Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vikaa on siinä, jos treenaa ulkonäön takia?

Vierailija
04.08.2014 |

otsikossa tulikin. itse en voi ymmärtää.

minä käyn salilla viisi kertaa viikossa (välillä enemmän, jos ei joku päivä jaksa mennä treenaamaan, niin maailma ei kaadu siihen) sen takia, että jumaloin lihaksikasta kehoa. mielestäni vain on kaunista, kun naisella on vähän pyöreyttä olkapäissä, muotoa takareisissä ja pyllyssä. mikään kehonrakentaja ei silti ole ihanteeni, mutta saan nautintoa siitä, kun pystyn lataamaan taas uudet 25kg jalkaprässiin. tunnen sen, kuinka lihakseni kasvavat ja voin olla ylpeä itsestäni ja kauniista kropastani.

tokikaan en salilla kävisi, jos en itse treenaamisesta ja itseni "rääkkäämisestä" pitäisi. tiukkaakin tiukempi ruokavalio ei sen sijaan ole mieleeni, ja herkuttelenkin silloin kun haluan.

mitä vikaa siis on siinä, että treenaa näyttääkseen hyvältä? onko kyse siis siitä, että on "noloa" treenata ulkonäköään muiden takia? vaikka itse pidän lihaksikkaasta vartalosta, enkä treenaa ns. muiden takia, niin tottakai se itsellenikin tuottaa mielihyvää näytellä sitä kehoa muille näin kesäisin shortseissa ja topissa.

nyt mielipiteitä teiltä?

Kommentit (172)

Vierailija
121/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:26"]Kai te palstamammat ymmärrätte, että vaikka kävisi kaksi vuotta viidesti viikossa salilla, ei TODELLAKAAN näytä mieheltä?:Dd

te elätte jossain ihme inhotuspumpulimaailmassa jos kuvittelette että iu, sali, kahen kilon paino, on yhtäkuin miesmäinen keho

siihen miesmäiseen kehoon tarvitaan vuosien treeni KOVILLA painoilla, ehkäpä myös vähän jotain puuroa vahvempaa

naurattaa

[/quote]

Mua naurattaa vielä enemmän. Ha ha haaaa

Eikö ap näytä pyörien olkapäidensä jne. jo mieheltä. Yäks.

[/quote]

harmittaako, että sunkin miehes luultavasti haluaa mielummin sen timmin muijan ilman jenkkakahvoja ja roikkuvaa persettä?;) hah haa

[/quote]

Ja TAAS tää kateuskortti ::DD ei saatana

Vierailija
122/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:26"]Kai te palstamammat ymmärrätte, että vaikka kävisi kaksi vuotta viidesti viikossa salilla, ei TODELLAKAAN näytä mieheltä?:Dd

te elätte jossain ihme inhotuspumpulimaailmassa jos kuvittelette että iu, sali, kahen kilon paino, on yhtäkuin miesmäinen keho

siihen miesmäiseen kehoon tarvitaan vuosien treeni KOVILLA painoilla, ehkäpä myös vähän jotain puuroa vahvempaa

naurattaa

[/quote]

[/quote]

harmittaako, että sunkin miehes luultavasti haluaa mielummin sen timmin muijan ilman jenkkakahvoja ja roikkuvaa persettä?;) hah haa

[/quote]

Mistä tiedät .illainen olen. En ainskasn äijämäinen ;) Ha ha etkö muuta keksinyt. Kuka puhui jenkoista ja... ;)

[/quote]

paistaa viestistäsi läpi;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaunein mahdollinen vartalotyyppi näyttää suunnilleen tältä:

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/64/f1/74/64f174c3588388967db8a9a26136ec25.jpg

Mutta jotkut tykkää muhkummasta ja se on ihan ok. Makuja on monia. Itse olen sellainen, että tykkään harvinaisesta kauneudesta ja siitä, että kehon eteen on tehty töitä. Ihmiset viehtyvät luonnostaan oman tasoisistaan henkilöistä, joten on ihan ymmärrettävää miksi monet eivät koe vetoa lihaksiin vaan enemmänkin sellaiseen tavalliseen vartalotyyppin.

Vierailija
124/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:01"]Tää keskustelu on nyt täynnä näitä nelikymppisiä, synnytyksessä levinneitä mammoja, jotka ei keksi muuta argumenttia kun että Miesmäinen keho:(

Eivätkä edes osaa perustella

[/quote]

Eikö vieläkään perustelut ole mennyt perille :D Lue ketjua. Ja kateushan se täällä taas nayttää olevan syynä. Joopa

Vierailija
125/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:17"]Minusta kaunein mahdollinen vartalotyyppi näyttää suunnilleen tältä:

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/64/f1/74/64f174c3588388967db8a9a26136ec25.jpg

Mutta jotkut tykkää muhkummasta ja se on ihan ok. Makuja on monia. Itse olen sellainen, että tykkään harvinaisesta kauneudesta ja siitä, että kehon eteen on tehty töitä. Ihmiset viehtyvät luonnostaan oman tasoisistaan henkilöistä, joten on ihan ymmärrettävää miksi monet eivät koe vetoa lihaksiin vaan enemmänkin sellaiseen tavalliseen vartalotyyppin.

[/quote]

faktahan on myös se, että suurin osa salillakäyvistä naisista näyttää suunnilleen tuolta, (jos edes noinkaan lihaksikkailta) kuin niiltä miesmäisiltä..

Vierailija
126/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:45"]Katkerat plösöt alapeukuttaa. :)

[/quote]

Ei vaan MIESMÄISEN treenin vastustajat.

Salilla käynnissä ei ole vikaa jos nainen on naisellinen eikä mies!

[/quote]

Olen aina ollut siinä uskossa että nainen on nainen, jos hänellä on naisen sukupuolielimet, mutta ilmeisesti minäkin olen mies, koska treenaan kovaa? 

Noh, pitääkin käydä kertomassa miehelle ja lapsille että en olekaan enää äiti ja vaimo, vaan isi ja aviomies. Harmi että homoseksuaalit eivät saa olla naimisissa Suomessa.

btw, ovatko sitten lihaksettomat miehet naisia?

[/quote]

tässäkin ollaan mun mielestä siinä asian ytimessä, juuri hyvällä tavalla.

tähän olisi niin helppo vetää kateuskortti mukaan, nainen on timmissä kunnossa, pyöreä peppu ja lihaksikkaat jalat, ja timmi masu, heti on jonkun pakko tulla huutelemaan että MIES!!!

[/quote]

Ei jumalauta. Onko teidän päässä jotain vikaa kun ette tajua.

Naisellinen kunto ja pienitä muotoa antava "lihaksisuus" sellaista esim pepun pyöreyttä antava on kaunista + naisellista, MUTTA MIESMÄINEN YLILIHAKSIKKUUS taas yäks.

[/quote]

Sä se sitten melko valopää olet. Makuja on monia, se mikäon toiselle liian lihaksikasta, on toiselle vielä pelkästään timmi. Kuinka kauan sä aiot jankata tuota samaa lausetta?

[/quote]

Eihän tämä tunnu menevän perille. Väitetään kateelliseksi ja ihmetellään miksi pieni muoto on huonoa jne.

Eli liikalihakset naisella *tuokaa yrjöämpäri*

Vierailija
127/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys! kuinka usein kaduilla näette niitä miehen näkösiä naisia?? niimpä. itse en ainakaan tampereella ole kuin ehkä kerran tuurilla nähnyt.

nyt miettikää, kuinka moni käy salilla, esim tämän salibuumin nyt vallatessa. niimpä. aika moni.

argumenttinne salista ja miesmäisestä vartalosta on hylätty

Vierailija
128/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:51"]Aah, treenasin juuri tunnin ulkonäön takia vauvan nukkuessa sitterissä. Suunnittelin samalla miehelle seksiyllätystä illaksi. N34

[/quote]

No av-mammahan se.... ::::DDDDD

Vierailija
129/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:04"]

91: Hyvi, hyvin ulkonäkökeskeiseltä sinä ainakin kuulostat, vaikka varmaan tulet sen kohta kiistämään.

[/quote]

Kyllä mä omasta ulkonäöstä olenkin tarkka. Haluan viihtyä kropassani. Se, mitä muut haluavat keholleen tehdä on heidän asiansa. Mulle keho on temppeli ja haluan tuntea itseni haluttavaksi sekä terveeksi.

-91

Vierailija
130/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:17"]Minusta kaunein mahdollinen vartalotyyppi näyttää suunnilleen tältä:

[/quote]

faktahan on myös se, että suurin osa salillakäyvistä naisista näyttää suunnilleen tuolta, (jos edes noinkaan lihaksikkailta) kuin niiltä miesmäisiltä..

[/quote]

Niinpä! Olen käynyt salilla aktiivisesti monta vuotta, en kuitenkaan ole täyspäiväinen urheilija eikä minulla ei ole aiempaa liikuntataustaa enkä todellakaan näytä edes tuolta vaikka yritän kaikkeni. Sain silti jo ensimmäisellä viikolla kuulla, miten salilla käyminen muuttaa minut ihan ykskaks lihaksikkaaksi miesköntiksi...joo-o. :D

Tuollainen keho vaatii vuosien yleisurheilua/kovaa harjoittelua raskailla painoilla. Miesten on huomattavasti helpompi saavuttaa ihan ok -tasp kuin naisten. Ärsyttää nämä "Puolessa vuodessa fitnesskisakuntoon!" -jutut naistenlehdissä. Kun vähän tarkemmin lukee niin kas, sitä ennen onkin harrastettu 10 vuotta voimistelua ja bodypumpia.

Vierailija
131/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:00"]

Ei siinä sinällään ole mitään vikaa, mutta kun nämä treenaukseen hurahtaneet eivät enää edes puhu mistään muusta! Mitään ei voi tehdä yhdessä, kun treeniaikatauluista ei voi joustaa ja syömään ei voi kutsua, kun mikään muu ei kelpaa kuin raejuusto ja koko ajan pitäisi jaksaa kehua, miten kauniiksi ihminen onkaan itsensä treenannut. On hyvin vaikea yrittää olla sellaisen ihmisen ystävä, jos ei jaa innostusta treenaamiseen. 

Ja toinen mikä nyppii on se, että nämä treenaavat kuvittelevat, että kaikki haluaisivat näyttää heiltä, eikä mikään muu ole mahdollista. Yritä siinä sanoa, että olet ihan tyytyväinen itseesi, niin saat pika-analyysin kaikista kohdista, mitkä sinussa on vialla. En minäkään ihmisten kroppia arvostele! 

Se on kuin mikä tahansa kultti ja jos siinä ei ole mukana, sitä on vaikea jaksaa. 

[/quote]

Juuri näin. Se touhu menee monilla tosi itsekeskeiseksi ja ainoa syy miksi muilla (ei siis koskaan itsellä) on ongelmia tämän asian kanssa on kateus. Eletään kukin tavallaan ja annetaan muillekin tilaa elää omalla tavallaan. Itse treenaan koska nautin liikkumisesta eri muodoissa.

[/quote]

Miten se on niinku vaikeeta tajuta että syynä ei ole kateus. Ei vain pidä ylipumpatuista ja varsinkin naisista jotka on kun miehiä. Yäks. Eikö muuta korttia ollut kuin kateuskortti. Ja aina se se sama kortti joka saatanan vaivaan.

[/quote]

Ei sun onneksi tartte tykätäkään. Kaikkia ei voi miellyttää ja mitä sitten?

[/quote]

En tykkää juu eikä moni muukaan miesnaisista.

[/quote]

Ja mitä sitten? Maailmat räjähtää, syttyy kolmas maailmansota?

[/quote]

Eiku lentää laatta. Kun 2 äijää nussii. Boodarinainen ja mies

Vierailija
132/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:24"]

kysymys! kuinka usein kaduilla näette niitä miehen näkösiä naisia?? niimpä. itse en ainakaan tampereella ole kuin ehkä kerran tuurilla nähnyt.

nyt miettikää, kuinka moni käy salilla, esim tämän salibuumin nyt vallatessa. niimpä. aika moni.

argumenttinne salista ja miesmäisestä vartalosta on hylätty

[/quote]

Mun havaintojen mukaan kaduilla kulkevat miehen näköiset naiset ovat juuri niitä, jotka eivät tee ulkonäkönsä eteen mitään. Ovat päästäneet itsensä rupsahtamaan ja peittelevät sitä löysillä vaatteilla. Toisena ääripäänä todella laihat naiset, joilla ei ole mitään muotoja.

Vierailija
133/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:45"]Katkerat plösöt alapeukuttaa. :)

[/quote]

Ei vaan MIESMÄISEN treenin vastustajat.

Salilla käynnissä ei ole vikaa jos nainen on naisellinen eikä mies!

[/quote]

Olen aina ollut siinä uskossa että nainen on nainen, jos hänellä on naisen sukupuolielimet, mutta ilmeisesti minäkin olen mies, koska treenaan kovaa? 

Noh, pitääkin käydä kertomassa miehelle ja lapsille että en olekaan enää äiti ja vaimo, vaan isi ja aviomies. Harmi että homoseksuaalit eivät saa olla naimisissa Suomessa.

btw, ovatko sitten lihaksettomat miehet naisia?

[/quote]

tässäkin ollaan mun mielestä siinä asian ytimessä, juuri hyvällä tavalla.

tähän olisi niin helppo vetää kateuskortti mukaan, nainen on timmissä kunnossa, pyöreä peppu ja lihaksikkaat jalat, ja timmi masu, heti on jonkun pakko tulla huutelemaan että MIES!!!

[/quote]

Ei jumalauta. Onko teidän päässä jotain vikaa kun ette tajua.

Naisellinen kunto ja pienitä muotoa antava "lihaksisuus" sellaista esim pepun pyöreyttä antava on kaunista + naisellista, MUTTA MIESMÄINEN YLILIHAKSIKKUUS taas yäks.

[/quote]

Sä se sitten melko valopää olet. Makuja on monia, se mikäon toiselle liian lihaksikasta, on toiselle vielä pelkästään timmi. Kuinka kauan sä aiot jankata tuota samaa lausetta?

[/quote]

Kyllähän se hieman naisella yli menee jos käsivarretkin on miesmäisen lihaksikkaat.

Vierailija
134/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:00"]

Ei siinä sinällään ole mitään vikaa, mutta kun nämä treenaukseen hurahtaneet eivät enää edes puhu mistään muusta! Mitään ei voi tehdä yhdessä, kun treeniaikatauluista ei voi joustaa ja syömään ei voi kutsua, kun mikään muu ei kelpaa kuin raejuusto ja koko ajan pitäisi jaksaa kehua, miten kauniiksi ihminen onkaan itsensä treenannut. On hyvin vaikea yrittää olla sellaisen ihmisen ystävä, jos ei jaa innostusta treenaamiseen. 

Ja toinen mikä nyppii on se, että nämä treenaavat kuvittelevat, että kaikki haluaisivat näyttää heiltä, eikä mikään muu ole mahdollista. Yritä siinä sanoa, että olet ihan tyytyväinen itseesi, niin saat pika-analyysin kaikista kohdista, mitkä sinussa on vialla. En minäkään ihmisten kroppia arvostele! 

Se on kuin mikä tahansa kultti ja jos siinä ei ole mukana, sitä on vaikea jaksaa. 

[/quote]

Juuri näin. Se touhu menee monilla tosi itsekeskeiseksi ja ainoa syy miksi muilla (ei siis koskaan itsellä) on ongelmia tämän asian kanssa on kateus. Eletään kukin tavallaan ja annetaan muillekin tilaa elää omalla tavallaan. Itse treenaan koska nautin liikkumisesta eri muodoissa.

[/quote]

Miten se on niinku vaikeeta tajuta että syynä ei ole kateus. Ei vain pidä ylipumpatuista ja varsinkin naisista jotka on kun miehiä. Yäks. Eikö muuta korttia ollut kuin kateuskortti. Ja aina se se sama kortti joka saatanan vaivaan.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

no se on yksittäisen av-mamman henkilökohtainen voivoi, koita kestää :)

Vierailija
135/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

suomijuntti. saanko kysyä mitä vaatekokoa itse olet?

Vierailija
136/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:24"]Treenaan koska haluan että minulla on lihaksia, hyvä kunto ja tykkään treenatuista kropista muillakin. Pääasia on, että viihdyn itseni kanssa, koska itsensä kanssa sitä eniten aikaa kuitenkin viettää. Jos joku ei tykkää lihaksista naisilla, niin se on hänen mielipiteensä, eikä liikuta minua yhtään. Kavereista löytyy laihoja, lihavia, ihmisiä joka lähtöön. Mutta minä itse päätän miltä näytän, siihen ei muilla ole nokan koputtamista.

[/quote]

Ei kai kukaan ole sitä väittänytkään vaan ME EI TYKÄTÄ SIITÄ et nainen on miesmäinen ::DD

[/quote]

Niin, mitä sitten? Luuletko että kiinnostaa? :D

[/quote]

Tuntuuhan tuo kiinnostavan ketjun perusteella.

[/quote]

Kerroin oman mielipiteeni ja siinä se. Sä voit kitistä vaikka maailman tappiin, ei se muuta asiaa miksikään :)

[/quote]

Niinpä miesmäinen nainen on yrjö. Ja ihan sanan varsinaisessa merkityksessä Yrjö.

Vierailija
137/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:26"]Kai te palstamammat ymmärrätte, että vaikka kävisi kaksi vuotta viidesti viikossa salilla, ei TODELLAKAAN näytä mieheltä?:Dd

naurattaa

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mistä tiedät .illainen olen. En ainskasn äijämäinen ;) Ha ha etkö muuta keksinyt. Kuka puhui jenkoista ja... ;)

[/quote]

paistaa viestistäsi läpi;)

[/quote]

Väärin ;)

Jos en tykkää miesnaisista niin ihanko näin päättelit. Jooo-o. Vaikutat loukkaantuneelta eli kasvata itsetunto.

Vierailija
138/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyi saatana. Just sitä miestä olis tässä saatavilla.

Vierailija
139/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on aamulääkkeet ottamatta kun jaksaa noin kauan täällä riehua.

Vierailija
140/172 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

no se on yksittäisen av-mamman henkilökohtainen voivoi, koita kestää :)

[/quote]

En kestä eikä tarviikkaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan