Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iphone vs samsung?

Vierailija
04.08.2014 |

Kumpi olisi parempi 13-vuotiaalle teinille? Nyt on ollut käytössä lumia 620 mutta se meni rikki.

Eli toivoisin asiallista keskustelua: iphone vs samsung?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin juuri samsungin iphone 4s ja kyllä on eroa!!! Samsung on kuin lelu iphoneen verrattuna. Ja teinit arvostavat iphonea enemmän! Tietenkin ostat sen ettei lapsesi erotu joukosta huonommalla puhelimella.

Vierailija
2/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pojalla (tosin sen on vähän vanhempi) on molemmat, mutta se pitää samsungia parempana, koska joitain appseja, joita käyttävät ja joitain pelejä, joita pelaavat joukolla kaverien kanssa, ei saa iphonelle. lisäksi samsungin puhelimet antaa muutenkin suurempia vapauksia appleen verrattuna.

Äidilleen poika taas on suositellut iphonea, koska "se on helpompi, osaat varmemmin käyttää sitä".

Eli aika paljon riippuu siitä, onko kyseinen 13-vuotias it-valveutunut vai ei, onko sillä edellytyksiä kostomoida puhelimensa sisältö vai tarviiko se applen tukea. Ja tietty siitä, millaisen samsungin tai iphonen olette ostamassa. Niissähän on aika isoja eroja mallien keskenkin - varsinkin samsungilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ajatelleet samsung galaxy s4:sta tai iphone 5c:tä mietin vain että kumpi olisi kanattavampi ostos?

Ap

Vierailija
4/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa mielipiteitä mammat!

Ap

Vierailija
5/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla oli ensin samsung ja nyt iphone. On kehunut niinn maasta taivaaseen että aion itsekin vaihtaa.

Vierailija
6/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi jos veisit sen lapsesi kauppaan ja annat kokeilla molempia ja valitsee kumman valitsee. S4 hinta alkaa olla kohillaan alle 400 euroa ja Iphonet hinnaltaan perinteisesti täynnä ilmaa vaikka ominaisuuksiltaan häviävät tyypillisesti muille merkeille, jos nyt välttämättä jonkun kolmannen osapuolen mielipiteen haluat.

Vierailija
7/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei uutta Lumiaa? Pääsee vähimmällä jos on jo kiinni Microsoftin palveluissa?

Vierailija
8/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:43"]

Miksei uutta Lumiaa? Pääsee vähimmällä jos on jo kiinni Microsoftin palveluissa?

[/quote]

Miksi alapeukut? Eikö Lumia ole kaikkein kätevin, jos mailit on Outlookissa, valokuvat OneDrivella jne?

Jos puhelin yksin ratkaisee, eikä millään vahoilla palveluilla ole väliä, niin sitten tietysti iPhone.

Vierailija
9/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:43"]Miksei uutta Lumiaa? Pääsee vähimmällä jos on jo kiinni Microsoftin palveluissa?

[/quote]

Teink haukkui lumian täysin. Nyt on tavoitteena ostaa puhelin joka on mieleinen.

Ap

Vierailija
10/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sekä teini käytettiin aiemmin Samsungia, nyt pojalla iPhone 4, mulla iPhone 5 ja pois ei vaihdettais.

Vierailija
11/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iphonen käyttömukavuus ja selkeys tekee siitä parhaan puhelimen, vaikka spekseiltä se ei paras olekaan. Ostin omalle 14vlle iphone5, kehui niin hulluna ja pakotti muakin ottamaan sen lainaan. Viikon jälkeen tulin siihen tulokseen että samsungiin en palaa.

Vierailija
12/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:34"]Olemme ajatelleet samsung galaxy s4:sta tai iphone 5c:tä mietin vain että kumpi olisi kanattavampi ostos?

Ap

[/quote]

Suosittelisin mielummin. IPhonea. Tosin 5c:n tilalta ostaisin joko 4s tai 5/5s. Niihin saa paremmin niitä suojakuoria, esim sellaisen mikä suojaa näyttöä. 5c:n näitä ei tahdo löytyä.

4s on vielä oikein pätevä puhelin!

Vierailija
13/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:53"]

Teink haukkui lumian täysin. Nyt on tavoitteena ostaa puhelin joka on mieleinen.

Ap

[/quote]

Jos itse laite on tärkein, niin sitten iPhone. Tietysti jos teineillä on joku must-sovellus, joka toimii vain Androidissa, niin sitten vaikka Samsung tai Sony.

Vierailija
14/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti iphone, tosin itse valitsisin iphone 4s tuon 5c:n sijasta.

Vierailija
15/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsi voisi itse valita. Hän tykkää kuitenkin siitä mitä kaveritkin himoitsee. Vanhaksi ne menevät kumpikin yhtä nopeasti. Molemmissa on oletettavasti hyviä ja huonoja puolia. Eli osta se mistä lapsi tykkää, siitähän se kaikki on kiinni.

Vierailija
16/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain osta Iphonea, siinä puhelimessa et maksa muusta kuin siitä omenasta. Samsung on paljon "monipuolisempi" ja tarjoaa enemmän ilmaisia appeja ja siihen on helpompi ladata musiikkia. S4 on todella hyvä vaihtoehto. Iphonea en kyllä ottaisi ikinä, vaikka saisi ilmaiseksi.

Vierailija
17/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin juuri puhelinostoksilla ja päädyin Samsung S4:ään. Saman hintaisessa IPhonessa oli puolet vähemmän muistia ja tehottomampi prosessori. Onhan IPhone toki muodikkaampi jne, mutta haenkin kännykältäni suorituskykyä mieluummin.

Vierailija
18/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin itse iphonesta samsungiin, ei kaduta :)

Vierailija
19/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan.

Vierailija
20/26 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle muuten kelpaisi molemmat, mutta ulkoilen.paljon talvellakin ja tarvitsen puhelimen joka toimii oikeasti myös pakkasessa.

Siksi mulla on samsung ja merkkiä en vaihda.

Samsung toimii moitteettomasti jopa yli -20 asteessa.

Iphone ei toimi kovassa pakkasessa.

Ja jos iphonea käyttää pakkasessa, takuu raukeaa.

Miksi siis ostaa puhelin jota ei saisi käyttää kuin 6 kuukautta vuodessa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi