Millainen hoikka ihminen ottaa todella ylipainoisen puolison?
Kommentit (39)
^Suomessa on enemmän ylipainoisia miehiä kuin naisia.. sorry.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:18"]
Minä. Olen nainen ja en tykkää laihoista miehistä tai miehistä joilla näkyviä lihaksia, läski saa olla :) mutta ei ole pakko, painohaarukka josta tykkään miehillä on 80-150kg.
[/quote]
Onko sinusta 80kg todella ylipainoinen?
[/quote]
Etkö ymmärrä lukemaasi? Tuossahan todetaan, ettei ole pakko olla läski, riittää ettei ole laiheliini. Jos mies on vaikka 175 cm pitkä ja painaa 80 kg, tuskin hän mikään pulkannaru on, varsinkaan kun näkyviä lihaksia ei saanut olla.
ei näköjään millainenkaan, 23 vuotias 185cm /115kg miehen mölliskä.
Monesti tosi hoikat miehet tykkäävät vähän pyöreistä naisista. En tiedä mistä johtuu mutta minua ainakin yrittänyt poikkeuksellisen moni hoikka mies ja olen itse pyöreähkö. Harmi vaan sinänsä että tykkään itse isokokoisista ja pitkistä miehistä(jos nyt vain ulkonäöstä puhutaan). Tykkään tuntea oleva pieni ja haluan sopia miehen syliin eikä miettiä jaksaako toinen pitää.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 01:49"]
Monesti tosi hoikat miehet tykkäävät vähän pyöreistä naisista. En tiedä mistä johtuu mutta minua ainakin yrittänyt poikkeuksellisen moni hoikka mies ja olen itse pyöreähkö. Harmi vaan sinänsä että tykkään itse isokokoisista ja pitkistä miehistä(jos nyt vain ulkonäöstä puhutaan). Tykkään tuntea oleva pieni ja haluan sopia miehen syliin eikä miettiä jaksaako toinen pitää.
[/quote]
Koska hoikalla(pienilihaksisella) miehellä on matala markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla. Eli ei saa parempaa, joten on pakko ottaa pyöreä nainen, jos naisen haluaa.
Nätti kuori on kiva sen pari kuukautta, pidemmälle pärjää luonteella :) Minullakin on ylipainoa ja silti vientiä riittää baarin ulkopuolella. Sosiaalinen ja nauravainen luonne kiinnostaa koosta riippumatta, niin miehillä kuin naisilla.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:57"]Niinhän se on, että naiset pitävät tukevista miehistä, miehet hoikista naisista. Harvinaisuudet kiinnostavat.
[/quote]
en tykkää mahakkaasta miehestä enkä miehestä jolla miestissit. Makunsa kullakin..
Olen sopusuhtainen nuori nainen ja tunnen vetoa vain samantyyppisiin vartaloihin. Makukysymys. Liika laihuus tai lihavuus ei herätä minussa mitään. Olen silti ihastunut monesti ihmisen persoonaan mutta ulkonäkö jätti mut kylmäksi. Sano mua pinnalliseksi, mutta minkäs sille voin jos ei vaan sytytä.
Minä. Mies oli normaalipainoinen, kun alettiin olemaan yhdessä. Nykyisin aika ylipainoinen ainakin 20 kiloa, mutta vaakakupissa painaa muutkin asiat, ei todellakaan raha, joten en tietenkään jätä toista ylipainon takia. Valitettavasti tuo ei ole ymmärtänyt vihjeitä laihdutuksesta, mutta jo ihan terveyden kannalta, Se olisi suotavaa.
Sellainen joka arvostaa persoonallisuutta.
Sellainen joka näkee pintaa syvemmälle ja arvostaa eniten sitä minkälainen toinen on sisältä.
Minä. Olen nainen ja en tykkää laihoista miehistä tai miehistä joilla näkyviä lihaksia, läski saa olla :) mutta ei ole pakko, painohaarukka josta tykkään miehillä on 80-150kg.
Nälkäinen: http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/5157964.stm
Stressaantunut: http://abcnews.go.com/Health/stressed-men-prefer-heavier-women-study/story?id=16950542
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:18"]
[/quote]
Onko sinusta 80kg todella ylipainoinen?
Tervejärkinen ja rakastunut hoikka, joka ei pinnallisesti ajattele vaan ulkonäköä, ja jolla on jalat tukevasti maassa.
Nuoret miehet ihan yleisesti tekevä tniin/joutuvat tekemään niin. Useat naiset ovat nykyään lihavampia kuin miehet. Tai sitten tuo viittaa johonkin muuhun, koska niitä normaalipainoisia tai tosi hyväkuntoisiakin tyttöjä on paljon ja he taas ovat tasokkaiden miesten kanssa. Ehkä nuo miehet eivät sitten saa muita kuin niitä, jotka eivät muille kelpaa.