miksei painoni laske?
Olen siis ollut kevyellä ruokavaliolla kohta 3vkoa. Paino pudonnut 2kg. Nyt junnannut tässä monta päivää. En syö makeaa en leipää. Paljon rahkaa ja kasviksia. Nälkää en koe eli ei kai mitään säästöliekkiäkään. Turhauttaa. Kilpirauhasen vajaatoiminta on. Mitat nyt 77/175. Liikuntaa en tosin ole lisännyt. Huoh.
Kommentit (5)
Se on se vajis.
Mä olen aloittanut liikunnan, saan ainakin hyvän kunnon, vaikka kiloja ei niin tippuisikaan.
Sanovat, että kun lääkitys on kunnossa ja katsoo mitä suuhun laittaa, niin laihtuu.
Niin. Ehkä pitää nyt unohtaa vaaka ja vain pitää yllä tätä terveellisempää elämäntapaa. Katsella parin vkon kuluttua painoa uudelleen. Kaloreita en ole laskenut. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:25"]Se on se vajis.
Mä olen aloittanut liikunnan, saan ainakin hyvän kunnon, vaikka kiloja ei niin tippuisikaan.
Sanovat, että kun lääkitys on kunnossa ja katsoo mitä suuhun laittaa, niin laihtuu.
[/quote]
arvot ovat kohdallaan eikä erityistä väsymystä tms ole. Olettaisin että lääkitys puree. Mutta ehkä sitten ei :(
Mä sain ennen pudotettua liikunnalla ja ruokavaliolla mielettömiä määriä. Nyt 8 kk lääkitys ja huomaa ettei onnistu enää samalla tahdilla. Lähellekään.
2 kiloa 3 viikossa on erittäin hyvä tulos! Ja siitä jos muutaman päivään ei paino laske, ei kannata vielä miettiä mitään. JOs on pari viikkoa yhtään laskematta, niin sitten voit alkaa miettiä pitäisikö alentaa kaloreita entisestään. Kaikille pelkkä hiilarien välttely ei riitä pudottamaan painoa.