Hyi ****u otin itsestäni videokuvaa alusvaatteisillani
Näky oli KAMALA. Selluliitit ja läskit höllyivät. Miten olenkaan voinut pitää itseäni seksikkäänä? Ei ihme, ettei miestä paneta..
Nyt lähti dieetti ja kuntosali käyntiin. Huh huh.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:26"]
Itse kävin tänään sovittelemassa farkkuja, ja peilin kautta järkytyin näystä - upea perseeni on selluliitin peittämä, ja kesän herkuttelun ja tissuttelun jälkeen ensimmäistä kertaa elämässäni jopa muodoton, kuin löysä paukkurakasa. Joten tunnen tuskasi, salille on siis pakko vääntäytyä vaikkei mieli tekisi..
[/quote]
Haha tämä on niin kuin mun suusta :D Muodoton nimenomaan. Menin äsken peilin eteen ja katsoin että lättänä on ja selluliittia pukkaa (kesän jäljiltä nimenomaan, ei voi enää edes helleturvotuksen piikkiin pistää). Huhheijakkaa, ei oo helppoa.. Ja mun mielestä mun peppu on aina ollut yksi parhaita kohtia itsestäni... :D
Itse kävin tänään sovittelemassa farkkuja, ja peilin kautta järkytyin näystä - upea perseeni on selluliitin peittämä, ja kesän herkuttelun ja tissuttelun jälkeen ensimmäistä kertaa elämässäni jopa muodoton, kuin löysä paukkurakasa. Joten tunnen tuskasi, salille on siis pakko vääntäytyä vaikkei mieli tekisi..