Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisitte passikuvakuvauksesta harrastelijalle?

Vierailija
25.07.2021 |

Ammattilaiskuvat 15 - 30 euroa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa.

Vierailija
2/13 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska ammattilainen lähettää sen kuvan poliisille digitaalisesti saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mutta olen itse ottanut omat passikuvani kotona kun löytyy tarvittavat välineet. Ainakin teleobiska, ulkoinen salama, jalusta ja valkoinen tausta tarvitaan. Täytyy myös tutustua ohjeisiin, koska vastoin niitä otettu ja ladattu kuva ei mene läpi eikä kelpaa passiin. Millekään maksusuoritukselle ehtona hyväksytty kuva.

Vierailija
4/13 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympillä saan ammattilaisen kuvaaman, joten harrastelijalle vitonen. 

Vierailija
5/13 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi harrastelijan kuvattavaksi, koska ei ole takuita, että hän osaa ottaa ohjeistuksen mukaisen kuvan. Lisäksi amatööri ei lähetä kuvaa suoraa poliisille. 

Vierailija
6/13 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama kuka sen kuvan ottaa kunhan se kelpaa poliisille. Maksaa sen mitä maksaa.

Vierailija
7/13 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tahansa muun kuvan voisin otattaa harrastelijalla, mutta passikuvaa en. Tämä siksi, että passikuvaan on niin tarkat ehdot ja harrastelijalla ei ole mahdollisuutta lähettää kuvaa suoraan poliisin järjestelmään. 

Vierailija
8/13 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, näyttäisikö niissäkin Hitchhikers guiden Vogonilta? Nykyisissä näytän aina. Vika voi kyllä olla kuvattassakin...

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fp…

Vierailija
9/13 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en itse osaisi ottaa ( se on superhelppoa) niin tottakai maksaisin esim. vitosen sille joka ottaisi. 

Vierailija
10/13 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, mutta olen itse ottanut omat passikuvani kotona kun löytyy tarvittavat välineet. Ainakin teleobiska, ulkoinen salama, jalusta ja valkoinen tausta tarvitaan. Täytyy myös tutustua ohjeisiin, koska vastoin niitä otettu ja ladattu kuva ei mene läpi eikä kelpaa passiin. Millekään maksusuoritukselle ehtona hyväksytty kuva.

Myös kännykällä otettu kuva kelpaa.

Vierailija
11/13 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman valokuvan lataaminen poliisin valokuvapalvelimelle on mahdollista mutta emme suosittele sitä korkean hylkäämisprosentin vuoksi.

Näin sanotaan poliisin sivuilla. Itse en jaksaisi alkaa säätää harrastelijan kanssa, valokuvaamossa homma hoituu sujuvasti.

Vierailija
12/13 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin pari vuotta sitten, kun itse otin luin jostain ohjeesta, että passikuva tulee ottaa tietyllä polttovälillä, ettei piirteet vääristy. Jokainen varmasti tietää puhelimen selfie kameroiden vääristävän effektin.. Eri asia sitten, jos on puhelimessa semmoinen kamera, jolla onnistuu. Noudatin ohjeita ihan kirjaimellisesti ja kuva meni heti läpi. Sama.

Vierailija
13/13 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa. Suurentaa nenän ja vääristää kasvojen mittasuhteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi