Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vikaa on siinä, jos treenaa ulkonäön takia?

Vierailija
04.08.2014 |

otsikossa tulikin. itse en voi ymmärtää.

minä käyn salilla viisi kertaa viikossa (välillä enemmän, jos ei joku päivä jaksa mennä treenaamaan, niin maailma ei kaadu siihen) sen takia, että jumaloin lihaksikasta kehoa. mielestäni vain on kaunista, kun naisella on vähän pyöreyttä olkapäissä, muotoa takareisissä ja pyllyssä. mikään kehonrakentaja ei silti ole ihanteeni, mutta saan nautintoa siitä, kun pystyn lataamaan taas uudet 25kg jalkaprässiin. tunnen sen, kuinka lihakseni kasvavat ja voin olla ylpeä itsestäni ja kauniista kropastani.

tokikaan en salilla kävisi, jos en itse treenaamisesta ja itseni "rääkkäämisestä" pitäisi. tiukkaakin tiukempi ruokavalio ei sen sijaan ole mieleeni, ja herkuttelenkin silloin kun haluan.

mitä vikaa siis on siinä, että treenaa näyttääkseen hyvältä? onko kyse siis siitä, että on "noloa" treenata ulkonäköään muiden takia? vaikka itse pidän lihaksikkaasta vartalosta, enkä treenaa ns. muiden takia, niin tottakai se itsellenikin tuottaa mielihyvää näytellä sitä kehoa muille näin kesäisin shortseissa ja topissa.

nyt mielipiteitä teiltä?

Kommentit (172)

Vierailija
61/172 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin treenaan juoksua ja salilla käyntiä ulkonäön takia. Niinkuin joku sanoikin, on mahtavaa saada terveyshyödyt samalla

Vierailija
62/172 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:13"]

Siinä on jotain vähän säälittävää, että keskittyy paljon ulkonäkönsä vaalimiseen. Joko meikkaamalla, pukeutumalla tai sitten treenaamalla. Coolia olisi ottaa ulkonäköasiat rennosti. 

Muistatteko sen yhden maailman rikkaimmista naisista, aussin, joka "pääsi" julkisuuteen muutama vuosi sitten solvaamalla köyhiä? Se oli susiruma löpsähtänyt läikkänaama. Niillä miljardeilla on varaa olla. Sillä naisella on sellainen itseluottamus, ettei tarvi peilin edessä puunailla. Sellainen on hienoa. 

[/quote]

Muijahan antoi rikastumisohjeeksi vähentää tupakointia ja alkoholin käyttöä. En polta ja alkoakin varmasti kuluu huomattavasti vähemmän kuin hänellä. Missä mun miljoonat on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/172 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei se rikas nainen sitten käyttänyt niitä miljooniaan vaikka kauneusleikkauksiin? olis pistäny vähä täytettä huuliin, nenäleikkaus, eyelift, vähän kalliita kasvohoitoja..

Vierailija
64/172 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:00"]

Ei siinä sinällään ole mitään vikaa, mutta kun nämä treenaukseen hurahtaneet eivät enää edes puhu mistään muusta! Mitään ei voi tehdä yhdessä, kun treeniaikatauluista ei voi joustaa ja syömään ei voi kutsua, kun mikään muu ei kelpaa kuin raejuusto ja koko ajan pitäisi jaksaa kehua, miten kauniiksi ihminen onkaan itsensä treenannut. On hyvin vaikea yrittää olla sellaisen ihmisen ystävä, jos ei jaa innostusta treenaamiseen. 

Ja toinen mikä nyppii on se, että nämä treenaavat kuvittelevat, että kaikki haluaisivat näyttää heiltä, eikä mikään muu ole mahdollista. Yritä siinä sanoa, että olet ihan tyytyväinen itseesi, niin saat pika-analyysin kaikista kohdista, mitkä sinussa on vialla. En minäkään ihmisten kroppia arvostele! 

Se on kuin mikä tahansa kultti ja jos siinä ei ole mukana, sitä on vaikea jaksaa. 

[/quote]

Juuri näin. Se touhu menee monilla tosi itsekeskeiseksi ja ainoa syy miksi muilla (ei siis koskaan itsellä) on ongelmia tämän asian kanssa on kateus. Eletään kukin tavallaan ja annetaan muillekin tilaa elää omalla tavallaan. Itse treenaan koska nautin liikkumisesta eri muodoissa.

Vierailija
65/172 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:18"]

Ei mitään hyvä ku jotkut on noin aktiivisia!Jos ihminen pysyy kuitenkin ihan nöyränä ja mukavana muita kohtaan niin se on ok.En väitä että sä et olis kiva ja nöyrä.Mut ymmärrät mitä tarkoitan?Joistakin tulee sellasia"muita parempia" ni se ei ole sit kaunista kateltavaa.

[/quote]

No ikävä kyllä ap taitaa kuulua tuohon ei niin mukavien sarjaan.

Vierailija
66/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän pointin siitä, että jos jonkun kroppa näyttää todella hyvin treenatulta tai henkiö vaikuttaa asuvan salilla, tulee vaikutelma, että ulkoinen hyvältä näyttäminen on äärimmäisen tärkeää tälle henkilölle. Tällöin 'vika' voi olla se, että eikö tämä henkilö tiedä mitään tärkeämpää tai keksi 'oikeaa' käyttöä ajalleen, mikä voisi kertoa jotain arvomaailmasta.

Tähän näkemykseen olen siis törmännyt, mutta itse en ajattele näin. Jos joku käyttää vaikkapa kymmenen tuntia viikossa tiukkaan salitreenaamiseen, kroppa on varmuudella jo melkoisessa tikissä vaikka söisi mitä. Määrä voi kuulostaa paljolta, mutta silti veikkaan, että aika moni käyttää arkipäivinä kaksi tuntia tv:n katseluun tai netin selaamiseen - nämäkin tehdään puhtaasti oman mielihyvän vuoksi.

Mielestäni siis ulkonäön takia treenaavia kritisoidaan tarpeettomasti: se on yksi tapa hakea hyvää oloa, eikä yhteiskunnan tai luonnon takia mitenkään kovin haitallinen sellainen. Treenaan melko paljon myös itse, ja kyllä, nimenomaan ulkonäön vuoksi

Vierailija
67/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:08"]Koska valtaväestö on kateellinen niille, jotka jaksavat aktiivisesti treenata ja näyttävät paremmalta kuin he itse. Joku tekosyy pitää keksiä haukkua.

[/quote]

Paskaa ap tapauksessa.

Koska nainen näyttää hirveältä miesmäisien lihaksissa kanssa. Ja kuka on yleensä väittänyt salilla käynnin (yleensä) olevan kenellekään mikään ongelma??

Vierailija
68/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:08"]Koska valtaväestö on kateellinen niille, jotka jaksavat aktiivisesti treenata ja näyttävät paremmalta kuin he itse. Joku tekosyy pitää keksiä haukkua.

[/quote]

Paskaa ap tapauksessa.

Koska nainen näyttää hirveältä miesmäisien lihaksissa kanssa. Ja kuka on yleensä väittänyt salilla käynnin (yleensä) olevan kenellekään mikään ongelma??

Vierailija
69/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:18"]

Ei kai siinä kropan treenaamisessa mitään vikaa olekkaan.

Oma turn off ääritreenatussa kropassa (oli sitten miehen taikka naisen) on mielikuva hormonien käyttämisestä. Useimmat ylitreenatut vartalot ovat hormonien avulla tehtyjä. Eikä tämä ole edes mikään salaisuus. Ja se ylitreenattu keho, plus hormonien takia lisääntynyt aggressio on pahin mahdollinen yhdistelmä. En halua olla tälläisten ihmisten kanssa missään tekemisissä. Yleensä kierrän sellaiset baaritkin kaukaa, jossa ovella on joku steroidihirviö. Sellainen henkilö töissä ei aiheuta mitään muuta kuin ongelmia.

Toinen, josta olisin huolissani on ylitreenaus. Se ei siis ole turn off, olen vain oikeasti huolissani ylikunnosta, koska sekään ei ole terveellistä. Olen myös huomannut, että minulla ei ole keskustelun tasolla mitään yhteistä ihmisen kanssa, jonka elämä keskittyy pääasiassa oman kehon muokkaukseen treenaamisella. Itse kun keskityn vain kaljamahani kasvattamiseen (vitsi) ;)

Muuten kyllä pidän treenatuista kehoista, vaikka tälläinen rantapallo olenkin :) Arnold Schwartsenegger on liikaa ja Jason Statham rajoilla, onneksi hyvän maun puolella.

[/quote]

ohoh, olipas siinä paljon olettamuksia

[/quote]

Faktahan se on ettei lihakset kasva määränsä enempää. Paitsi ylipumpatuilla ja juuri aineiden johdosta. Se ei ole mikään olettamus.

Vierailija
70/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:36"]Oon 47v nainen, ja lenkkeilen 5krt viikossa. Painoilla treenailen iltaisin. Kyllä ne on lihakset, mitkä ihmisen kuosissa pitää. Ja, treenin jälkeinen olo on ihan mieletön. Mielummin, hitusen lihaksikas, ryhdikäs nainen, kun veltto lapamato.

[/quote]

Hyi saatana lihaksikas nainen. Joka pyyhkäsis miehen kuin miehen kanveesiin : D

Vierailija
71/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:37"]Kateus. Löysät ovat kateellisia koska tietävät, että kuntoilevat ovat seksikkäämpiä. Lisäksi ovat katkeria, koska itsekin haluaisivat olla seksikkäitä ja kiinteitä mutta eivät jaksa nähdä vaivaa.

[/quote]

Vitut ole kateus. Kyllä se on lähinnä inho jos nainen on lihaksikas.

Vierailija
72/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan koska haluan että minulla on lihaksia, hyvä kunto ja tykkään treenatuista kropista muillakin. Pääasia on, että viihdyn itseni kanssa, koska itsensä kanssa sitä eniten aikaa kuitenkin viettää. Jos joku ei tykkää lihaksista naisilla, niin se on hänen mielipiteensä, eikä liikuta minua yhtään. Kavereista löytyy laihoja, lihavia, ihmisiä joka lähtöön. Mutta minä itse päätän miltä näytän, siihen ei muilla ole nokan koputtamista.

Vierailija
73/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:45"]Katkerat plösöt alapeukuttaa. :)

[/quote]

Ei vaan MIESMÄISEN treenin vastustajat.

Salilla käynnissä ei ole vikaa jos nainen on naisellinen eikä mies!

Vierailija
74/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te palstamammat ymmärrätte, että vaikka kävisi kaksi vuotta viidesti viikossa salilla, ei TODELLAKAAN näytä mieheltä?:Dd

te elätte jossain ihme inhotuspumpulimaailmassa jos kuvittelette että iu, sali, kahen kilon paino, on yhtäkuin miesmäinen keho

siihen miesmäiseen kehoon tarvitaan vuosien treeni KOVILLA painoilla, ehkäpä myös vähän jotain puuroa vahvempaa

naurattaa

Vierailija
75/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:37"]Kateus. Löysät ovat kateellisia koska tietävät, että kuntoilevat ovat seksikkäämpiä. Lisäksi ovat katkeria, koska itsekin haluaisivat olla seksikkäitä ja kiinteitä mutta eivät jaksa nähdä vaivaa.

[/quote]

Vitut ole kateus. Kyllä se on lähinnä inho jos nainen on lihaksikas.

[/quote]

Mielipideasioita. Mä ainakin pidän lihaksikasta naisvartaloa todella kauniina. En kyllä mitään yltiölihaksikasta, jossa rasvaprosentti lähentelee nollaa, vaan sellasta naisellisen pyöreetä, josta kuitenkin näkee että aikaa tulee käytettyä treenaamiseen.

Musta taas todella laiha naisvartalo on melkein poikkeuksetta ruma.

Vierailija
76/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:36"]Oon 47v nainen, ja lenkkeilen 5krt viikossa. Painoilla treenailen iltaisin. Kyllä ne on lihakset, mitkä ihmisen kuosissa pitää. Ja, treenin jälkeinen olo on ihan mieletön. Mielummin, hitusen lihaksikas, ryhdikäs nainen, kun veltto lapamato.

[/quote]

Hyi saatana lihaksikas nainen. Joka pyyhkäsis miehen kuin miehen kanveesiin : D

[/quote]

tässä taas yksi järjen jättiläinen. elätkö noin niinkun muutenkin aivan ääripäiden mukaan? järkyttävää tyhmyyttä

Vierailija
77/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:19"]Mä en halua kuolla sydämen pettämiseen tai kulkea rollaattorin kanssa eläkeikäni. Urheilu on henkireikä ja itsestään huolenpitoa. Ulkonäkö on toki kiva juttu. Kiva olla timmi, mutta kyllä mulla painaa kupissa enemmän terveys ja vahva terve kroppa.

Toisaalta mua inhottaa ajatella että olisin miesten edessä joku esine, jonka arvoa mittailaan ulkonäössä. Teen törkeästi joka miehelle samanlailla takaisin, joka mulle kehtaa niin tehdä. Kaikki fitness-ulkonäkö hössötys mielestäni alistaa juuri tälle ilmiölle, jossa nainen on karjaa, jota arvostellaan sen mukaan kuka näyttää eniten pantavalta. Ällöttää koko touhu. Mussa on helvetisti muutakin ku tissit ja perse. Mä olen ihan fiksu ihminen, en mikään esittelyesine...

Joten urheilen oman terveyteni eteen, en ulkonäön takia. Jos urheilu tekisi rumemmaksi, tekisin sitä silti.

[/quote]

Eiköhän nämä aineidenkäyttäjät juuri kuole siihen sydämen pettämisen ja juuri 40v, todella nuorina.

Vierailija
78/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:18"]

Ei kai siinä kropan treenaamisessa mitään vikaa olekkaan.

Oma turn off ääritreenatussa kropassa (oli sitten miehen taikka naisen) on mielikuva hormonien käyttämisestä. Useimmat ylitreenatut vartalot ovat hormonien avulla tehtyjä. Eikä tämä ole edes mikään salaisuus. Ja se ylitreenattu keho, plus hormonien takia lisääntynyt aggressio on pahin mahdollinen yhdistelmä. En halua olla tälläisten ihmisten kanssa missään tekemisissä. Yleensä kierrän sellaiset baaritkin kaukaa, jossa ovella on joku steroidihirviö. Sellainen henkilö töissä ei aiheuta mitään muuta kuin ongelmia.

Toinen, josta olisin huolissani on ylitreenaus. Se ei siis ole turn off, olen vain oikeasti huolissani ylikunnosta, koska sekään ei ole terveellistä. Olen myös huomannut, että minulla ei ole keskustelun tasolla mitään yhteistä ihmisen kanssa, jonka elämä keskittyy pääasiassa oman kehon muokkaukseen treenaamisella. Itse kun keskityn vain kaljamahani kasvattamiseen (vitsi) ;)

Muuten kyllä pidän treenatuista kehoista, vaikka tälläinen rantapallo olenkin :) Arnold Schwartsenegger on liikaa ja Jason Statham rajoilla, onneksi hyvän maun puolella.

[/quote]

ohoh, olipas siinä paljon olettamuksia

[/quote]

Faktahan se on ettei lihakset kasva määränsä enempää. Paitsi ylipumpatuilla ja juuri aineiden johdosta. Se ei ole mikään olettamus.

[/quote]

Mutta faktaa on myös, että kaikki lihaksikkaat ihmiset eivät käytä hormoneja. Tai ainakaan lihaskasvuun tarkoitettuja sellaisia. Tunnen tälläisiä moniakin. Kaikki eivät tarvitse "aineita" maksimaaliseen lihaskasvuun.

t: keskivertomiestä lihaksikkaampi nainen, joka ei käytä muita "mömmöjä" kuin hormonikierukkaa.

Vierailija
79/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:19"]Mä en halua kuolla sydämen pettämiseen tai kulkea rollaattorin kanssa eläkeikäni. Urheilu on henkireikä ja itsestään huolenpitoa. Ulkonäkö on toki kiva juttu. Kiva olla timmi, mutta kyllä mulla painaa kupissa enemmän terveys ja vahva terve kroppa.

Toisaalta mua inhottaa ajatella että olisin miesten edessä joku esine, jonka arvoa mittailaan ulkonäössä. Teen törkeästi joka miehelle samanlailla takaisin, joka mulle kehtaa niin tehdä. Kaikki fitness-ulkonäkö hössötys mielestäni alistaa juuri tälle ilmiölle, jossa nainen on karjaa, jota arvostellaan sen mukaan kuka näyttää eniten pantavalta. Ällöttää koko touhu. Mussa on helvetisti muutakin ku tissit ja perse. Mä olen ihan fiksu ihminen, en mikään esittelyesine...

Joten urheilen oman terveyteni eteen, en ulkonäön takia. Jos urheilu tekisi rumemmaksi, tekisin sitä silti.

[/quote]

Eiköhän nämä aineidenkäyttäjät juuri kuole siihen sydämen pettämisen ja juuri 40v, todella nuorina.

[/quote]

Missä puhuttiin aineidenkäytöstä?

Vierailija
80/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:19"]Mä en halua kuolla sydämen pettämiseen tai kulkea rollaattorin kanssa eläkeikäni. Urheilu on henkireikä ja itsestään huolenpitoa. Ulkonäkö on toki kiva juttu. Kiva olla timmi, mutta kyllä mulla painaa kupissa enemmän terveys ja vahva terve kroppa.

[/quote]

[/quote]

Missä puhuttiin aineidenkäytöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme