Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kamala ihminen. Hämmästelen tuttavan vaimon rumuutta.

Vierailija
04.08.2014 |

Olin tässä taannoin tuttavan häissä. Miehen sukulainen kyseessä. Tuttava on erittäin komea, liikunnallinen, yliopistossa opiskeleva, päällisin puolin siis aika monen unelmamies. Hyvätapainen ja hyväkäytöksinen, ei juo, ei polta.

Näin tulevan morsiamen vasta siinä vaiheessa, kun se käveli alttarille. Ja voi luoja, olen oikeasti kiva ihminen ja ajattelen ihmisistä hyvää, mutta minä hätkähdin. Naisella oli olematon alaleuka, ylähampaat olivat kaksi kertaa isommat kuin muilla ihmisillä ja ne olivat ulkonevat. Silmät pienet ja syvällä päässä. Hiukset olivat auki. Siis vain kammattu, ei mitään kampausta. Ei myöskään mitään meikkiä. Kyseessä ei ollut mikään luonnonkaunotar, joka ei tarvitsisi meikkiä, vaan kaikki ihon epätasaisuudet, finnit ja muut näkyivät.

Hääjuhlassa morsian oli tosi hiljainen, hymyili vaivaantuneesti ja puhuteltaessa vastasi alta kulmain kyyläten ja hiljaisesti. 

Jossain syvällä siellä on siis tosi ihana ihminen, mutta ulkoisesti kyllä niin epäsuhta pari, etten toista ole nähnyt.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:18"]Sillä morsiamella on suuri omaisuus tai ammatiltaan kirurgi, lentäjä tms?

[/quote]

Mitä sellaisella naisella tekee jos se on ruma?

Vierailija
22/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei voi olla totta, koska kukaan oikeasti voi olla niin ääliö, että laittaisi aloituksen josta kuka tahansa parin tuttava tai sukulainen pystyy tunnistamaan kyseiset henkilöt, myös ap:n itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:15"]

Jos se on kaapissa se sulhanen ja otti vaan jonkun kulissiksi.

Kuva olisi kiva.

[/quote]

Mun mielestä tällainen tämän tekstin tuottanut nainen ansaitsisi turpaansa ainakin kerran elämässään. :)

Vierailija
24/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tollaset pistää ihmetyttään :/

Vierailija
25/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että oikeasti olisi noin "ruma". Kyllähän näitä arvostelijoita riittää, jotka itse ovat muka niin täydellisiä. Onhan se Keira Knightleyllä selkeä purentavika. Leuka ulkoneva ja etuhampaat vähän isommat ja etuhampaiden vieressä sivussa hammas vielä viistossa ja silti on kaunis kuin mikä! Se on vaan ihan mitkä asiat toisessa näkee. Joillain on taipumus mainita toisista vaan huonot puolet!

Vierailija
26/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on joku lääkäri, juristi tms.? Ja muutenkin rikas. On ihan potaskaa, että korkeasti koulutettu ja varakas mies ei arvostaisi naisessa samaa. Olen käynyt ammattikorkean ja monet yliopiston käyneet miehet eivät kelpuuta minua sen takia.

Vierailija
27/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vastaa:miehen arvo ei vähentynyt vaikka näinkin useamman kuvan hänen eksästään, lapsen äidistä. Mies on niin hellä ja hyväntahtoinen luonteeltaan, ei lainkaan pinnallinen. Hirmu komea, todella miehekäs ja sisin kultaa. "ruma" eksä taas ruma luonteeltaakin, petti miestä ym.

Vierailija
28/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outoa :/ ehkä miehelöä on alle 10cm muna? Tai sitten nainen on superrikas? Käy sääliksi miestä silti... Olisi saanut paremman :(

Vierailija
29/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukalla pimpillä ja hyvällä luonteella pääsee pitkälle.

Vierailija
30/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli: herrasmies, kivan näköinen, pitkä, hoikka, koulutettu, menestyvä, varakas, seurapiiri liitäjä

Hänen vaimo: lyhyt, todella lihava, ei koulutusta, ei työtä, ei sivistystä, wt, hervottoman kokoinen nenä, Barbarella yms tribaali tatuointeja, ulkonevat mulkosilmät (kuka oli se saksalainen jalkapalloilija? Özil? Semmoset), laiska ja simppeli

Kaikkea hyvää heille mutta kyllä sitä väkisin miettii mitä se mies naisessaan näkee, kun vapaaehtoisesti häntä elättää. Kai se on aivan helvetin hyvä sängyssä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän