Sain syöpädiagnoosin pari vkoa sitten, haluatko kysyä jotain?
Vastailisin mielelläni mikäli osaan.. Helpottaa mitä enemmän saan asiaa puida.
Kommentit (58)
Olen itsekin äiti, tämä koskettaa mua. Rukoilen sun ja perheesi puolesta. Siunausta ja paranemista! Voimia! Eikös tuo ole sellainen syöpä, että yleensä ihan hyvät paranemismahdollisuudet? Varmasti aikainen havaitseminen ja ikä on sun puolellasi.
Olen itsekin äiti, tämä koskettaa mua. Rukoilen sun ja perheesi puolesta. Siunausta ja paranemista! Voimia! Eikös tuo ole sellainen syöpä, että yleensä ihan hyvät paranemismahdollisuudet? Varmasti aikainen havaitseminen ja ikä on sun puolellasi.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:24"]
[/quote]
Kiitos esirukouksesta! Kyllä ainakin näin ajoissa todettuna minulla pitäisi olla ihan hyvät mahdollisuudet parantua tästä :)
Hodgkinin va non-hodgkinin lymfooma? Itselläni on kanss ollut...
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:59"]
Onko syöpää suvussa? Kuvaile oireesi ennen diagnoosia? Mitä tunteita diagnoosi herättänyt?
[/quote]
Ei ole suvussa. Olin, tai siis olen kyllä vieläkin jatkuvasti uupunut, pahoinvointia ruokailun yhteydessä ja välillä ruokahalu oli poissa kokonaan..on pientä kuumeilua, flunssaa ja ihmeellistä ihottumaa. Kaiken näköisiä kipuja myö ollut, mutta en osaa varmaksi sanoa, että johtuuko ne tästä sairaudesta.
Diagooni järkytti vaikka tätä pahimmissa painajaisissani pelkäsin, ekat päivät meni tajutessa ja panikoidessa, sitten aloin jo rauhoittua siitä alku paniikista.
[/quote]
Voisitko kertoa tarkemmin, millaista ihottumaa sinulle ilmaantui? Lähtikö se itsestään pois ja tuli takaisin, vai paheniko koko ajan tai ei kadonnut lainkaan? Kiinnostaa omien oireideni vuoksi. Kiitos sinullle vastauksesta.
Siunausta ja voimia :) Mulla on vahva tunne, että sinä paranet <3
Paljon voimia! Onneksi juuri kuulin, kun oli erilaisista syöpätaudeista puhetta, että imusolmukesyöpä olisi kaikkein helpoimmin hoidettavissa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:30"]
Hodgkinin va non-hodgkinin lymfooma? Itselläni on kanss ollut...
[/quote]
non-hodgkin. Saako kysyä, oletko jo tervehtynyt, vai vieläkö kamppailet sairauden kanssa?
Voimia ja todella paljon tsemppiä tulevaan. -> Enkeleitä rinnallesi.
Haluatko esittää vastakysymyksiä syto&säteet läpikäynneelle?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:59"]
Onko syöpää suvussa? Kuvaile oireesi ennen diagnoosia? Mitä tunteita diagnoosi herättänyt?
[/quote]
Ei ole suvussa. Olin, tai siis olen kyllä vieläkin jatkuvasti uupunut, pahoinvointia ruokailun yhteydessä ja välillä ruokahalu oli poissa kokonaan..on pientä kuumeilua, flunssaa ja ihmeellistä ihottumaa. Kaiken näköisiä kipuja myö ollut, mutta en osaa varmaksi sanoa, että johtuuko ne tästä sairaudesta.
Diagooni järkytti vaikka tätä pahimmissa painajaisissani pelkäsin, ekat päivät meni tajutessa ja panikoidessa, sitten aloin jo rauhoittua siitä alku paniikista.
[/quote]
Voisitko kertoa tarkemmin, millaista ihottumaa sinulle ilmaantui? Lähtikö se itsestään pois ja tuli takaisin, vai paheniko koko ajan tai ei kadonnut lainkaan? Kiinnostaa omien oireideni vuoksi. Kiitos sinullle vastauksesta.
[/quote]
Mulla se on sellaista nokkosihottuman tapaista, mutta kai niitä voi olla muunkinlaisia? Eli siis tulee kutisevana, on noin puolituntia ja lähtee pois, välillä koko kropan peittävää ja välillä vain pieniä laikkuja sinne tänne. Tämä ihottuma saattaa tulla monesti päivässä ja lähteä pois. Mutta tämä ei varmaankaan ole ainoa ihottumatyyppi mitä tähän tautiin liittyy!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:00"]
Oletko uskossa?
Pelottaako Sinua kuokema?
[/quote]
Olen, joten ei oikeastaan pelota, välillä toki mietin, että olenko elänyt tarpeeksi hyvin.
[/quote]
Ihanaa!
Itse selvisin rintasyövästä, sain tänän kesänä puhtaat paperit ekasta kontrollista. En olisi jaksanut henkisesti ilman Taivaallisen Isän kantavia käsivarsia <3
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:42"]
Voimia ja todella paljon tsemppiä tulevaan. -> Enkeleitä rinnallesi.
Haluatko esittää vastakysymyksiä syto&säteet läpikäynneelle?
[/quote]
Jos viitsit kertoa, niin kuulisin mielelläni, että miten rankkoja sinulle oli nuo sytostaatti- ja sädehoidot?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:00"]
Oletko uskossa?
Pelottaako Sinua kuokema?
[/quote]
Olen, joten ei oikeastaan pelota, välillä toki mietin, että olenko elänyt tarpeeksi hyvin.
[/quote]
Ihanaa!
Itse selvisin rintasyövästä, sain tänän kesänä puhtaat paperit ekasta kontrollista. En olisi jaksanut henkisesti ilman Taivaallisen Isän kantavia käsivarsia <3
[/quote]
Aamen! :) <3
Olen ollut kaksi vuotta seurantalinjalla. Hodgkinin tauti oli kyseessä. Melko levinnyt. Hoitona pelkät sytostaatit. Hoidot kokonaisuudessaan kesti puoli vuotta. -37
Voimia teille kaikille vahvoille naisille!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:48"]
Olen ollut kaksi vuotta seurantalinjalla. Hodgkinin tauti oli kyseessä. Melko levinnyt. Hoitona pelkät sytostaatit. Hoidot kokonaisuudessaan kesti puoli vuotta. -37
[/quote]
Oliko miten raskaita sinulle nuo hoidot? Jokainenhan ne kokee eritavalla, mutta helpottavaa kuulla ihmisistä, jotka ovat hoidot käyneet läpi ja edelleen ovat täällä kirjoittelemassa! Olet varmasti vahva ihminen :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:16"]
Naapurin lapsi kuoli ennen 20 v imusolmukesyöpään, oli levinnyt.
[/quote]
Kamalaa ja todella surullista kuulla :(