostu naisesi pikkarit.

Ensi kerralla tosiaan suljet sen oven ja edes ääneen sanot että haluaisit naistasi tosi paljon. Jos tulee konflikti, älä pelkää sitä äläkä livistä telttaasi. Suoraselkäisyys ja rohkeus kiihottaa naisia.

Jos ei mies osaa ottaa naista, niin olkoon ottamatta ja vinkumatta. Kyllä pitää olla mies eikä joku visertäjä.

Meillä mies sanoo "sänkyyn nyt tulen ja haluan" ja silloin haluan minäkin. Tosin, sanon noin minäkin, ja hänkin haluaa...

Vierailija
25/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ovat laitetut sensuellit naiset niukoissa hepeneissä? Miesten unelmissa. Todellisuus on karu. Mutta sekin on miehen vika.

Missä ovat upeat miehet pullistelevissa housuissaan lihaksineen, ja upeina. Ei missään.

Vierailija
26/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit vastakysymyksen, koska et osaa vastata. Mulla on kyllä kroppa kondiksessa. 

Vierailija
27/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ärsytät häntä. Kysy rouvalta suoraan, että mikäs on. Nyt asia selvitetään juuria myöten. Jatketaanko tätä liittoa enää.

Tärkein pointti on, että sinä ärsytät häntä. Mutta se voi johtua myös rouvan tyytymättömyydestä omaan elämäänsä, jossa sinä nyt vain satut olemaan mukana.

Taitaa kuule olla rouvan päänupissa se vika. Turha tätäKIN on miehen syyksi kääntää.

Voi olla rouvan päänupissakin vikaa, tai voi myös olla että parisuhde on tullut ajat sitten jo tiensä päähän. Haluttomuus ja tiuskiminen kertoo suoraan, että parisuhde ei ole kunnossa. Miesten on mahdoton käsittää, että nainen EI halua seksiä, jos suhde ei toimi ja mies ärsyttää. Siksi keskustelu parisuhteen tilasta on tarpeen. Keskustelu seksin vähyydestä ei toimi.

Vierailija
28/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla kovat vaatimukset ja miehiä haukutaan. Itse ette koskaan tee mitään, joka johtaisi seksiin. Laamapaidat ja naama norsunveellä koko ajan. Ja nalkutusta. Vaikka olisi kuinka äijjä, niin ei tommoisia tee mieli. Feminismi on voittanut taas!

Voi kuule kyllä me tehdään vaikka ja mitä. Pienen käytöstapakurssin jälkeen sinäkin kullanmuru saattaisit päästä niistä osalliseksi.

Vierailija
29/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuon yhden trollailijan laamajuttuja, mutta ainakin tuon naisten vaikeaselkoisen käytöksen leimaaminen feminismistä johtuvaksi on jo aika paksua :D Feminismiin liittyy usein juuri seksipositiivisuus: feministinainen juuri hyväksyisi omat seksihalunsa, kommunikoisi kumppanin kanssa mikä itseä kiihottaa ja tekisi itsekin aloitteita sillä seksi on hyvä asia ja tarkoitus on molempien saada oikeasti hyvää seksiä. Naiset jotka ovat epävarmoja, häpeävät halujaan ja odottavat että mies "ottaa" mutta eivät osaa sanoa tätä sille miehelle, tai eivät muuten osaa kertoa mikä on vikana, eivät kyllä kuulosta femisnisteiltä. 

Tosin haluttomuuteen voi olla monia syitä mitkä eivät noihin asioihin liity ja tuo ap:n kuvailema tilanne kuulostaa siltä että suhteessa on muita ongelmia, kuten täällä mainittiinkin.

Vierailija
30/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa en trollaa. Naisten käsitys rohkeudesta ja kokeilunhalusta on oikeasti aika laimeaa. On kokemusta. Eikä viitsitä laittautua vaan katsotaan salkkareita. Feministit elävät omassa rinkirunkkukuplassaan. Puhuvat tasa-arvosta, mutta miehen oikeudet eivät kiinnosta. Myönnän, että aikoinaan feminismillä oli paikkansa. Nyt sitä voisi aidosti kutsua tasa-arvoliikkeeksi. Kuuntelehan radiosta YLE puheelta Naisasiatoimisto. Vaikka kuinka huumorilla, patriarkaatti on kaiken takana. Mä kannatan aitoa tasa-arvoa.

Miksi juuri sen miehen tulee tehdä aloite, Pitää huolta ensin naisen nautinnosta, sitten omastaan. Sekö on tasa-arvoa? Mä en sano, että noin ei voisi olla, mutta kun tää maailma ei ole mikään Regina tai Cosmopolitan.

Vierailija
31/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuon yhden trollailijan laamajuttuja, mutta ainakin tuon naisten vaikeaselkoisen käytöksen leimaaminen feminismistä johtuvaksi on jo aika paksua :D Feminismiin liittyy usein juuri seksipositiivisuus: feministinainen juuri hyväksyisi omat seksihalunsa, kommunikoisi kumppanin kanssa mikä itseä kiihottaa ja tekisi itsekin aloitteita sillä seksi on hyvä asia ja tarkoitus on molempien saada oikeasti hyvää seksiä. Naiset jotka ovat epävarmoja, häpeävät halujaan ja odottavat että mies "ottaa" mutta eivät osaa sanoa tätä sille miehelle, tai eivät muuten osaa kertoa mikä on vikana, eivät kyllä kuulosta femisnisteiltä. 

Tosin haluttomuuteen voi olla monia syitä mitkä eivät noihin asioihin liity ja tuo ap:n kuvailema tilanne kuulostaa siltä että suhteessa on muita ongelmia, kuten täällä mainittiinkin.

Pitkästäaikaa hyvää tekstiä!

Helppo olla samaamieltö kanssasi. Olen todellakin feministi: pidin jo vuosikymment sitten oman sukunimeni, ja lapset ovat minu sukunimellä; toki ihan yhteishengessä mieheni kanssa. Yhdessä oltu siis kauan, vuoskymmenet. Mies on aina ajtaellut minua, ja minä puolestani häntä. Seksi on juuri  upeeta siksi, kun halumme yhä hurja toisiimme.!

la samaa mieltä

Vierailija
32/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa en trollaa. Naisten käsitys rohkeudesta ja kokeilunhalusta on oikeasti aika laimeaa. On kokemusta. Eikä viitsitä laittautua vaan katsotaan salkkareita. Feministit elävät omassa rinkirunkkukuplassaan. Puhuvat tasa-arvosta, mutta miehen oikeudet eivät kiinnosta. Myönnän, että aikoinaan feminismillä oli paikkansa. Nyt sitä voisi aidosti kutsua tasa-arvoliikkeeksi. Kuuntelehan radiosta YLE puheelta Naisasiatoimisto. Vaikka kuinka huumorilla, patriarkaatti on kaiken takana. Mä kannatan aitoa tasa-arvoa.

Miksi juuri sen miehen tulee tehdä aloite, Pitää huolta ensin naisen nautinnosta, sitten omastaan. Sekö on tasa-arvoa? Mä en sano, että noin ei voisi olla, mutta kun tää maailma ei ole mikään Regina tai Cosmopolitan.

Mielenkiinoista ajattelua! terkuin Edellinen

Vierailija
33/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo olla samaamieltö kanssasi. Olen todellakin feministi: pidin jo vuosikymment sitten oman sukunimeni, ja lapset ovat minu sukunimellä; toki ihan yhteishengessä mieheni kanssa. Yhdessä oltu siis kauan, vuoskymmenet. Mies on aina ajtaellut minua, ja minä puolestani häntä. Seksi on juuri  upeeta siksi, kun halumme yhä hurja toisiimme.!

la samaa mieltä

Voitko lopettaa jo tältä päivältä?

Vierailija
34/176 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitappajat

1.avioliitto

2.yhteinen pankkitili

3.sama osoite

Vierailija
35/176 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin pitää olla ja tuntua molemmista osapuolista vapaaehtoiselta, muuten se alkaa tuntua velvollisuudelta ja työltä...

Kokeiltavaksi:

1. Tarjoa, mutta älä vonkaa, syyllistä, mangu, manipuloi... 

2. Hommaa makkarin oveen lukko tai salpa sisäpuolelle (riittävän korkealle, että lapsi ei lukitse itseään sinne), että siellä voi olla täysin rauhassa ilman, että kukaan pääsee yllättämään kesken nautiskelun. 

3. Tilaa molemmille omia leluja ja liukkaria ja ilmoita, että niitä saa käyttää sekä yksin että yhdessä

Käy siellä suihkussa ja ilmoita kullalle, että "nyt rakas tuntuu siltä, että parempi kun käväisen makkarissa hetken viettämässä omaa kivaa. Jos haluat, niin olet tervetullut mukaan, mutta jos et, niin sekin on ok. Tulen kohta takaisin". 

Ja sitten kun tulet sieltä takaisin, niin älä ole naama rytyssä äläkä myöskään rehvakas hangon keksi, vaan oma tavallinen itsesi, käy halaamassa vaimoa (kiitos Kulta + pusu kaulalle) ja jatkakaa hyvässä hengessä iltaa. 

Kiitos mistä?

Vierailija
36/176 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

la samaa mieltä

Voitko lopettaa jo tältä päivältä?

Voisitko sinä ihan ajatella joskus, etkä vaan jauha tuota lopettamista. Avutonta.

Vierailija
37/176 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisen vaan joskus vaikea ottaa sitä enisaskelta, vaikka olis naimisissa jo kauan. Se vaan ON vaikeaa,kun naiset opetettu sisäistämään että rumaajosnainen haluaa...miehet ei vaan tahdo uskoa tätä todeksi. Täälläkin h´jatkuvasti (nuoret?) mehet puhuvat "helpoitsa" naisista. Kuka nainen haluaa olla ns helppo? te ette tajua tätä ikivanhaa perinnettä. Naisen kuului " olla hiljaa silmät kiinni ja ajatella isänmaata" - ja miehet ruokkivat itse tätäajatusta yhä. Se on monella nuorellakin naisella iskostunut tajuntaan.

Itse pääsin siitäeroon vasta  vanhempana, nyt olen aivan estoton. Teen ihan suoraan ehdotuksia ja käyn munaan aamulla kiinni  miten haluan, suulla tai kädellä. En välitämistään, loppuelämäni haluan nauttia!  Mutta  sekään ei näköjään käy tällä palstalla. Kova on naisen osa sillai.

Ihan samalla tavalla miehet on opetettu sisäistämään jo että naiset luonnostaan hoivaavina tekeävät kotityöt. Että mies on tossu jos innokkaasti niitä tekee. Siksi miesten on vaan joskus vaikea olla aloitteellinen kotitöiden suhteen. Tätä eivät naiset ymmärrä vaan täälläkin aiheesta kitsitään jatkuvasti. Turhaan. 

Vierailija
38/176 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisen vaan joskus vaikea ottaa sitä enisaskelta, vaikka olis naimisissa jo kauan. Se vaan ON vaikeaa,kun naiset opetettu sisäistämään että rumaajosnainen haluaa...miehet ei vaan tahdo uskoa tätä todeksi. Täälläkin h´jatkuvasti (nuoret?) mehet puhuvat "helpoitsa" naisista. Kuka nainen haluaa olla ns helppo? te ette tajua tätä ikivanhaa perinnettä. Naisen kuului " olla hiljaa silmät kiinni ja ajatella isänmaata" - ja miehet ruokkivat itse tätäajatusta yhä. Se on monella nuorellakin naisella iskostunut tajuntaan.

Itse pääsin siitäeroon vasta  vanhempana, nyt olen aivan estoton. Teen ihan suoraan ehdotuksia ja käyn munaan aamulla kiinni  miten haluan, suulla tai kädellä. En välitämistään, loppuelämäni haluan nauttia!  Mutta  sekään ei näköjään käy tällä palstalla. Kova on naisen osa sillai.

Ihan samalla tavalla miehet on opetettu sisäistämään jo että naiset luonnostaan hoivaavina tekeävät kotityöt. Että mies on tossu jos innokkaasti niitä tekee. Siksi miesten on vaan joskus vaikea olla aloitteellinen kotitöiden suhteen. Tätä eivät naiset ymmärrä vaan täälläkin aiheesta kitsitään jatkuvasti. Turhaan. 

Voit olla oikeassakin, mutta muutosta tuossakin tapahtuu, oma ukkoni äskenkin sanoi, "kumpi imuroi?"

Vierailija
39/176 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:

Pahoittelut vaikeasti tulkittavuudesta 😘

Ei näitä kannata ottaa niin vakavasti. Naiset ja miehet ovat erilaisia ja ehkä juuri siksi toistensa mielestä niin ihania ja ärsyttäviä.

Eri naiset tykkää tietysti eri jutuista mutta itse ainakin tykkään siitä että mies ei kauheasti kysele haluanko tai harrastetaanko seksiä tänään.

Haluan että mies tekee aloitteen määrätietoisesti. Vetää minut lähelleen ja hyväilee. Kyselyt jotenkin latistaa tunnelmaa. Jos en halua (mitä ei kovin usein tapahdu) niin ilmoitan sen kyllä sitten.

Parasta jos jo päivän aikana voi latautua tunnelmaan ja saada vihjeen että toista haluttaa ilman että se on painostusta tai ruinausta.

Meillä ainakin voi joku vähän kaksimielinen juttu tai toisen kosketus salaa lapsilta piristää tunnelmaa.

Jos ap olisi minun mieheni niin olisin syttynyt seuraavasta:

Mies halaa minua kesken kotiaskareiden takaapäin ja suutelee niskaa. Varovaisesti vaikka puraisee. Kehuu että olen seksikäs.

Mies käy suihkussa (oma-aloitteisesti jos on sen tarpeessa) ja tulee kylpytakki/ pyyhe päällä hakemaan minut. Nostaa syliin ja kantaa makkariin. Laskee sängylle ja käy sulkemassa oven (ja laittaa sen mieluiten lukkoon).

Molemmat osapuolet varmistaa että molemmat saa nautinnon.

Mikäköhän tuossa oli se sinun osuus varmistaa miehen nautinto? Miten sinä annoit vihjeen miehellesi että sinua haluttaa?

Tuosta ikävä kyllä sai sinusta itsekkään kuvan. Ei sanaakaan siitä mistä mies tykkäisi tai miten hän saisi kokea itsensä haluttavaksi. Ainoastaan listaa mitä sinä mieheltä odotat/haluaisit. 

Vierailija
40/176 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:

Entäs jos mieskin haluaisi että edes joskus nainen tekee aloitteen? Entä jos miestä olisi kiihottanut huomattavasti se, että nainen näyttää halunsa sulkemalla sen oven ja sen jälkeen tullut "nyt naidaan" olemuksella sänkyyn? Se, että mies joutuu olemaan se, joka huolehtii pois alta asiat, jotka voisi seksiä häiritä ja tekemään aloitteet (ja mahdollisesti silti saada pakit), on pidemmän päälle haluja syövää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi