Näkeekö postinjakajat ja työntekijät heti jos tilaa seksikaupasta?
Kommentit (15)
Eiköhän ne kaikki naapurit yms tiedä, että runkkaat kaikki päivät kun sulla ei ole miestä. Mitä väliä?
Ei tietenkään näe. Paketit on aina semmosia ruskeita pahvilaatikoita/kirjeitä ja siinä päällä joko ei lue mitään tai lukee se firman joku vaihtoehtoinen nimi josta ei paljastu mikä paikka se on :D tottahan se että jos kauan on postinjakaja yms niin oppii tietämään milloin on seksiliikkeestä tilattu mutta ei tosiaan myyjä näe mitä sun paketissa on. Muutenkin ei tommosta kannattais hävetä, varmasti on niitä myyjiä joilla itsellä on laatikko täynnä suristimia :) ja vaikka se ajatteliskin itekseen jotain tosta et tilaat leluja niin ei se sitä sano ääneen eikä sen kuuluiskaan, jos se virnuilis tai sanois jotain niin voit tehdä ilmotuksen siitä.
Ei nää, jotkut vakkaritilaajat tottakai oppii tuntemaan, mut kymmeniä paketteja päivässä ei jaksa alkaa miettimään ja arpomaan, mistä mikäkin on saattanut tulla. Ei hätää, tilausta vaan tekemään! T: ärrän täti
Postin tietokoneelta näkee.
T. Työntekijä
Itse olen kaupassa töissä ja meillä on postin piste myös. Ja olen kyllä oppinut tässä, että mikä on minkäkin kaupan "salanimi". Yhden tiedän siksi, että olen itsekkin sieltä tilannut :D
Ai mitä postin koneelta näkee? Höpö,höpö
Joistakin seksivälineliikkeistä saa myös tilattua pakettiautomaattiin, jos pystyt sellaisesta hakemaan. Saa itse valita noutopisteen, eikä sen tarvitse olla oma kotikunta.
Kyllä postimiehet tietää ne "huomaamattomat" paketit.
Yleensä toimitus huomiota herättämättä, voithan soittaa ja kysyä.
No ilman muuta. Niissä lukee muka salanimi "oy dickhead, levähaarankuja 69". Mutta heti kun tarraa paketista kiinni tuntee kyllä mihin tarttui.
Osta ulkomailta -- eivät he voi tietää kaikkia ulkomaisia nettikauppoja nimeltä. Esim. Aliexpress.com, ebay.com ja intimategadgets.com myyvät seksikamaa suoraan kiinasta (ja halvemmalla kuin kotimaiset liikkeet), ja sieltä suunnalta tulee sen verran paljon muutakin tavaraa, että ei kukaan jaksa kyylätä perään.
No ne tulee huomaamattomissa paketeissa, joissa voi olla periaatteessa mitä vain. Jos näkee niin oma on murheensa. Ei siitä paketista pysty mitenkään sanomaan, sisältääkö se alusvaatteita vai pumpattavan barbaran
Tottakai tietää. Firmojen salanimet on postissa tiedossa. Hyvin opin itsekin yhden kesän aikana piirini pervot.
t. ex-posteljooni
Paljonhan noita vehkeitä saa muuten tilattua anttiloista ja ellokselta, joten pahimmassa pelossa ja puutteessa voi tilata niistäkin.
eli kun noudan pakettini r-kioskilta niin kassatäti ei näe titekoneelta paketin sisältö tietoja mitä olen tilannut?