Miksi DI:t ovat paremman näköisiä kuin ns. Duunarihommissa olevat?
diplomi-insinööri on seksikäs, miehekäs, älykäs menestyjä. Näihin miehiin naisten katse harhailee 💪🏻
Kommentit (9)
Kovempi palkka = varaa pitää enemmän huolta ulkonäöstään
Ei ole meinaan mitään halpaa lystiä.
Selkeesti mies tehny alotuksen ja vastaillut itelleen :D varmaan just joku DI-mies. Sori mut ulkonäkö ei liity ammattiin, mun komein exä on nykyään rekkakuski. Seurustelin myös insinöörin kanssa mutta sen ulkonäkö ei sykähdyttäny niin paljoa vaikka olikin alkuun muka tosi ihana henkisesti, myöhemmin paljastu just tuollaiseks joka luulee itsestään vähän liikoja ja pilaa siks suhteensa jopa ystäviinsä
No ei kyllä ole. Olen itse nais-DI ja työpaikalla missä on paljon miespuolisia DI:tä. Useimmat niistä näyttää luisevilta nörteiltä. Pukeutuvat huonosti, monet lyhyitäkin. Kyllä monet duunarit on paljon sexympiä, kun on ehkä fyysisen työn tuloksena lihaksiakin ja parempi ryhti.
Duunarimies joutuu työskentelemään paljon huonommissa olosuhteissa, esim. kylmässä tai kuumassa lämpötilassa, huonoissa asennoissa, epämukavissa työvaatteissa, ahtaissa ja likaisissa tiloissa, melussa. Ruokailu voi olla epäterveellistä. Kaikki em. tekijät voivat vaikuttaa negatiivisesti ulkonäköön.
Näin se vain on