Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä oli tänään ruuaksi?

04.08.2014 |

Meillä lapset söi päivällä maksalaatikkoa ja itse söin vain ruisleivän.

Illalla olikin sitten ihan uutta tuttavuutta - pannuahvenia. Onneksi rohkaistuin kokeilemaan, sillä hurjan hyviä olivat. Pannuahventen kanssa oli uusia perunoita, lämmin kasvislisuke ja salaattia. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pitsaa.

Vierailija
42/52 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Ihan tarkkaan tiedä miten lapset annoksensa kokosivat, mutta tänään jokainen sai ottaa jääkaapista pe-su yli jääneitä jämiä. Joku oli näköjään myös paistanut kananmunaa likaisesta paistinpannusta päätellen. Mä söin viipaleen eilen grillattua lankkupihviä ja lauantain Tikka Masalan riisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi syötiin eilistä pinaattikeittoa (itse tehtyä) kananmunalla ja iltaruoaksi uunissa tehtyjä muikkuja, uusia perunoita ja porkkanoita sipulilla, salaattia ja tuoretta leipää.

Vierailija
44/52 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushia päivälliseksi.

Vierailija
45/52 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:22"]

Aamupalaksi "fruitie", eli mansikkaa, banaania, inkivääriä soseutettuna.

Päivälliseksi bataattikeitto patongilla, illalliseksi jauhelihapihvejä, uusia perunoita, kasviksia (porkkana, papu, broccoli, kukkakaali) ja kermakastiketta.

Iltapalaksi viiliä ja omenaa.

Tuo bataattikeitto on todella kätevä kun sitä voi tehdä isomman satsin, pakastaa ja lämmittää vain pikaisesti!

[/quote]

Broccoli, miksi tuo pitää sanoa ulkomaankielellä? Oletko ruotsinkielinen tai jotain?

[/quote]

Itseasiassa olen juurikin ruotsinkielinen! :D

Vierailija
46/52 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:22"]

Aamupalaksi "fruitie", eli mansikkaa, banaania, inkivääriä soseutettuna.

Päivälliseksi bataattikeitto patongilla, illalliseksi jauhelihapihvejä, uusia perunoita, kasviksia (porkkana, papu, broccoli, kukkakaali) ja kermakastiketta.

Iltapalaksi viiliä ja omenaa.

Tuo bataattikeitto on todella kätevä kun sitä voi tehdä isomman satsin, pakastaa ja lämmittää vain pikaisesti!

[/quote]

Broccoli, miksi tuo pitää sanoa ulkomaankielellä? Oletko ruotsinkielinen tai jotain?

[/quote]

Itseasiassa olen juurikin ruotsinkielinen! :D

[/quote]

Hassua, miten noin pikkujutuista voi huomata! Meilläkin sanotaan broccoli, sillä minusta parsa/parsakaali on jotenkin todella epäselvä. Ja suomenkielisiä pödeläisia ollaan

Vierailija
47/52 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla kalapuikkoja ja lohkoperunoita tänäänmut en sit jaksanu laittaa niin pistin ukon hakee heset :) lapset tykkäs

Vierailija
48/52 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein salaatin ja paistoin hornetteja (kun ensin olin kysynyt av:lta, miten paistan ilman leivinpaperia).

Vierailija
49/52 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihapihvejä, sekavihanneksia, ananasta ja raejuustoa.

Vierailija
50/52 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 <3 Liikuttava tuo alapeukutteleva karppaaja <3 <3

Vierailija
51/52 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanan fileetä, perunamuusia, höyrytettyä porkkanaa ja kurkkuraastetta

Vierailija
52/52 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunilohta ja kermaperunoita, jälkiruuaks valkosuklaa juustokakkua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi