mitä vikaa on siinä, jos treenaa ulkonäön takia?
otsikossa tulikin. itse en voi ymmärtää.
minä käyn salilla viisi kertaa viikossa (välillä enemmän, jos ei joku päivä jaksa mennä treenaamaan, niin maailma ei kaadu siihen) sen takia, että jumaloin lihaksikasta kehoa. mielestäni vain on kaunista, kun naisella on vähän pyöreyttä olkapäissä, muotoa takareisissä ja pyllyssä. mikään kehonrakentaja ei silti ole ihanteeni, mutta saan nautintoa siitä, kun pystyn lataamaan taas uudet 25kg jalkaprässiin. tunnen sen, kuinka lihakseni kasvavat ja voin olla ylpeä itsestäni ja kauniista kropastani.
tokikaan en salilla kävisi, jos en itse treenaamisesta ja itseni "rääkkäämisestä" pitäisi. tiukkaakin tiukempi ruokavalio ei sen sijaan ole mieleeni, ja herkuttelenkin silloin kun haluan.
mitä vikaa siis on siinä, että treenaa näyttääkseen hyvältä? onko kyse siis siitä, että on "noloa" treenata ulkonäköään muiden takia? vaikka itse pidän lihaksikkaasta vartalosta, enkä treenaa ns. muiden takia, niin tottakai se itsellenikin tuottaa mielihyvää näytellä sitä kehoa muille näin kesäisin shortseissa ja topissa.
nyt mielipiteitä teiltä?
Kommentit (172)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:23"]Ha ha haa. Voi teitä treenarien rekkuja kun ottaa niin kovin...
Kun katselee tuota kuvaa tunnin niin rupeaahan se lopulta näyttämään just ja just siltä että naissukupuolesta on kyse :D
[/quote]
voi, taasko yksi kokoa 42?:)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:23"]Ha ha haa. Voi teitä treenarien rekkuja kun ottaa niin kovin...
Kun katselee tuota kuvaa tunnin niin rupeaahan se lopulta näyttämään just ja just siltä että naissukupuolesta on kyse :D
[/quote]
voi, taasko yksi kokoa 42?:)
[/quote]
Voi taasko yksi luuleva ;)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:20"]Ha ha haa. Voi teitä treenarien rekku a kun ottaa niin kovin...
[/quote]
annat itsestäsi myös hyvin lapsellisen kuvan, kai olet tietoinen myös tästä?:)
[/quote]
Sinä taas epävarman, huonoitsetuntoisen ja äijämäisen kuvan :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:20"]Ha ha haa. Voi teitä treenarien rekku a kun ottaa niin kovin...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
jos itse olisit varma ja hyvä itsetuntoinen, et kirjoittelisi tuommoisia kommentteja;) sitäpaitsi mistäpä tiedät, mitkä kommentit minä olen tänne jättänyt? olen hyvin naisellinen, varmasti naisellisempi kuin sinä:)
Tämän takia. Juuri tämän ketjun osoittaminen syiden takia. Näin ulkonäkökeskeiset ihmiset toimivat. Onko siitä kellekään mitään hyötyä? Itsekin pidän huolta itsestäni ja se on hauskaa, mutta näiden varoittavana esimerkkien vuoksi en ikinä halua että ulkonäöstä tulee noin tärkeä asia. Haluan pitää hyvän kokonaisuuden, en kuorta, jonka alla piilee tuollaisia piirteitä, joita tämä ketju on pullollaan. Täällä ihmiset on jo niin harhaisia, että kuvittelevat tietävänsä toisen ulkonäön pelkästään tämän kirjoittaman kommentin perusteella. Kertokaa mulle, miltä näytän, minkälaiset muodot ja painoindeksi? Osaatteko?
Oli laiha, lihaksia, pyöräyttää, luuta ja nahkaa, pitkä, pätkä.. Koskee yhtä lailla kaikkia. Ei tee hyväksi ihmiselle näköjään jatkuva itsensä ihailu. Siinä alkaa väistämättä halveksia muita. Kohta kukaan ei kelpaa...
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:20"]Ha ha haa. Voi teitä treenarien rekku a kun ottaa niin kovin...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
jos itse olisit varma ja hyvä itsetuntoinen, et kirjoittelisi tuommoisia kommentteja;) sitäpaitsi mistäpä tiedät, mitkä kommentit minä olen tänne jättänyt? olen hyvin naisellinen, varmasti naisellisempi kuin sinä:)
[/quote]
Niinpä niin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 14:26"]Tämän takia. Juuri tämän ketjun osoittaminen syiden takia. Näin ulkonäkökeskeiset ihmiset toimivat. Onko siitä kellekään mitään hyötyä? Itsekin pidän huolta itsestäni ja se on hauskaa, mutta näiden varoittavana esimerkkien vuoksi en ikinä halua että ulkonäöstä tulee noin tärkeä asia. Haluan pitää hyvän kokonaisuuden, en kuorta, jonka alla piilee tuollaisia piirteitä, joita tämä ketju on pullollaan. Täällä ihmiset on jo niin harhaisia, että kuvittelevat tietävänsä toisen ulkonäön pelkästään tämän kirjoittaman kommentin perusteella. Kertokaa mulle, miltä näytän, minkälaiset muodot ja painoindeksi? Osaatteko?
Oli laiha, lihaksia, pyöräyttää, luuta ja nahkaa, pitkä, pätkä.. Koskee yhtä lailla kaikkia. Ei tee hyväksi ihmiselle näköjään jatkuva itsensä ihailu. Siinä alkaa väistämättä halveksia muita. Kohta kukaan ei kelpaa...
[/quote]
Komppaan. Aamen.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:03"]
Hyi miten rumasti te täällä kommentoitte toisen vaivalla treenaamaa vartaloa. (tuohon kuvaan liittyen siis.) Mistä tälläinen vihamielisyys kumpuaa, kun puhutaan jotain yrjöämisjuttuja ja "yöks" joka lauseen perään ja näyttää niin miehelle. :( Ei kaikkien tartte tykätä. Oma mieheni ja tykkää lihaksikkaasta vartalosta, josta näkee että sen eteen on tehty töitä. Sitten taas monet miehet jumaloivat yhtä ystävääni jolla on iso takamus ja suuret rinnat ja "pehmeyttä" joka puolella kroppaa, itse taas en haluaisi näyttää siltä. Vaikka hän on minunkin silmissäni todella upea ilmestys.<3 Mutta minä haluan näyttää itseltäni, tavoitteena jotakuinkin tuon kuvan mukainen nainen (vielä ei olla lähelläkään, olin aloittaessani todella ruipelo :D)
Pointtina, että makuja on monia. Antakaa ihmisten viihtyä sellaisessa kropassa missä tahtoo (terveellisyyden rajoissa!)
[/quote]
Jännä et sua ei yhtään häiritse miten nää treenaajat puhuu muille. Ilkeä saa olla toisinpäin, eikä tuota mitään tuskaa?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:17"]Minusta kaunein mahdollinen vartalotyyppi näyttää suunnilleen tältä:
http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/64/f1/74/64f174c3588388967db8a9a26136ec25.jpg
Mutta jotkut tykkää muhkummasta ja se on ihan ok. Makuja on monia. Itse olen sellainen, että tykkään harvinaisesta kauneudesta ja siitä, että kehon eteen on tehty töitä. Ihmiset viehtyvät luonnostaan oman tasoisistaan henkilöistä, joten on ihan ymmärrettävää miksi monet eivät koe vetoa lihaksiin vaan enemmänkin sellaiseen tavalliseen vartalotyyppin.
[/quote]
faktahan on myös se, että suurin osa salillakäyvistä naisista näyttää suunnilleen tuolta, (jos edes noinkaan lihaksikkailta) kuin niiltä miesmäisiltä..
[/quote]
Eikö tuo ole jo se saatana liian miesmäinen!
Ei lantiota, miehen kädet... Ja muutenkin maskuliininen.
Eli näistäkin me juuri puhutaan ja lihaksisimmistakin.
Ei mitään vikaa! :) minäkin olen aloittanut joitakin kuukausia sitten treenit, tavoitteena fitness vartalo tai jotain sinnepäin. Ja ihan sen takia kun haluan näyttää hyvältä omasta mielestäni ja kyllä varmasti mieskin tykkää kun vaimo ei ole ihan rupsahtanut ;) ja kyllähän se terveydelle myös tekee hyvää! Ainakin enemmän kuin se että vetäisin jalat ylhäällä sohvalla joka päivä suklaata..... Kolme lasta oon tehnyt ja nuorin vähän vajaa vuoden. Ylipainoa ei ole ikinä ollut että siltä kannalta oli helppo aloittaa treeni kun ei tarvitse laihduttaa. Ja olenpa niinkin pinnallinen että aion hankkia itselleni tisseihin täytettä kun kroppa alkaa muuten näyttää hyvältä. Ei mitään älytöntä, mutta inhoan näitä 'patalappuja' mitkä tuossa mukana roikkuu :D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:45"]Katkerat plösöt alapeukuttaa. :)
[/quote]
Ei vaan MIESMÄISEN treenin vastustajat.
Salilla käynnissä ei ole vikaa jos nainen on naisellinen eikä mies!
[/quote]
Olen aina ollut siinä uskossa että nainen on nainen, jos hänellä on naisen sukupuolielimet, mutta ilmeisesti minäkin olen mies, koska treenaan kovaa?
Noh, pitääkin käydä kertomassa miehelle ja lapsille että en olekaan enää äiti ja vaimo, vaan isi ja aviomies. Harmi että homoseksuaalit eivät saa olla naimisissa Suomessa.
btw, ovatko sitten lihaksettomat miehet naisia?
[/quote]
Yäk. Liikaa lihasta naisella, hyi yrjöö.
[/quote]
Menepä nyt teini kasvattamaan niitä häpykarvojasi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:20"]Ha ha haa. Voi teitä treenarien rekku a kun ottaa niin kovin...
[/quote]