Ei häämatkaa. Kiitos vieraille siitä.
Laitoimme kutsuun selvällä Suomen kielellä.
"Voit lahjan kirjekuoreeseen laittaa"
40 vierasta ja 100€. Kahvipaketeilla ja pyyheseteillä varmaan maksetaan matkoja? Kiitos vieraat vielä häiden ja niiden kaiken pilaamisesta. Näin käy kun ei ymmärrä lukemaansa.
Kommentit (108)
Ei minullakaan ollut häämatkaa, eikä juuri mitään lahjoja koskaan.
Silti minulla oli uskollinen puoliso, ei alhoholi ongelmaa, eikä väkivaltaa. Rahat riittivät hyvin normaali elämään, koska asuimme edullisessa yksiössä, kolmihenkinen perhe. Auto oli, mutta aina käytetty. Olen kiitollinen kaikesta hyvästä, ja unohdan muut haasteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettynyt pariskunta. kirjoitti:
Ei voi kuin suu auki katsoa vastauksia. Tässäkö on tämän palstan taso?
65 kommenttia
2 asiallista ja loput joko ovat provosoivia tai muuten vaan pään aukomista.Minkälaista nautintoa te saatte tuollaisesta provosoinnista?
Jos tekee aloituksen, missä vinkuu, kun ei tullutkaan rahaa kassikaupalla häälahjaksi, niin kyllä ihan itseään saa syyttää vastausten tasosta. Taidat itse myös kuulua näihin "vieraat kutsutaan vain kukkaroksi" ihmisiin.
Ei meillä ole tarvetta uusille astioille tai muille tavaroille. Koimme rahan olevan nyt järkevin lahja. Kutsussa myös luki selvällä tekstillä miten toivomme lahjamme saavan. Miksi muut tekevät myös tätä eivätkä saa haukkuja siitä? Jos sinä pyydät lahjaksi auton ja saatkin vain fillarin niin olisit aika ihmeissäsi.
No olisi aika ihmeissäni jos minulta joku pyytäisi lahjaksi AUTOn!!?? Enkä ostaisi.
Mutta toki olen aika ihmeissäni myös niistä apn häälahjaksi saamista Kahvipaketeista ?! Siis mitä ihmettä?
Mielestäni on aivan kohtuullista toivoa nykyään, että JOS haluat muistaa niin mieluiten rahana häämatkaan. Ihmisillä usein on sitä tavaraa riittämiin.
Mutta kyllä se häämatka pitää olla kustannettuna ihan itse, siltä varalta, etteivät lahjojen antajat syystä tai toisesta kerrytä sitä kassaa riittävästi. Täällä on turha ulista sitä, että vieraat tuhosivat häämatkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettynyt pariskunta. kirjoitti:
Ei voi kuin suu auki katsoa vastauksia. Tässäkö on tämän palstan taso?
65 kommenttia
2 asiallista ja loput joko ovat provosoivia tai muuten vaan pään aukomista.Minkälaista nautintoa te saatte tuollaisesta provosoinnista?
Jos tekee aloituksen, missä vinkuu, kun ei tullutkaan rahaa kassikaupalla häälahjaksi, niin kyllä ihan itseään saa syyttää vastausten tasosta. Taidat itse myös kuulua näihin "vieraat kutsutaan vain kukkaroksi" ihmisiin.
Ei meillä ole tarvetta uusille astioille tai muille tavaroille. Koimme rahan olevan nyt järkevin lahja. Kutsussa myös luki selvällä tekstillä miten toivomme lahjamme saavan. Miksi muut tekevät myös tätä eivätkä saa haukkuja siitä? Jos sinä pyydät lahjaksi auton ja saatkin vain fillarin niin olisit aika ihmeissäsi.
No olisi aika ihmeissäni jos minulta joku pyytäisi lahjaksi AUTOn!!?? Enkä ostaisi.
Mutta toki olen aika ihmeissäni myös niistä apn häälahjaksi saamista Kahvipaketeista ?! Siis mitä ihmettä?
Mielestäni on aivan kohtuullista toivoa nykyään, että JOS haluat muistaa niin mieluiten rahana häämatkaan. Ihmisillä usein on sitä tavaraa riittämiin.
Mutta kyllä se häämatka pitää olla kustannettuna ihan itse, siltä varalta, etteivät lahjojen antajat syystä tai toisesta kerrytä sitä kassaa riittävästi. Täällä on turha ulista sitä, että vieraat tuhosivat häämatkan.
Kahvin hinta nousussa ja nytkin käypää valuuttaa esim. Tori.fi bitcoinit ja muut on menneen talven lumia.
onko suomesta löytynyt uusi kala laji. taisikin olla silakka häät. oikein etukäteen tilattu matka??? ja luullen että jokainen maksaa 100e. kas kun vaivautuivat ees noin tyhmän häihin tulivat vissiin katsomaan kuka idiootti on suvun tyhmimmän nainut. älkää jatkako erittäin huonoja geenejänne.
AP ilmeisesti menee naimisiin keskimäärin kerran vuodessa ja kustantaa lomamatkan suvulla. Suku sittemmin viisastunut kusetukseen ja alkanut pitämään hääjuhlia vain sukukokouksina ja tuo vaan kahvit kun AP kitsastelee yleensä tarjonnassa ja ei tarjoa mokomia omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
5/5.
Ja tämänkin syötin mammat nielivät ahnaasti.
Kuten sinä minun "patukkani" tuotoksen viime yönä.
Kirjekuoreeseen? Mikä se on?
Eikö kirjekuoreen olis ollu helpompi laittaa, tai tilille?
*tirsk*
Tää oli ihan hauska!