Ihokarvat EIVÄT kasva tummempana ja paksumpana ajelun jälkeen!
Uskokaa jo.
Kommentit (35)
Ei niin. Se näyttää siltä, koska ulos puskeva karva on katkaistu paksuimmasta kohdastaan joka siis tulee ensin sieltä esille.
Ei niin. Sänki tuntuu aluksi terävämmältä, siksi ihmiset kuvittelee olevan paksumpaa. HARHAA!
Olen eri mieltä, omasta pitkäaikaisesta kokemuksesta.
Kun aloitin karvojen ajelun teini-iässä, pohkeissa kasvava karva oli väritöntä ja se kasvoi suht hitaasti. Höyläämisen myötä kasvusto muuttui tummemmaksi ja runsaammaksi.
En tiedä, omat vaaleat karvani muuttuivat parin ajelun jälkeen tummiksi. Tämä oma kokemukseni.
Ei, mutta tiedättekös mitä. Ahkeran monen vuoden sheivaamisen jälkeen, mulla kasvo yhdestä kohtaan 3karvaa jo 1sijasta! Aloin epiloimaan, samanlaiset karvat edelleen, ei ne ole muuttuneest juuri vaaleimmiksi tai hennoimmiksi, mutta enää kasvaa vain 1 yhdestä kohtaa.
Olin karvaton kun aloitin ajelemisen ja nyt olen karvainen kuin laama.
Mitä väliä sillä on, ovatko ne oikeasti paksumpia? Pointtihan on se, että ne näyttävät paksummilta ja tummemmilta ja häiritsevät siten enemmän.
enpä lähde kokeilemaan. En ole koskaan ajellut ja paljain säärin kuljen koko kesän. Talvellakin käytän hametta ja ihonvärisiä sukkiksia. Ei häiritse karvat. Olen kyllä blondi ja karvatkin vaaleat. Eniten näkyvät loppukesällä kun on ruskettuneet sääret.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:15"]
Kun aloitin karvojen ajelun teini-iässä, pohkeissa kasvava karva oli väritöntä ja se kasvoi suht hitaasti. Höyläämisen myötä kasvusto muuttui tummemmaksi ja runsaammaksi.
[/quote]
Sun karvat vaan ei olleet vielä täysin kehittyneet, kun aloitit sheivaamisen.
[/quote]
Ei sit mikään muu voinut vaikuttaa asiaan? Kuten esim se, että vanhenit?
Katsokaa vaikka miesten partoja, ei niissäkään oo murrosiän jälkeen mitään muutosta ennen papparaiseksi muuttumista.
[/quote]
sillähän ei voi tietty olla mitään vaikutusta että olet tullut vanhemmaksi tässä vuosien mittaan ja hormonit ovat muuttuneet.
[/quote]
Teini-ikäisillä on aika usein hennompi karvankasvu kuin aikuisilla. Vai tunnetko montakin miestä, joka olisi yhtenä kauniina teini-iän aamuna herännyt mustat kalapuikkoviikset nenänsä alla?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:15"]Olen eri mieltä, omasta pitkäaikaisesta kokemuksesta.
[/quote]
näin. Ja sitten kun 15v höyläämisen jälkeen ostin sellasen *nyppijän* on karvat taass paljon ohuempia, vaaleempia ja kasvavat paaaaljon hitaammin.
Totta, mutta tuosta kainalokarvaketjusta tuli mieleen, että älkää opettako teinejänne ajelemaan karvoja, vaan epiloimaan tai annatte olla au naturel. Se sänki nimittäin on se pahannäköinen, ei luonnolliset karvat niinkään.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:32"]
[/quote]
Sun karvat vaan ei olleet vielä täysin kehittyneet, kun aloitit sheivaamisen.
[/quote]
Olivat ne, aloitin joskus 18-vuotiaana ja pidin pidempiä taukoja aika pian sen jälkeen eli en verrannut tilanteita monien vuosien väliajan jälkeen.
totta!!!