Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko tälläistä sietää?

Vierailija
04.08.2014 |

Aviomiehellä on välillä tapana suuttua,haukkuu tuolloin tyhmäksi,hulluksi,bithchiksi,ämmäksi. Hermostuu aika pienistä, esim. jos en herätä ajoissa,olen tuhlannut kaikki rahani(tuloina lapsilisä ja vanhempainpväraha),joku lasku maksamatta..tai itsellään vaan jokin huonosti

Katsoo naisten kuvia,puhuu muista naisista. Ei oo pettänyt kuitenkaan. Käy kuitenkin töissä eikä käy juuri missään sen lisäksi. Mulle tulee paha mieli noista haukkumisista,vaikka pyytää anteeksi..eikä mielestäni kovin hyvä esimerkki lapsille

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiiät, ettei oo pettäny?

Vierailija
2/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiä pellejä, joita miehiksenne kutsutte, en katsoisi puoltaminuuttia.

Saisi mennä samantien ovesta ulos kimittämään.

Toisaalta, jokainenhan hakee tasoistaan, joten kärsi, jos katsot ansaitsevasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei tarvitse. Olet aikuinen ihminen ja päätät itse, kenen kanssa haluat elää elämäsi.

Vierailija
4/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä katselisi tuollaista ap:n kuvaamaa miestä. Parempi yksin kuin tuollaisen kanssa.

Sen vielä sietäisin jos riidellessä mies käyttäytyisi huonosti, jos näitä riitoja ei olisi kovin usein. Itsekin olen helposti kiihtyvää tyyppiä ja puhun mitä sylki suuhun tuo jos suutun. Mutta kun ap sanoo että mies tekee tuota usein ja hermostuu pienistä, niin ei ei...

Vierailija
5/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi henkistä väkivaltaa tarvitsee sietää? Outo kysymys sinulta, ap...

Vierailija
6/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sietää.

Mutta et voi vaatia myöskään toista muuttumaan. Sinä itse voit määritellä, millaisissa olosuhteissa suostut elämään. Se, että toisen pitäisi muuttua tehdäkseen sinut onnelliseksi ei ole mikään vaihtoehto.

Jos yhteiselonne ei tee sinua onnelliseksi, niin lähde maailmalle, opettele mikä on sinulle tärkeää, mitä haluat miehessä kunnioittaa jne jne.

terv. Vanha Täti

joka on elänyt kuten nyt opettaa - se on sen arvoista.

Vierailija
7/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä itse määrität sen mitä sinun tarvitsee sietää. Mitä sitä täältä kyselet?

Mies kuulostaa kyllä ääliöltä; eikö aikuinen mies osaa huolehtia omista heräämisistäänkään?

Miksi olet vieläkin tuollaisessa suhteessa?

Vierailija
8/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä olisi nyt vakavan keskustelun paikka, todella lapsellista käytöstä nimitellä toista. Ei todellakaan pidä sietää noin ala-arvoista käytöstä!!

Vierailija
9/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:53"]Katsoo naisten kuvia,puhuu muista naisista. [/quote]

Munkiksiko pitää muuttua, kun parisuhteeseen astuu? Tuonkin voi tehdä monella tavalla, mutta...

Vierailija
10/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, ei se tuosta paremmaksi muutu.

Vierailija
11/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on riitatilanteissa ihan mielettömän ilkeä. Huutaa, haukkuu, haukkuu ja haukkuu ja äänivolume on aina maksimi. Raivostuu nollasta sataan ja leppyy sanaa tahtia.

Mutta jos hän on pienestä asiasta räjähtänyt tohon malliin ja olettaa että mä olen aina ihan ok kun se on ensin mut maanrakoon haukkunu en kykene ajattelemaan selkeesti. Mietin usein et miks kestän tällästä. Mutta tää käytös on vaan kun tulee sanaharkkaa mutta mä jään aina jalkoihin. Olis ihanaa jos vois riidellä joskus rakentavasti! Tai niin - käytän sanaa riidellä koska mies ei kykene keskstelemaan mistään ikävemmistä aiheista (isot laskut tms) asiallisesti vaan alkaa heti syyttely siitä etten tienaa tarpeeksi ja hän on maksumiehenä.

Sanoisin siis sulle että ei tollasta kestää tarvitse mutta mä olen sen jo ymmärtänyt että tää ihme skitsoilu kuuluu miehen luonteeseen. Kasvanut perheessä jossa asiat hoidettiin aina huutamalla ja riitelemällä! Ihmekkös tuo jos sama malli on hänellä.

Samaistuin kirjoitukseesi mutta kaikilla meilmä on huonot puolet ja heikkoudet. Mut tuo muiden naisten kattelu ja niistä puhuminen.. Ansaitset parempaa!

Vierailija
12/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on riitatilanteissa ihan mielettömän ilkeä. Huutaa, haukkuu, haukkuu ja haukkuu ja äänivolume on aina maksimi. Raivostuu nollasta sataan ja leppyy sanaa tahtia.

Mutta jos hän on pienestä asiasta räjähtänyt tohon malliin ja olettaa että mä olen aina ihan ok kun se on ensin mut maanrakoon haukkunu en kykene ajattelemaan selkeesti. Mietin usein et miks kestän tällästä. Mutta tää käytös on vaan kun tulee sanaharkkaa mutta mä jään aina jalkoihin. Olis ihanaa jos vois riidellä joskus rakentavasti! Tai niin - käytän sanaa riidellä koska mies ei kykene keskstelemaan mistään ikävemmistä aiheista (isot laskut tms) asiallisesti vaan alkaa heti syyttely siitä etten tienaa tarpeeksi ja hän on maksumiehenä.

Sanoisin siis sulle että ei tollasta kestää tarvitse mutta mä olen sen jo ymmärtänyt että tää ihme skitsoilu kuuluu miehen luonteeseen. Kasvanut perheessä jossa asiat hoidettiin aina huutamalla ja riitelemällä! Ihmekkös tuo jos sama malli on hänellä.

Samaistuin kirjoitukseesi mutta kaikilla meilmä on huonot puolet ja heikkoudet. Mut tuo muiden naisten kattelu ja niistä puhuminen.. Ansaitset parempaa!

Vierailija
13/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Eroa. Kamalaa. Kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista haukkujaa.