Lue keskustelun säännöt.
Yhtäkkiä tuli hirveä suru ja epätoivo erosta
25.06.2026 |
Erosin keväällä. Oon yksinäinen, ei mitään yritystä uuteen suhteeseen. Ei mua kukaan huolisi. Nyt itkettää ja mietityttää teinkö oikean ratkaisun. Mulla ei ketään kelle soittaisin
Kommentit (2)
Kyllä se siitä taas. Vaikka särkeehän se yksinäisyys välillä. Tsemppiä ei ole kiirettä. Pikkuhiljaa omaa tahtia asumiasta yli. :) Älä vaan jää liikaa paikallesi ainakaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitäs läksit