Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan seksiä vaikken saa koskaan orgasmia

Vierailija
25.07.2021 |

Palstalla huomaa, että monille naisen orgasmi on tosi tärkeä osa seksiä. Minä en ole koskaan onnistunut saamaan orgasmia miehen kanssa. Yksin masturboidessa laukean, useitakin kertoja peräkkäin, mutta ei se niin valtavan ihmeellinen tunne ole... helpottaa tietysti paineita.

Silti haluan miestäni ja seksiä jopa enemmän kuin hän. Yhdynnän aikana tosin mietin pääasiassa sitä, miltä hänen mielestään tunnun. Epäilen etten tunnu tarpeeksi tiukalta ja olen myös tosi märkä, hän onkin sanonut että ei ole tavannut aiemmin näin märkää naista.

Miehelle olen päätynyt näyttelemään orgasmeja, jottei hän pahoittaisi mieltään. Joskus yritin varovasti kertoa tästä, mutta hän ei ottanut kuuleviin korviinsa. Nautin silti seksistä ja haluan sitä. Harmittelen orgasmien puutetta lähinnä miehen takia, en tiedä mitä hän ajattelisi jos ymmärtäisi millainen oikeasti olen.

Otan vastaan ajatuksia, mitä tehdä vai jatkanko näin...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saan ja joskus en, mutta haluan seksiä. Ei hyvässä seksissä aina tarvitse saada.

Vierailija
2/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko sormettanut itseäsi vaikka kun mies paukuttaa takaapäin silmät puoli ummessa sinua kourien samalla toisella kädell'ärintojasi ja toisella painellen perseikää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko sormettanut itseäsi vaikka kun mies paukuttaa takaapäin silmät puoli ummessa sinua kourien samalla toisella kädell'ärintojasi ja toisella painellen perseikää?

Olen itseasiassa ja paljon muutakin, mies on ihana ja nautin näistä jutuista.

Joku henkinen lukko ehkä etten vaan kertakaikkiaan tule toisen nähden, mitä tehdäänkin.

Yksi syy voi olla, että mietin paljon sitä miltä näytän ja tunnun toisen mielestä. Minulle tärkeintä olisi että toinen on tyytyväinen meidän seksiin, siitä saan henkisen tyydytyksen.

Ajattelen seksin miehen kanssa niin, että minä annan hänelle. Vain yksin osaan rentoutua siten että itse saan.

ap

Vierailija
4/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!!!! Eikö taas yksikään mies sano mitään...eikös naisen pitänyt saada kun  vaan mies työntelee.

En voi tajuta tätä naisen ajatusmaailamaa, miski se ie ole täerkeä se oma orgasmi, tottakai se on. Taas joku ääliö itsekäs mies.

En kestä tätä. ja kohta taas alapeukkuja...Missä nää ääliöt kasvatetaan? Miksi ei naiset VAADI miehiltään hyvää seksiä???!!

Naiset, tehkää ryhtiliike!!

Vierailija
5/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itseasiassa ja paljon muutakin, mies on ihana ja nautin näistä jutuista.

Joku henkinen lukko ehkä etten vaan kertakaikkiaan tule toisen nähden, mitä tehdäänkin.

Yksi syy voi olla, että mietin paljon sitä miltä näytän ja tunnun toisen mielestä. Minulle tärkeintä olisi että toinen on tyytyväinen meidän seksiin, siitä saan henkisen tyydytyksen.

Ajattelen seksin miehen kanssa niin, että minä annan hänelle. Vain yksin osaan rentoutua siten että itse saan.

ap

Joo sinä siis ANNAT ja mies ottaa. Kiitti vetusti miehet.

Vierailija
6/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, miehethän kertovat täällä kokoajan, miten naiset kiemurtelevat heidän alaan orgasmien pyörteissä. Ketä pitää uskoa. Naiset valehtelevat, vaiko naiset näyttelevät miehille, ja he uskovat?

Mistä oavt itsekkäät miehet, ne pano koneet, tehty?

No Jonnet?

Vierailija
7/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sekä itseni että miehen takia mielellään saisin orgasmin hänen kanssaan...

Ehkä aloituksessa oli pointtina se, että nautin kyllä seksistä ilman orgasmiakin, mutta mietin mitä mies ajattelisi jos tietäisi etten saa ja olen vähän näytellytkin :(

Miellyttämisen halu on varmaan luonnollista ku rakastaa toista, haluan oikeasti että mieheni nauttii ja seksi olisi niin täydellistä hänelle kuin mahdollista. Rakastan häntä ja haluan että hän on tyytyväinen.

On tämä orgasmin puute jonkinasteinen ongelma, en tiedä olisiko isompi ongelma miehelle jos tietäisi varsinkin kun en ole täysin rehellinen osannut olla tähän saakka.

Toki haluaisin myös tietää, miltä tuntuisi seksi jossa saa orgasmin... Olen vaan jotenkin luopunut toivosta jo sen suhteen, kun en koskaan ole yhdenkään miehen kanssa saanut. En tiedä onko tämä yleistä vai tosi harvinaista.

Vierailija
8/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aika helposti yhdynnässä, mutta en uuden kumppanin kanssa. Ja uskon että siinä on nimenomaan joku henkinen lukko..

Valitettavasti siitä on myös joskus muodostunut ongelma, kun mies ei millään uskonut että a. nautin seksistä silti b. en aina saa eikä se haittaa. Mies vaan ajatteli vahvasti että en nauti ja ilmeisesti koki meidän seksin siksi huonona kun en tullut joka kerta.

Varmaan ap pystyisit työstämään tuota ja ehkä pääsemään “ongelmasta” eroon, selvästi olet sitä jo miettinyt.

Vierailija
9/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei saa orkkua ja minäkään en melkein koskaan saa.

Tykätään kyllä panna. Hyvältä tuntuu. Puran naisen paineet sormettamalla (juhlapäivinä saatan lipaista). Hoitelen oman orkkuni kun vaimo käy suihkussa.

Njore.pana tulin joskus, saatiin pari lastakin. Jotenkin seksi on nyt parempaa, se jatkuu aina vaan ja ehditään kokeilemaan eri asentoja.

Vierailija
10/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin eroon noista huonoista tavoista:

- lopeta miehen miellyttäminen, älä feikkaa

- älä keskity siihen miltä tunnut tai näytät

- kun nainen on kiihottunut niin pimppi tiukkenee, mutta nainen ei voi kiihottua jos kelaa miltä näyttää tai tuntuu

- jos sun mies ei saa sua tuntemaan itseäsi kauniiksi ja seksikkääksi niin mies vaihtoon!!

Näillä pääset alkuun, tsemppiä ❤️

Vierailija
11/23 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin eroon noista huonoista tavoista:

- lopeta miehen miellyttäminen, älä feikkaa

- älä keskity siihen miltä tunnut tai näytät

- kun nainen on kiihottunut niin pimppi tiukkenee, mutta nainen ei voi kiihottua jos kelaa miltä näyttää tai tuntuu

- jos sun mies ei saa sua tuntemaan itseäsi kauniiksi ja seksikkääksi niin mies vaihtoon!!

Näillä pääset alkuun, tsemppiä ❤️

Se on just niin. Säälin ap:n n miestä.  Aliarvioit miestäsi, eikä hän ikinä opi tyydyttämään sinua, jos et ole rehellinen ja ala yhdessä harrastamaan parempaa seksiä. Mies ei voi kehittyä vaikka kuinka haluaisi, jos palaute naiselta ei ole rehellistä.  Mistä ap tietää kuinka hyvä hänen miehensä voisi olla, ei mistään. Kyllä miehet ymmärtää, ettei naiset aina saa. Tärkeintä on yhteinen tavoite nautinnoista. 

Onneksi löysin tytön joka jo ensimmäisesta orgasmista lähtien alkoi vaatimaan itselleen seuraavaa.  Oppi luottamaan ja antautumaan minulle ehdoitta. Vain siten pystyin oppimaan ja ansaitsemaan täyden luottamuksen ja täydet valtuudet hänen tyydyttämisekseen.  

Miehet ei loukkaannu jos heiltä vaatii enemmän mutta loukkaantuvat verisesti jos naiset feikkaa.

Vierailija
12/23 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää ikinä feikkaa, äläkä ole sanomatta mitä haluat! Sun oma orgasmisi on tärkein, miehet kyllä saavat omansa milloin haluavat. Ole itsestäsi ylpeä, OLET SEN ARVOINEN!!! Äläkä ikinä pidä miestä itseäsi parempana.Älä ole koskaan enää epäitsekäs. Älä mieti miehen nautintoa, sen saavat muutoinkin. JA pyydä MITÄ HALUAT!!!! Älä antaudu mihinkään yhdyntään ennekuin itse sitä vaadit hulluna, älä ollenkaan jos et halua, tai vaadi/pyydä suuseksiä sormetusta jollet muuten saa, ja siinäkin SINULLA oikeus sano miten sen haluat . Luota itseesi ja arvosta itseäsi!

Vierailija
13/23 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI  nainen ole tyyydytyskone miehelle. POINT.

Vierailija
14/23 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne, vaikka en olekaan koskaan näytellyt orgasmia. Mies tietää, etten saa ja olen ollut sen suhteen hyvin rehellinen. Yksin saan orgasmin helposti. Kiinnostaisi kyllä tosiaan tietää, kuinka yleistä tällainen on, kun melkein kaikki naiset tuntuvat saavan miehen kanssa orgasmin, jos mies viitsii edes vähän nähdä vaivaa. Mieheni kyllä tekee kaikkensa, mutta en siltikään vain pysty saamaan. Ehkä vielä joskus.

Vierailija
15/23 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos masturboisit miehesi nähden, kunnes se orkku tulee? Voisi olla opettavainen kokemus molemmille, sinulle jotta oppisit rentoutumaan ja päästämään turhista ajatuksista irti hänen seurassaan ja hänelle nähdä millä tavalla hyväillen sinä saat orgasmisi. Sellainen turhasta itsetietoisuudesta irtipäästäminen on meille miehillekin välillä tarpeen, jotta kykenee laukeamaan eikä seksi mene ns. jyystöksi. Itse saan sen aikaan kuvittelemalla tosi riettaita asioita ja keskittymällä siihen miltä sekti minusta tuntuu. Jos taas alan ajatella miltä tämä naisesta tuntuu tai oiekin jahdata hänen orgasmiaan, oma laukeamiseni karkaa vain eteenpäin. Ehkä sinulla on jotain vastaavaa.

Itse olen mies ja silloin tällöin olen feikannut laukeavani, jotta naiselleni ei tulisi ns. paha mieli tai alkaisi kääntää sitä juuri laillasi "enkö tunnu tarpeeksi hyvältä" tai "näytänkö ihan kamalalta kun tuo ei laukea edes". Osaa miehetkin nauttia seksistä ilman laukeamista, ihan hyvillä mielillä olen alkanut nukkua silloinkin kun en vain ole lauennut. Mutta ainahan siitä parempi mieli tulee, kun laukeaa. 

Meillä nainen laukeaa yhdynnässä kenties joitakin kertoja vuodessa ja siksipä minä hänet yleensä hoitelenkin orgasmiin jo ennen yhdyntään siirtymistä sormin tai suulla. Sen jälkeen pillukin tuntuu ihanan turpealta ja joskus on naisen orkun jälkeen nopeasti toimimalla riittänyt se herkkyytensä hänelle todella nautinnolliseen nautiskeluunsa ja tosiaan joskus siitä tilasta on edetty yhdynnän aikana orgasmiin saakkakin.

Yksi mitä voisitte kokeilla, on vallalla leikittely niin että mies saa päättää kaiken mitä tapahtuu ja vaikka sitoa sinut panopuuksi kiinni johonkin niin, ettet kunnolla kykene edes liikkumaan. Samalla itsekontrolli vähenee kun et voisi juuri millään tavalla vaikuttaa edes asioiden kulkuun. Oletteko kokeilleet?

Vierailija
16/23 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata feikata. Feikkaamalla asiat ei ainakaan parane.

Kuinka vanha olet ja kauan olette olleet yhdessä? Oma vaimo alkoi kunnolla varautumaan vasta kun täytti 35 ja oltiin oltu 15v yhdessä.

Hoteinta mitä nainen on minulle sanonut: Mä tulen tästä -ja vei minun käden oikeaan paikkaan. Anna miehen sormettaa sinulle orgasmi. Kokeile myös miehen edessä masturbointia loppuun asti.

Vierailija
17/23 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni opetti seurustelumme alussa (17-vuotiaana), kuinka hän saa orgasmin sormettamalla, mutta ei yhdynnässä. Sitä oppia käytimme vuosikymmenet.

Muutama vuosi sitten, seitsemääkymppiä lähestyessä, hän sanoi, että nyt orgasmin saaminen on muuttunut työlääksi mutta hän haluaa yhdyntää kyllä kovasti ja nauttii siitä. Eli emme enää yritä orgasmia sormetuksella vaan vain esikiihotusta. Joskus, muutaman kerran vuodessa on tunnetila otollinen ja orgasmikin tulee. Muuten panemme pari kertaa viikossa ja se päättyy minun orgasmiini. Hän sanoo olevansa tyytyväinen eikä minulla ole syytä uskoa muuta.

Vierailija
18/23 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen: Vaimokin oli aluksi miellyttämisen haluinen. Mutta on sittemmin oppinut olemaan itsekkäämpi ja pitää kyllä huolen ettei jää ilman. Kerran kysyi yhdynnän jälkeen että oliko mulla kivaa. Kun vastasin että tietenkin oli ja kummastelin kysymystä, niin vaimo sanoi jotenkin näin: Olin niin täysin keskittynyt omaan nautintooni että en tiedä yhtään oliko sinullakin kivaa.

Sen jälkeen kun sanoin hänelle että minusta on seksikästä kun hän osaa hakeutua oikeisiin kulmiin ja että pidän jos hän ohjaa kättäni parempaan paikkaan, niin sen jälkeen sormettaminenkin on parantunut. Hän rohkeasti siirtää kättä jos ei ole hyvässä paikassa ja puristaa kovaa ranteesta jos haluaa että jatkan juuri sitä mitä olen tekemässä.

Hän myös panee kunnolla vastaan kun olen päällä ja kun pannaan takaapäin.

M44

Vierailija
19/23 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama tilanne, vaikka en olekaan koskaan näytellyt orgasmia. Mies tietää, etten saa ja olen ollut sen suhteen hyvin rehellinen. Yksin saan orgasmin helposti. Kiinnostaisi kyllä tosiaan tietää, kuinka yleistä tällainen on, kun melkein kaikki naiset tuntuvat saavan miehen kanssa orgasmin, jos mies viitsii edes vähän nähdä vaivaa. Mieheni kyllä tekee kaikkensa, mutta en siltikään vain pysty saamaan. Ehkä vielä joskus.

Mulla sama tilanne, vaikka välillä tuntuu, että seksi sitten onkin alkanut keskittyä vain miehen orgasmin ympärille. Toisinaan yrittää kyllä minullekin tuottaa nautintoa.

Vierailija
20/23 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne, vaikka välillä tuntuu, että seksi sitten onkin alkanut keskittyä vain miehen orgasmin ympärille. Toisinaan yrittää kyllä minullekin tuottaa nautintoa.

"Toisinaan yrittää.." vai niin. Ompa ihana ukkeli...oma orgasmi on tärkein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän