Tatuoinnit vanhalla naisella, huh.
Näin tänään 50-60 vuotiaan vaisen, jolla oli tatuointeja käsivarsissaan ja yläselässään. Oli siis pukeutunut sellaiseen kesätoppiin että nuo tatskat näkyisät hyvin.
Ja tämä sai minut iloiseseksi siitä, etten ole ottanut itse tatuointeja. Kyllähän ne hyviltä näyttävät parikymppisen kiinteässä nahkassa, mutta kun ikää alkaa tulla 40 + niin ei enää sitten.
Minä en tahdo näyttää naurettavalta keski- iässä ja vanhuudessa. Sillä naurettavia tatuoinnit ryppyisellä iholla ovat. Myös miehillä.
Kommentit (7)
Olen samaa mieltä! Mutta oikeasti, nykyiset 20-30- vuotiaat eivät tietenkään koskaan tule itse vanhenemaan ainakaan 50- vuotiaiksi, tämä on työelämässä tullut monesti eteen; siellä vanhempia, varsinkin naisia dissataan ihan urakalla!
Joten sopivathan ne tatuoinnitkin näille for ever young- tyypeille!
Minä en aikonut myöskään näyttää naurettavalta, lihoa yhtään tai päästää itseäni rupsahtamaan.
No, eipä tätä kokonaisuutta pahemmin muutama tatuointi pahentaisi, jos niitä sattuisi olemaan. Näkisitpä raskausarpeni.
Minä taas toivon että itselläni on 50-vuotiaana muutakin ajateltavaa kuin nuorten naisten mielipiteet. Hyvin on elämä mennyt jos vanhana ainoa huoli on se, että tatuoinnit näyttää kurttuisilta. Luulenpa että minua ei vähempää voisi muiden mielipiteen silloinkaan kiinnostaa.
Uskomatonta miten kova juttu muiden tatuoinnit ovat joillekin!
Hienoa, että rouva elää omaa elämäänsä, eikä anna dissaajille ja muille kauhistelijoille valtaa määrätä siitä.
Apua, jos kuuskymppinen on vanha, niin kuinka nolo onkaan, jos selviää vielä pari vuosikymmentä hengissä! Tsiis! Tatuointi YHDEKSÄNKYMPPISELLÄ! Niin NOLOO!
Vai olisko sittenkin kyse siitä, että sinä olet siinä iässä, että kaikki on niin saamarin noloa.
Salt'n'Pepa totesi tähän sopivasti:Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille