Voi luoja, mies ei viitsinyt tappaa muurahaista joka käveli sängyllämme keskellä yötä vaan teki jonkun purkkiviritelmän ja vei sen ulos
Minulla oli aikainen nousu töihin ja siinä sitten kolusi ja tonki kaapista rasiaa jolla saisi sen kuljetettua ulos. Olipa kiva valvoa ylimääräinen vartti tuon takia...
Kommentit (16)
Et siinä vartin aikana sitten ajatellut, että voisit itse litistää muurahaisen?
Hyvää työpäivää!
Ihana mies, suojelee pieniäkin. Meilläkin pelastettiin eilen yhteistyönä sisälle eksynyt nokkosperhonen.
Miksi et itse tappanut? Ja joo, olen erittäin eläinrakas ja lapsena itkin kuollutta muurahaistakin, mutta rajansa kaikella. Eläinrakas mies olisi kyllä timanttia. Jos tosin ei ihan noin...
Ihan normi hommaa. Mä olen valvonut aika monta yötä yhden kärpäsen takia. Se on aika levoton. T. Ammattivalittaja
Itse tapan vain ne ötökät, jotka yrittävät pistää minua.
Maailmankaikkeudessa jokainen elollinen olio on ainutkertainen, sen kehittymiseen on kulunut miljardeja vuosia eikä niitä ole missään muualla kuin Maa-planeetalla.
Miettikääpä tuota, kun seuraavan kerran aiotte nististää pienen hyönteisen tai repiä ruohotukon maasta.
Seuraavassa elämässä ap on tuo muurahainen. :]
Mun mies kantaa myös ötökät ulos. Kuten myös minä.
En ymmärrä miksi pitää tappaa jos ne voi viedä ulos.
Meillä on lapsetkin oppineet kunnioittamaan kaikkea elävää.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies, suojelee pieniäkin. Meilläkin pelastettiin eilen yhteistyönä sisälle eksynyt nokkosperhonen.
Ja sit naisten pitäisi saada samaa palkkaa kun työteho on tuo XD
Teen aina noin mökillä perhosille, mehiläisille ja muurahaisille. Hämähäkkejä on paljon sisällä, mutta pysyvät piiloissansa, niitä en kuljettele mihinkään kun mökki on niittenkin koti. Jätän yleensä seititkin paikoilleen nurkkiin. Kärpäset kuitenkin tapan julmasti sähköisellä lätkällä.
Kun sulle ei kerran tuo mies kelpaa, niin anna se minulle.
Muurahaiset on tuholaisia, joten ne pitäisi samantien tappaa. Sen sijaan hämähäkit on hyötyeläimiä, joten nämä mies kärrää yleensä paperin päällä tai jollain vastaavalla ulos. Samoin mehiläiset, ampiaiset ym. pörriäiset, jos sisälle eksyvät. Muurahaisten tavoin itikoilta ja kärpäsiltä lähtee henki.
Eli tuholaisilta nirri pois, hyötyelukat saa jatkaa elämäänsä ulkona. Tosin jos olen yksin ja sisällä on ampiainen, niin henki lähtee siltä ennen kuin pistää.
Jos sisällä on paljon muurahaisia, esim kylppärissä, se voi olla merkki kosteusongelmasta.
Anna mies minulle, otan ilomielin. Kaikkea ei tarvitse tappaa ihan vaan koska "voi"