Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo antaa olettaa että seksiä luvassa mutta siihen jääkin

19v naimisissa
26.07.2021 |

Jos kysyn seksistä naurahtaa mene pesulle ..noh tunnin päästä käyty pesulla ja mennään makkariin mutta kun hän tulee aina viimeisenä(ehdin siis odottamaan aina) jättikin oven auki ( lapset toisessa huoneessa). Pyysin laittamaan kiinni niin tää päästi sammakot valloilleen: tätä miestäkö pitäs vielä palvella. Olin että taasko näin etkö voi aiemmin jutella kun 3 kertaa kuussa sama tilanne että kun hän tulee sänkyyn ei tiedä mitä tekis on hiljaa ei puhu tai suuttuu jostain kun esim pyydän oven kiinni. No oltiin hiljaa 20min..odotin hänen liikettä, jonka päästä lähdin ulos telttaan ja sanoin etten voi olla huomenna "normaali". Todella vtuttavaa nyt yrittää jatkaa normisti aamua.Muilla vastaavia tapahtunut?

Kommentit (176)

Vierailija
1/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan perusnainen. Vaikeasti tulkittavissa oleva tapaus, kuten monet naiset..ei osata puhua eikä kertoa mitä halutaan.

Vierailija
2/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellä sanottu, normaalia aviomiehen elämää valitettavan monella. Hae seksi muualta tai ole puutteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut vaimolle että niin kauan kuin asuu tässä kiinteistössä niin seksiä on tultava. Sanon sen leikillään ja lasketaan siitä leikkiä, mutta kumpikin tietää, että ei se ihan leikkipuhetta ole.

Joskus seksin ehdottelun lomassa olen sanonut että soita poliisille jos tuntuu että pakotan seksiin. Ei ainakaan vielä ole soittanut.

Meidän suhteessa on myös semmoinen yksityiskohta, että vaimo on tavattoman mustasukkainen, kärsin todella hänen taudistaan, ahdistavaa kun ei mihinkään periaatteessa saisi lähteä, esim. kauppaan.   Olen miettinyt että tämänkin takia seksiä on oltava tarjolla.

Vierailija
4/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ärsytät häntä. Kysy rouvalta suoraan, että mikäs on. Nyt asia selvitetään juuria myöten. Jatketaanko tätä liittoa enää.

Tärkein pointti on, että sinä ärsytät häntä. Mutta se voi johtua myös rouvan tyytymättömyydestä omaan elämäänsä, jossa sinä nyt vain satut olemaan mukana.

Vierailija
5/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ärsytät häntä. Kysy rouvalta suoraan, että mikäs on. Nyt asia selvitetään juuria myöten. Jatketaanko tätä liittoa enää.

Tärkein pointti on, että sinä ärsytät häntä. Mutta se voi johtua myös rouvan tyytymättömyydestä omaan elämäänsä, jossa sinä nyt vain satut olemaan mukana.

Taitaa kuule olla rouvan päänupissa se vika. Turha tätäKIN on miehen syyksi kääntää.

Vierailija
6/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi eukko. Ei ne puhu eikä pussaa. Kun rengastettu, menee polvet kiinni. Et ole yksin tilanteessasi, iso osa aviomiehistä (ei kaikki) on samassa tilanteessa.

Vaihtoon tai hae seksi muualta, saat varmaan luvankin siihen.

Voit antaa luvan myös vaimolle, mutta voit olla huoletta myös varma ettei se jääkaappi lupaansa käytä, koska seksi ei jääkaappia kiinnosta.

Mutta sitten kun sulla alkaa olla ikää ja vaivoja, niin se eukkos pettää sua ihan huolella toki. Muista kuitenkin että se tekee sen joka tapauksessa, joten toimi sä vielä ennenkuin köli lahoaa.

Normi dorka.

Vierailija
7/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut vaimolle että niin kauan kuin asuu tässä kiinteistössä niin seksiä on tultava. Sanon sen leikillään ja lasketaan siitä leikkiä, mutta kumpikin tietää, että ei se ihan leikkipuhetta ole.

Joskus seksin ehdottelun lomassa olen sanonut että soita poliisille jos tuntuu että pakotan seksiin. Ei ainakaan vielä ole soittanut.

Meidän suhteessa on myös semmoinen yksityiskohta, että vaimo on tavattoman mustasukkainen, kärsin todella hänen taudistaan, ahdistavaa kun ei mihinkään periaatteessa saisi lähteä, esim. kauppaan.   Olen miettinyt että tämänkin takia seksiä on oltava tarjolla.

Teidän suhde ei ole terve. Toinen kyttää ja pihtaa, toinen vonkaa ja painostaa. Kumpikaan ei näytä osaavan keskustella.

Vierailija
8/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisen vaan joskus vaikea ottaa sitä enisaskelta, vaikka olis naimisissa jo kauan. Se vaan ON vaikeaa,kun naiset opetettu sisäistämään että rumaajosnainen haluaa...miehet ei vaan tahdo uskoa tätä todeksi. Täälläkin h´jatkuvasti (nuoret?) mehet puhuvat "helpoitsa" naisista. Kuka nainen haluaa olla ns helppo? te ette tajua tätä ikivanhaa perinnettä. Naisen kuului " olla hiljaa silmät kiinni ja ajatella isänmaata" - ja miehet ruokkivat itse tätäajatusta yhä. Se on monella nuorellakin naisella iskostunut tajuntaan.

Itse pääsin siitäeroon vasta  vanhempana, nyt olen aivan estoton. Teen ihan suoraan ehdotuksia ja käyn munaan aamulla kiinni  miten haluan, suulla tai kädellä. En välitämistään, loppuelämäni haluan nauttia!  Mutta  sekään ei näköjään käy tällä palstalla. Kova on naisen osa sillai.

Vierailija
9/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin pitää olla ja tuntua molemmista osapuolista vapaaehtoiselta, muuten se alkaa tuntua velvollisuudelta ja työltä...

Kokeiltavaksi:

1. Tarjoa, mutta älä vonkaa, syyllistä, mangu, manipuloi... 

2. Hommaa makkarin oveen lukko tai salpa sisäpuolelle (riittävän korkealle, että lapsi ei lukitse itseään sinne), että siellä voi olla täysin rauhassa ilman, että kukaan pääsee yllättämään kesken nautiskelun. 

3. Tilaa molemmille omia leluja ja liukkaria ja ilmoita, että niitä saa käyttää sekä yksin että yhdessä

Käy siellä suihkussa ja ilmoita kullalle, että "nyt rakas tuntuu siltä, että parempi kun käväisen makkarissa hetken viettämässä omaa kivaa. Jos haluat, niin olet tervetullut mukaan, mutta jos et, niin sekin on ok. Tulen kohta takaisin". 

Ja sitten kun tulet sieltä takaisin, niin älä ole naama rytyssä äläkä myöskään rehvakas hangon keksi, vaan oma tavallinen itsesi, käy halaamassa vaimoa (kiitos Kulta + pusu kaulalle) ja jatkakaa hyvässä hengessä iltaa. 

Vierailija
10/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisen vaan joskus vaikea ottaa sitä enisaskelta, vaikka olis naimisissa jo kauan. Se vaan ON vaikeaa,kun naiset opetettu sisäistämään että rumaajosnainen haluaa...miehet ei vaan tahdo uskoa tätä todeksi. Täälläkin h´jatkuvasti (nuoret?) mehet puhuvat "helpoitsa" naisista. Kuka nainen haluaa olla ns helppo? te ette tajua tätä ikivanhaa perinnettä. Naisen kuului " olla hiljaa silmät kiinni ja ajatella isänmaata" - ja miehet ruokkivat itse tätäajatusta yhä. Se on monella nuorellakin naisella iskostunut tajuntaan.

Itse pääsin siitäeroon vasta  vanhempana, nyt olen aivan estoton. Teen ihan suoraan ehdotuksia ja käyn munaan aamulla kiinni  miten haluan, suulla tai kädellä. En välitämistään, loppuelämäni haluan nauttia!  Mutta  sekään ei näköjään käy tällä palstalla. Kova on naisen osa sillai.

Siirryit sitten tähän ketjuun tarinoimaan.. päivän panot suoritettu??

Vierailija
11/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:

Vaimosihan tuli makkariin. Voi hyvin olla että haluaa mutta ei oikeen kehtaa. Se että olisi laittanut oven kiinni on olisi ollut niin selvä aloite. Ehkä hän, niinkuin niin moni muukin nainen haluaa, että mies tekee aloitteen ja määrää tahdin.

Minua olisi ainakin naisena tällaisessa tilanteessa kiihottanut huomattavasti enemmän jos mies olisi noussut ylös sulkenut määrätietoisesti oven tullut ottamaan minut.

Se että mies alkaisi ruinaamaa että olen jättänyt oven auki ja voisinko sulkea sen, ei nyt vaan sytyttäisi yhtä paljon.

Vierailija
12/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirryit sitten tähän ketjuun tarinoimaan.. päivän panot suoritettu??

Mikä älykääpiö olet? Sulla varmasti paljon ongelmia, säälittävä mies, joka seuraa jokaista kirjoitusta pakkomielteisesti.

Vierailija
13/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:

Vaimosihan tuli makkariin. Voi hyvin olla että haluaa mutta ei oikeen kehtaa. Se että olisi laittanut oven kiinni on olisi ollut niin selvä aloite. Ehkä hän, niinkuin niin moni muukin nainen haluaa, että mies tekee aloitteen ja määrää tahdin.

Minua olisi ainakin naisena tällaisessa tilanteessa kiihottanut huomattavasti enemmän jos mies olisi noussut ylös sulkenut määrätietoisesti oven tullut ottamaan minut.

Se että mies alkaisi ruinaamaa että olen jättänyt oven auki ja voisinko sulkea sen, ei nyt vaan sytyttäisi yhtä paljon.

Täydellinen esimerkki vaikeasti tulkittavasta naisesta!

Vierailija
14/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:

Eikä ole! Olen eri nainen mutta ajattelen ihan samoin.

Siis AP käyttäytyi tosi vässykkämäisesti, niin että turha ihmetellä. Vähän piipitti oven sulkemisesta, mutta ei uskaltanut edes puhua seksin halustaan. Hui, sehän olisi voinut johtaa eri mieltä olemiseen ja alkoi jänskättää.

Tiedoksi kuitenkin, että se avoin eri mieltä oleminenkin on kiihottavampaa kuin että mies makaa 20 min hiljaa mököttämässä ja sitten luikkii telttaan kuin pelästynyt kissanpentu. Ei siitä kostu naisesi pikkarit.

Ensi kerralla tosiaan suljet sen oven ja edes ääneen sanot että haluaisit naistasi tosi paljon. Jos tulee konflikti, älä pelkää sitä äläkä livistä telttaasi. Suoraselkäisyys ja rohkeus kiihottaa naisia.

Vierailija
15/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:

Eikä ole! Olen eri nainen mutta ajattelen ihan samoin.

Siis AP käyttäytyi tosi vässykkämäisesti, niin että turha ihmetellä. Vähän piipitti oven sulkemisesta, mutta ei uskaltanut edes puhua seksin halustaan. Hui, sehän olisi voinut johtaa eri mieltä olemiseen ja alkoi jänskättää.

Tiedoksi kuitenkin, että se avoin eri mieltä oleminenkin on kiihottavampaa kuin että mies makaa 20 min hiljaa mököttämässä ja sitten luikkii telttaan kuin pelästynyt kissanpentu. Ei siitä kostu naisesi pikkarit.

Ensi kerralla tosiaan suljet sen oven ja edes ääneen sanot että haluaisit naistasi tosi paljon. Jos tulee konflikti, älä pelkää sitä äläkä livistä telttaasi. Suoraselkäisyys ja rohkeus kiihottaa naisia.

Missä kohtaa sanottiin että mies vähän piipitti oven sulkemisesta? Ei ainakaan aloituksessa. Opetelkaa lukemaan!

Vierailija
16/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kuva, että ap on niin nössö mies, ettei saa aikaiseksi tehdä oikeaa aloitetta seksiin, vaan odottaa vaimon hoitavan senkin hänen puolestaan. Tuossa aloituksessa ei ainakaan kuvattu aloitetta missään muodossa, pelkkää valitusta ja uhriutumista vain.

Vierailija
17/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kuva, että ap on niin nössö mies, ettei saa aikaiseksi tehdä oikeaa aloitetta seksiin, vaan odottaa vaimon hoitavan senkin hänen puolestaan. Tuossa aloituksessa ei ainakaan kuvattu aloitetta missään muodossa, pelkkää valitusta ja uhriutumista vain.

Älä oleta, kun et tiedä.

Vierailija
18/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, ja hiljaa makaaminen mielensä pahoittaneena ja telttaan liikkuminen häntä koipien välissä meni jo koomisen puolelle. Ens kerralla vähän reippaampaa tyyliä, jooko 😃

Vierailija
19/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, ja hiljaa makaaminen mielensä pahoittaneena ja telttaan liikkuminen häntä koipien välissä meni jo koomisen puolelle. Ens kerralla vähän reippaampaa tyyliä, jooko 😃

Jos saa jatkuvasti pakkeja, ei siinä reippaus auta..vaikka kuinka haluais uskoa.

Vierailija
20/176 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saa jatkuvasti pakkeja, ei siinä reippaus auta..vaikka kuinka haluais uskoa.

Aletaan päästä asian ytimeen, mies on saanut liikaa pakkeja, hänen seksuaalinen itsetunto on laskenut ja koko miesparka muuttunut vässykäksi. Jotenkin AP:n omaa seksuaalista itsetuntoa pitäisi buustata, sitten voi vaimokin alkaa taas haluamaan miestään. Kysy saisitko käydä vieraissa vaikka kerran kiihkeällä naisella. Ole ennakkoluuloton, että saisit seksuaalisuuden taas virtaamaan. Muutoksen pitää lähteä omien korvien välistä, toista ihmistä ei pysty muuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme