Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei häämatkaa. Kiitos vieraille siitä.

Pettynyt pariskunta.
25.07.2021 |

Laitoimme kutsuun selvällä Suomen kielellä.

"Voit lahjan kirjekuoreeseen laittaa"

40 vierasta ja 100€. Kahvipaketeilla ja pyyheseteillä varmaan maksetaan matkoja? Kiitos vieraat vielä häiden ja niiden kaiken pilaamisesta. Näin käy kun ei ymmärrä lukemaansa.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä. Saattaa mennä jokin tovi ennenkuin nämä kirjekuoreet uivat perille ☺️

Vierailija
62/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasella saa jo junaliput, kun varaa etukäteen ja vielä vaikka hotellihuoneen/pikkumäkin tai viikoksi telttapaikan.

Kyllähän te siis matkan saitte, mutta se matka ei vaan teille kelpaa… Joten maksakaa matkanne itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt koronan aikaan kannata matkustella. Toisaalta jos vieraat pyyhesettejä tms tuovat niin kumma on. Luulisi tajuavan, että moni varmasti sellaisia tuo. Kahvipakettikin on aika harvinainen häälahja. Olisiko kannattanut laittaa miel. kuin rahalahja kirjekuoreen niin vaikka til.num johon voi laittaa. Tai lahjalista. 40 vierasta on aika paljon näin koronan aikaan.

Vierailija
64/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin selkeästi kutsuun: "Alle 100 €:n rahalahjoista katkaisemme välit."

Ei päästy kummoiselle matkalle, mutta sukulaisista päästiin.

Vierailija
65/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kiittämätöntä. Meille tuotiin Saludoa.

Vierailija
66/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin suu auki katsoa vastauksia. Tässäkö on tämän palstan taso?

65 kommenttia

2 asiallista ja loput joko ovat provosoivia tai muuten vaan pään aukomista.

Minkälaista nautintoa te saatte tuollaisesta provosoinnista?

Vierailija
67/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt pariskunta. kirjoitti:

65 kommenttia

Jos tekee aloituksen, missä vinkuu, kun ei tullutkaan rahaa kassikaupalla häälahjaksi, niin kyllä ihan itseään saa syyttää vastausten tasosta. Taidat itse myös kuulua näihin "vieraat kutsutaan vain kukkaroksi" ihmisiin.

Vierailija
68/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 kommenttia

Työttömät pummit istuvat kotona kiusaamassa ihmisiä. Saavat varmaan jotain nautintoa toisten kiusaamisesta. Sitä se vaan on eikä mitään muuta. Tai kateutta kun ei ole saanut itse samanlaista Onnea naimisiin menolla jne.

Vierailija
69/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65 kommenttia

Jos tekee aloituksen, missä vinkuu, kun ei tullutkaan rahaa kassikaupalla häälahjaksi, niin kyllä ihan itseään saa syyttää vastausten tasosta. Taidat itse myös kuulua näihin "vieraat kutsutaan vain kukkaroksi" ihmisiin.

Ei meillä ole tarvetta uusille astioille tai muille tavaroille. Koimme rahan olevan nyt järkevin lahja. Kutsussa myös luki selvällä tekstillä miten toivomme lahjamme saavan. Miksi muut tekevät myös tätä eivätkä saa haukkuja siitä? Jos sinä pyydät lahjaksi auton ja saatkin vain fillarin niin olisit aika ihmeissäsi.

Vierailija
70/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5.

Ja tämänkin syötin mammat nielivät ahnaasti.

Vierailija
71/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap. Trolleja ovat kaikki vastaajat. Niitä on tänään muutenkin ollut liikkeellä.

Vierailija
72/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5/5.

Ja tämänkin syötin mammat nielivät ahnaasti.

Olet aika lapsellinen.

Vierailija
73/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän aloituksen on pakko olla vitsi. Naimisiin menossa olennaisinta on mennä naimisiin eikä tienata tai arvostella kahvipaketteja. Eläkää varojenne mukaan.

Vierailija
74/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydät lahjaksi auton etkä saa sitä, elät normaalia elämää etkä ole ihmeissäsi. Ei kukaan ole luvannut, että saat lahjaksi sen, mitä haluat. Saat jotain jos saat. Hommaa itse varallisuutesi äläkä rutinaa sitä muilta.

Vierailija
75/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

65 kommenttia

Ei meillä ole tarvetta uusille astioille tai muille tavaroille. Koimme rahan olevan nyt järkevin lahja. Kutsussa myös luki selvällä tekstillä miten toivomme lahjamme saavan. Miksi muut tekevät myös tätä eivätkä saa haukkuja siitä? Jos sinä pyydät lahjaksi auton ja saatkin vain fillarin niin olisit aika ihmeissäsi.

Tässäpä onkin se vissi ero. Minä en pyydä lahjaksi mitään. Itselleni on tärkeintä juhlapäivänä minulle rakkaiden ihmisten seura, ei se tuovatko he jotain tai eivät. 

Vierailija
76/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kop kirjoitti:

Jos pyydät lahjaksi auton etkä saa sitä, elät normaalia elämää etkä ole ihmeissäsi. Ei kukaan ole luvannut, että saat lahjaksi sen, mitä haluat. Saat jotain jos saat. Hommaa itse varallisuutesi äläkä rutinaa sitä muilta.

Päläpälä

Vierailija
77/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin, Päläpälä. Eli hommaamaan itse omat rahansa eikä vaatimaan lahjoja.

Vierailija
78/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtui varmaan tosta kirjekuoreeseen-sanasta. Eivät tajunneet. Harmillista, mutta ainahan voi erota ja mennä uudestaan naimisiin.

Vierailija
79/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hauska ketju, nauratti ihan sikana, oli provo tai mikä lie!

Vierailija
80/108 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihan ymmärrän Ap:ta vaikka kirjekuori olisi miten tahansa ilmaistu, selkeästi tuosta käy ilmi että lahja toive on käteinen/ taloudellinen apu eikä tavara tms. Ymmärrän myös ettei kaikilla oo varaa antaa ja ostavat mieluummin pyyhkeet kuin laittavat 10e kuoressa. 

Me laitettiin omaan hääkutsuun että mahdolliset muistamiset tilille ja tilinumero siihen perään. Ne jotka pystyi muistivat tilille jota arvostimme suuresti oli summa sitten iso tai pieni ja ne jotka ei laittanut oli silti tervetulleita. <3 

Mutta onhan se harmi jos odottaa että saisi kasaan edes hiukan enempi kun on paljon vieraita ja järkännyt juhlat tms ja jos selkeästi ilmaisee toiveensa.

Joku saattoi itseltä kysyä että saako tuoda jonkun tavaran ja jos saa niin mikä se olisi ja sekin oli mieluinen lahja.