mitä vikaa on siinä, jos treenaa ulkonäön takia?
otsikossa tulikin. itse en voi ymmärtää.
minä käyn salilla viisi kertaa viikossa (välillä enemmän, jos ei joku päivä jaksa mennä treenaamaan, niin maailma ei kaadu siihen) sen takia, että jumaloin lihaksikasta kehoa. mielestäni vain on kaunista, kun naisella on vähän pyöreyttä olkapäissä, muotoa takareisissä ja pyllyssä. mikään kehonrakentaja ei silti ole ihanteeni, mutta saan nautintoa siitä, kun pystyn lataamaan taas uudet 25kg jalkaprässiin. tunnen sen, kuinka lihakseni kasvavat ja voin olla ylpeä itsestäni ja kauniista kropastani.
tokikaan en salilla kävisi, jos en itse treenaamisesta ja itseni "rääkkäämisestä" pitäisi. tiukkaakin tiukempi ruokavalio ei sen sijaan ole mieleeni, ja herkuttelenkin silloin kun haluan.
mitä vikaa siis on siinä, että treenaa näyttääkseen hyvältä? onko kyse siis siitä, että on "noloa" treenata ulkonäköään muiden takia? vaikka itse pidän lihaksikkaasta vartalosta, enkä treenaa ns. muiden takia, niin tottakai se itsellenikin tuottaa mielihyvää näytellä sitä kehoa muille näin kesäisin shortseissa ja topissa.
nyt mielipiteitä teiltä?
Kommentit (172)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:19"]Mä en halua kuolla sydämen pettämiseen tai kulkea rollaattorin kanssa eläkeikäni. Urheilu on henkireikä ja itsestään huolenpitoa. Ulkonäkö on toki kiva juttu. Kiva olla timmi, mutta kyllä mulla painaa kupissa enemmän terveys ja vahva terve kroppa.
Toisaalta mua inhottaa ajatella että olisin miesten edessä joku esine, jonka arvoa mittailaan ulkonäössä. Teen törkeästi joka miehelle samanlailla takaisin, joka mulle kehtaa niin tehdä. Kaikki fitness-ulkonäkö hössötys mielestäni alistaa juuri tälle ilmiölle, jossa nainen on karjaa, jota arvostellaan sen mukaan kuka näyttää eniten pantavalta. Ällöttää koko touhu. Mussa on helvetisti muutakin ku tissit ja perse. Mä olen ihan fiksu ihminen, en mikään esittelyesine...
Joten urheilen oman terveyteni eteen, en ulkonäön takia. Jos urheilu tekisi rumemmaksi, tekisin sitä silti.
[/quote]
Eiköhän nämä aineidenkäyttäjät juuri kuole siihen sydämen pettämisen ja juuri 40v, todella nuorina.
[/quote]
Missä puhuttiin aineidenkäytöstä?
[/quote]
Ei saatana :D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:45"]Katkerat plösöt alapeukuttaa. :)
[/quote]
Ei vaan MIESMÄISEN treenin vastustajat.
Salilla käynnissä ei ole vikaa jos nainen on naisellinen eikä mies!
[/quote]
Olen aina ollut siinä uskossa että nainen on nainen, jos hänellä on naisen sukupuolielimet, mutta ilmeisesti minäkin olen mies, koska treenaan kovaa?
Noh, pitääkin käydä kertomassa miehelle ja lapsille että en olekaan enää äiti ja vaimo, vaan isi ja aviomies. Harmi että homoseksuaalit eivät saa olla naimisissa Suomessa.
btw, ovatko sitten lihaksettomat miehet naisia?
[/quote]
Yäk. Liikaa lihasta naisella, hyi yrjöö.
Tää keskustelu on nyt täynnä näitä nelikymppisiä, synnytyksessä levinneitä mammoja, jotka ei keksi muuta argumenttia kun että Miesmäinen keho:(
Eivätkä edes osaa perustella
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:18"]
Ei kai siinä kropan treenaamisessa mitään vikaa olekkaan.
Oma turn off ääritreenatussa kropassa (oli sitten miehen taikka naisen) on mielikuva hormonien käyttämisestä. Useimmat ylitreenatut vartalot ovat hormonien avulla tehtyjä. Eikä tämä ole edes mikään salaisuus. Ja se ylitreenattu keho, plus hormonien takia lisääntynyt aggressio on pahin mahdollinen yhdistelmä. En halua olla tälläisten ihmisten kanssa missään tekemisissä. Yleensä kierrän sellaiset baaritkin kaukaa, jossa ovella on joku steroidihirviö. Sellainen henkilö töissä ei aiheuta mitään muuta kuin ongelmia.
Toinen, josta olisin huolissani on ylitreenaus. Se ei siis ole turn off, olen vain oikeasti huolissani ylikunnosta, koska sekään ei ole terveellistä. Olen myös huomannut, että minulla ei ole keskustelun tasolla mitään yhteistä ihmisen kanssa, jonka elämä keskittyy pääasiassa oman kehon muokkaukseen treenaamisella. Itse kun keskityn vain kaljamahani kasvattamiseen (vitsi) ;)
Muuten kyllä pidän treenatuista kehoista, vaikka tälläinen rantapallo olenkin :) Arnold Schwartsenegger on liikaa ja Jason Statham rajoilla, onneksi hyvän maun puolella.
[/quote]
useimmat ylitreenatut vartalot ovat hormonien tekosia? Just joo :D ei ne lihakset kasva vaikka vetäisit roinaa jos makaat sohvalla...ihan samalla tavalla sinne salille pitää mennä. Ihmiset luulevat roinan olevan joku pikaratkaisu. Toki esim. Kaliforniassa on hyvin yleistä käyttää kasvuhormonia, jotta lihaserottuvuus paranee. Tavallinen punttaaja Suomessa on kuitenkin todella kaukana aineista. Me olemme vain vieraantuneet siitä, miltä huippuunsa treenattu keho näyttää ihan ilman aineitakin.
Poikaystäväni saa jatkuvasti kuulla aukomista siitä miten "ihan varmana vetää jotain" koska on niin näkyvästi lihaksikas. Aikamoisiin tuloksiin pääsee pelkästään vuosikausien treenillä, syömällä tarkasti ja jättämällä jokaviikkoisen kaljankittaamisen.
Ei mitään vikaa. Mutta minua ei ymmärretä (täällä), kun käyn salilla vaikka en laihduta enkä kasvata lihaksia. Kunnon ylläpitämisen vuoksi treenaajia tunnutaan minun mielestäni ymmärrettävän kaikkein vähiten. Kyllä, täällä on todella kysytty, miksi käyt salilla jos et laihduta tai kasvata lihaksia.
Pyöreyttä tiettyihin paikkoihin on kyllä vaikea saada syömällä, kun tahtoo se massu kasvaa myös
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:45"]Katkerat plösöt alapeukuttaa. :)
[/quote]
[/quote]
Olen aina ollut siinä uskossa että nainen on nainen, jos hänellä on naisen sukupuolielimet, mutta ilmeisesti minäkin olen mies, koska treenaan kovaa?
Noh, pitääkin käydä kertomassa miehelle ja lapsille että en olekaan enää äiti ja vaimo, vaan isi ja aviomies. Harmi että homoseksuaalit eivät saa olla naimisissa Suomessa.
[/quote]
tässäkin ollaan mun mielestä siinä asian ytimessä, juuri hyvällä tavalla.
tähän olisi niin helppo vetää kateuskortti mukaan, nainen on timmissä kunnossa, pyöreä peppu ja lihaksikkaat jalat, ja timmi masu, heti on jonkun pakko tulla huutelemaan että MIES!!!
[/quote]
Ei jumalauta. Onko teidän päässä jotain vikaa kun ette tajua.
Naisellinen kunto ja pienitä muotoa antava "lihaksisuus" sellaista esim pepun pyöreyttä antava on kaunista + naisellista, MUTTA MIESMÄINEN YLILIHAKSIKKUUS taas yäks.
91: Hyvi, hyvin ulkonäkökeskeiseltä sinä ainakin kuulostat, vaikka varmaan tulet sen kohta kiistämään.
Mä treenaan siks, että voisin tissutella viiniä ja syödä juustoja ilman että kiloja kertyy. :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:01"]
Tää keskustelu on nyt täynnä näitä nelikymppisiä, synnytyksessä levinneitä mammoja, jotka ei keksi muuta argumenttia kun että Miesmäinen keho:(
[/quote]
Tsot tsot, eipäs yleistetä iän perusteella. Täällä 38v joka on kevään aikana sulattanut painostaan 12kg ja saanut tilalle mukavasti lihasta. Lapset on tehty 10v sitten, joten nyt on aikaa treenailla ;)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:01"]
[/quote]
Ja sinä et keksi mitään muuta, kuin väittää muita levinneiksi, vaikka et ketään ole nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:00"]
Ei siinä sinällään ole mitään vikaa, mutta kun nämä treenaukseen hurahtaneet eivät enää edes puhu mistään muusta! Mitään ei voi tehdä yhdessä, kun treeniaikatauluista ei voi joustaa ja syömään ei voi kutsua, kun mikään muu ei kelpaa kuin raejuusto ja koko ajan pitäisi jaksaa kehua, miten kauniiksi ihminen onkaan itsensä treenannut. On hyvin vaikea yrittää olla sellaisen ihmisen ystävä, jos ei jaa innostusta treenaamiseen.
Ja toinen mikä nyppii on se, että nämä treenaavat kuvittelevat, että kaikki haluaisivat näyttää heiltä, eikä mikään muu ole mahdollista. Yritä siinä sanoa, että olet ihan tyytyväinen itseesi, niin saat pika-analyysin kaikista kohdista, mitkä sinussa on vialla. En minäkään ihmisten kroppia arvostele!
Se on kuin mikä tahansa kultti ja jos siinä ei ole mukana, sitä on vaikea jaksaa.
[/quote]
Juuri näin. Se touhu menee monilla tosi itsekeskeiseksi ja ainoa syy miksi muilla (ei siis koskaan itsellä) on ongelmia tämän asian kanssa on kateus. Eletään kukin tavallaan ja annetaan muillekin tilaa elää omalla tavallaan. Itse treenaan koska nautin liikkumisesta eri muodoissa.
[/quote]
Miten se on niinku vaikeeta tajuta että syynä ei ole kateus. Ei vain pidä ylipumpatuista ja varsinkin naisista jotka on kun miehiä. Yäks. Eikö muuta korttia ollut kuin kateuskortti. Ja aina se se sama kortti joka saatanan vaivaan.
[/quote]
Ei sun onneksi tartte tykätäkään. Kaikkia ei voi miellyttää ja mitä sitten?
[/quote]
En tykkää juu eikä moni muukaan miesnaisista.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:01"]
[/quote]
Ja sinä et keksi mitään muuta, kuin väittää muita levinneiksi, vaikka et ketään ole nähnyt.
[/quote]
saattepahan tekin tuta kuinka raivostuttavaa yleistyksenne on;)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:25"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
tähän olisi niin helppo vetää kateuskortti mukaan, nainen on timmissä kunnossa, pyöreä peppu ja lihaksikkaat jalat, ja timmi masu, heti on jonkun pakko tulla huutelemaan että MIES!!!
[/quote]
Ei jumalauta. Onko teidän päässä jotain vikaa kun ette tajua.
Naisellinen kunto ja pienitä muotoa antava "lihaksisuus" sellaista esim pepun pyöreyttä antava on kaunista + naisellista, MUTTA MIESMÄINEN YLILIHAKSIKKUUS taas yäks.
[/quote]
Sä se sitten melko valopää olet. Makuja on monia, se mikäon toiselle liian lihaksikasta, on toiselle vielä pelkästään timmi. Kuinka kauan sä aiot jankata tuota samaa lausetta?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:00"]
Ei siinä sinällään ole mitään vikaa, mutta kun nämä treenaukseen hurahtaneet eivät enää edes puhu mistään muusta! Mitään ei voi tehdä yhdessä, kun treeniaikatauluista ei voi joustaa ja syömään ei voi kutsua, kun mikään muu ei kelpaa kuin raejuusto ja koko ajan pitäisi jaksaa kehua, miten kauniiksi ihminen onkaan itsensä treenannut. On hyvin vaikea yrittää olla sellaisen ihmisen ystävä, jos ei jaa innostusta treenaamiseen.
Ja toinen mikä nyppii on se, että nämä treenaavat kuvittelevat, että kaikki haluaisivat näyttää heiltä, eikä mikään muu ole mahdollista. Yritä siinä sanoa, että olet ihan tyytyväinen itseesi, niin saat pika-analyysin kaikista kohdista, mitkä sinussa on vialla. En minäkään ihmisten kroppia arvostele!
Se on kuin mikä tahansa kultti ja jos siinä ei ole mukana, sitä on vaikea jaksaa.
[/quote]
Juuri näin. Se touhu menee monilla tosi itsekeskeiseksi ja ainoa syy miksi muilla (ei siis koskaan itsellä) on ongelmia tämän asian kanssa on kateus. Eletään kukin tavallaan ja annetaan muillekin tilaa elää omalla tavallaan. Itse treenaan koska nautin liikkumisesta eri muodoissa.
[/quote]
Miten se on niinku vaikeeta tajuta että syynä ei ole kateus. Ei vain pidä ylipumpatuista ja varsinkin naisista jotka on kun miehiä. Yäks. Eikö muuta korttia ollut kuin kateuskortti. Ja aina se se sama kortti joka saatanan vaivaan.
[/quote]
Ei sun onneksi tartte tykätäkään. Kaikkia ei voi miellyttää ja mitä sitten?
[/quote]
En tykkää juu eikä moni muukaan miesnaisista.
[/quote]
Ja mitä sitten? Maailmat räjähtää, syttyy kolmas maailmansota?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:25"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mä en kyllä ymmärrä miten lihaksikkaasta naisvartalosta saa millään tavalla miehekkään. Siis ihan perus paljon treenaavasta naisesta puhun, en mistään kehonrakentajasta.
Ensinnäkin nasella on rinnat. Ja ihan eri mallinen se naisen kroppa on kuin miehen, vaikka sitä lihasta olisikin. Ja oikein treenattuna nainen juuri nimenomaan saa korostettua niitä naisellisia piirteitään.
Kyllä mulla erottuu vatsalihakset. Kyllä mulla on isot ja erottuvat lihakset jaloissa. Käsissä erottuu lihakset myös. Vastapainona mulla on isot pyöreät luonnolliset rinnat, pyöreä kiinteä takapuoli, kapea vyötärö ja kauniisti levenevä lantio ilman jenkkakahvoja. Mun mielestä selkälihakset on myös helvetin seksikkäät naisella. En koe näyttäväni millään tavalla miehekkäältä.
[/quote]
Esim pyöreät olkapäät =lihaksikkaat. Kuten ap aloituksessa kertoi. Ja mistä tässä on nyt käsittääkseni väännetty. Toisethan ei sitäkään tunnu tajuavan.
Ei minusta mitään vikaa, pääasiahan on se että kuitenkin urheilee :) Näin nuorena on tosi vaikea ajatella että "50 vuoden päästä jaksan sitten kävellä ilman kävelykeppiä, nyt puntille hiphei!" Lyhyen aikavälin tavoitteet ovat paljon toteuttamiskelpoisempia, esim. "Ensi vuonna minulla onkin sitten niin kauniit käsivarret, ettei hihattomat paidat enää nolota!" tai "Kahden kuukauden päästä vyötärö onkin kaventunut jo monta senttiä!"
Jeesustelijoita riittää aina, teitpä mitä tahansa. Kilpaillakaan ei saisi, missään lajissa, koska ainoa oikea tapa urheilla on "nauttia ja kuunnella kehoaan." Itseasiassa terveyskin on ihan paska tavoite, paljon tärkeämpäähän on "toteuttaa itseään ja nautiskella arjen luksuksesta" kuin vaikkapa laihtua.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:24"]Treenaan koska haluan että minulla on lihaksia, hyvä kunto ja tykkään treenatuista kropista muillakin. Pääasia on, että viihdyn itseni kanssa, koska itsensä kanssa sitä eniten aikaa kuitenkin viettää. Jos joku ei tykkää lihaksista naisilla, niin se on hänen mielipiteensä, eikä liikuta minua yhtään. Kavereista löytyy laihoja, lihavia, ihmisiä joka lähtöön. Mutta minä itse päätän miltä näytän, siihen ei muilla ole nokan koputtamista.
[/quote]
Ei kai kukaan ole sitä väittänytkään vaan ME EI TYKÄTÄ SIITÄ et nainen on miesmäinen ::DD
[/quote]
Niin, mitä sitten? Luuletko että kiinnostaa? :D
[/quote]
Tuntuuhan tuo kiinnostavan ketjun perusteella.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:24"]Treenaan koska haluan että minulla on lihaksia, hyvä kunto ja tykkään treenatuista kropista muillakin. Pääasia on, että viihdyn itseni kanssa, koska itsensä kanssa sitä eniten aikaa kuitenkin viettää. Jos joku ei tykkää lihaksista naisilla, niin se on hänen mielipiteensä, eikä liikuta minua yhtään. Kavereista löytyy laihoja, lihavia, ihmisiä joka lähtöön. Mutta minä itse päätän miltä näytän, siihen ei muilla ole nokan koputtamista.
[/quote]
Ei kai kukaan ole sitä väittänytkään vaan ME EI TYKÄTÄ SIITÄ et nainen on miesmäinen ::DD
[/quote]
Niin, mitä sitten? Luuletko että kiinnostaa? :D
[/quote]
Tuntuuhan tuo kiinnostavan ketjun perusteella.
[/quote]
Kerroin oman mielipiteeni ja siinä se. Sä voit kitistä vaikka maailman tappiin, ei se muuta asiaa miksikään :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:26"]Kai te palstamammat ymmärrätte, että vaikka kävisi kaksi vuotta viidesti viikossa salilla, ei TODELLAKAAN näytä mieheltä?:Dd
te elätte jossain ihme inhotuspumpulimaailmassa jos kuvittelette että iu, sali, kahen kilon paino, on yhtäkuin miesmäinen keho
siihen miesmäiseen kehoon tarvitaan vuosien treeni KOVILLA painoilla, ehkäpä myös vähän jotain puuroa vahvempaa
naurattaa
[/quote]
Mua naurattaa vielä enemmän. Ha ha haaaa
Eikö ap näytä pyörien olkapäidensä jne. jo mieheltä. Yäks.
[/quote]
harmittaako, että sunkin miehes luultavasti haluaa mielummin sen timmin muijan ilman jenkkakahvoja ja roikkuvaa persettä?;) hah haa
[/quote]
Mistä tiedät .illainen olen. En ainskasn äijämäinen ;) Ha ha etkö muuta keksinyt. Kuka puhui jenkoista ja... ;)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:26"]Kai te palstamammat ymmärrätte, että vaikka kävisi kaksi vuotta viidesti viikossa salilla, ei TODELLAKAAN näytä mieheltä?:Dd
te elätte jossain ihme inhotuspumpulimaailmassa jos kuvittelette että iu, sali, kahen kilon paino, on yhtäkuin miesmäinen keho
siihen miesmäiseen kehoon tarvitaan vuosien treeni KOVILLA painoilla, ehkäpä myös vähän jotain puuroa vahvempaa
naurattaa
[/quote]
Mua naurattaa vielä enemmän. Ha ha haaaa
Eikö ap näytä pyörien olkapäidensä jne. jo mieheltä. Yäks.
[/quote]
harmittaako, että sunkin miehes luultavasti haluaa mielummin sen timmin muijan ilman jenkkakahvoja ja roikkuvaa persettä?;) hah haa