Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja, mies ei viitsinyt tappaa muurahaista joka käveli sängyllämme keskellä yötä vaan teki jonkun purkkiviritelmän ja vei sen ulos

Vierailija
26.07.2021 |

Minulla oli aikainen nousu töihin ja siinä sitten kolusi ja tonki kaapista rasiaa jolla saisi sen kuljetettua ulos. Olipa kiva valvoa ylimääräinen vartti tuon takia...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mies minulle, otan ilomielin. Kaikkea ei tarvitse tappaa ihan vaan koska "voi"

Vierailija
2/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siinä vartin aikana sitten ajatellut, että voisit itse litistää muurahaisen?

Hyvää työpäivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, suojelee pieniäkin. Meilläkin pelastettiin eilen yhteistyönä sisälle eksynyt nokkosperhonen.

Vierailija
4/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse tappanut? Ja joo, olen erittäin eläinrakas ja lapsena itkin kuollutta muurahaistakin, mutta rajansa kaikella. Eläinrakas mies olisi kyllä timanttia. Jos tosin ei ihan noin...

Vierailija
5/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilttis! :)

Vierailija
6/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi hommaa. Mä olen valvonut aika monta yötä yhden kärpäsen takia. Se on aika levoton. T. Ammattivalittaja

Vierailija
7/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapan vain ne ötökät, jotka yrittävät pistää minua.

Vierailija
8/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mies mulle. Ihana!

Vierailija
9/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankaikkeudessa jokainen elollinen olio on ainutkertainen, sen kehittymiseen on kulunut miljardeja vuosia eikä niitä ole missään muualla kuin Maa-planeetalla.

Miettikääpä tuota, kun seuraavan kerran aiotte nististää pienen hyönteisen tai repiä ruohotukon maasta.

10/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa elämässä ap on tuo muurahainen. :]

Vierailija
11/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kantaa myös ötökät ulos. Kuten myös minä.

En ymmärrä miksi pitää tappaa jos ne voi viedä ulos.

Meillä on lapsetkin oppineet kunnioittamaan kaikkea elävää.

Vierailija
12/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies, suojelee pieniäkin. Meilläkin pelastettiin eilen yhteistyönä sisälle eksynyt nokkosperhonen.

Ja sit naisten pitäisi saada samaa palkkaa kun työteho on tuo XD

Vierailija
13/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina noin mökillä perhosille, mehiläisille ja muurahaisille. Hämähäkkejä on paljon sisällä, mutta pysyvät piiloissansa, niitä en kuljettele mihinkään kun mökki on niittenkin koti. Jätän yleensä seititkin paikoilleen nurkkiin.  Kärpäset kuitenkin tapan julmasti sähköisellä lätkällä. 

Vierailija
14/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sulle ei kerran tuo mies kelpaa, niin anna se minulle.

Vierailija
15/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurahaiset on tuholaisia, joten ne pitäisi samantien tappaa. Sen sijaan hämähäkit on hyötyeläimiä, joten nämä mies kärrää yleensä paperin päällä tai jollain vastaavalla ulos. Samoin mehiläiset, ampiaiset ym. pörriäiset, jos sisälle eksyvät. Muurahaisten tavoin itikoilta ja kärpäsiltä lähtee henki.

Eli tuholaisilta nirri pois, hyötyelukat saa jatkaa elämäänsä ulkona. Tosin jos olen yksin ja sisällä on ampiainen, niin henki lähtee siltä ennen kuin pistää.

Vierailija
16/16 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisällä on paljon muurahaisia, esim kylppärissä, se voi olla merkki kosteusongelmasta.