mies petti vaikka kaikki oli hyvin
Mies petti minua vaikka kaikki oli hyvin. Olin laiha, kaunis, kiltit lapset, joista toinen vasta vauva. Rakastin miestäni hulluna, teimme paljon kaikkea yhdessäkin. Pettämisen syytä ei osaa vielä tänäkään päivänä sanoa, pettäminen tapahtui useamman kerran ja oli systemaattista. Annoin nimellisesti anteeksi, halusin ehjän perheen. Masennuin, lihoin, nyt ehkä ymmärtäisin jos minua petettäisiin, myös luonteeltani olen kuin varjo entisestä. Lapset ovat kaikki kaikessa.
Mieheni on hyvä isä ja ei petä enää. Nyt kolmen vuoden jälkeem mieheni huomautti lihomisestani, otin sen raskaasti, loukkaannuin koska en ole vieläkään ylipainoinen. En tiedä mitä tunnen häntä kohtaan ja mitä tehdä. Emme tappele ja arki sujuu. Haluan niin kiihkeästi lapsilleni ehjän perheen että erota en voi. Takaisin langanlaihaksi laihduttaminen ärsyttää, seksiä en ole lihomis-kommenttien jälkeen halunnut. Valvon yöt ja ahdistaa, olen loukossa. Miestäni ehkä yhä rakastan mutta en kunnioita ja olen katkera.
Kommentit (58)
Ja prisessa Dianaa.... Entäpä Aunrey Hepburn, Sandra Bullock?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 03:21"]
Ja prisessa Dianaa.... Entäpä Aunrey Hepburn, Sandra Bullock?
[/quote]
Ja prinsessa Madeleinea..
No, pitäisihän sun puhua tosta jossakin. Varmasti masentaa tuollainen asia. Perusluottamus on petetty. Psykologi. Parisuhdeterapeutti.
Puhu miehellesi, että se pettymys ja petetyksi tuleminen on vetänyt sinut maihin ja syöt pahaan oloosi. Ja siksi olet lihonut. Ja se kommentointi vie seksihalut. Se pettäminen on varmasti ne jo vienyt.
Ei se hetkessä korjaannu. Jos vain jätät itsesi taka-allalle, niin aina pahemmaksi menee masennus, sinun pitäisi nyt käsitellä tuo juttu jo kun ammattilaisen kassa. Myöntää, että on ongelma. Ei sinun tarvitse olla niin vahva, että kestät kaiken.
nyt olisi aika käsitellä. Olet tähän asti laittanut muut itsesi edelle. Hyvä niin. Se on ollut ajankohtaista. Nyt tarvitset itse sen tilan ja avun.
Toi voi kestää vaikka kymmenen tai kaksikymmentä vuotta, jos et sitä käsittele. Sinun pitää nyt vain välittää itse itsestäsi. Hae apua. Terkkarille, lääkäriin tai suoraan psykologille.
Joo, ei se pettäminen vaimon ulkonäöstä ja tekemisistä ole kiinni. Vain miehen korvien välistä ja hän ei selkeestikään arvosta sua, eikä rakasta.
Lapset ovat tärkeitä, mutta nyt sun on aika ajatella itseäs, ettei susta tule ihmisraunio. Masennuksesta ei nyt tietäkään pääse eroon vain niskasta ottamalla, toivon vilpittömästi sulle kaikkea hyvää. Sun on oikeus myös nauttia elämästä ilman paskaa!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 03:02"]
Lihominen on miehen pettämistä. Sinä, ap, olet nyt petturi. Mene itseesi!
[/quote]
Hui ja hyi, mikä kommentti! Juurihan ap kertoi, että ukko petti ja sitten hän rupesi lihomaan. Otti tavallaan syyt niskoilleen. Ei se ole kumppanin vika, jos toinen pettää. Kyllä ennen pettämistä pitäis selvittää asiat. Ei se niin mene, että kun on tyytymätön, niin sitten pettää.Ensin selvitetään asiat omassa pesässä. Sitten tuskin tarvitsee pettää. Sitten joko jatketaan tai ei. Mutta pettämistä on ihan turha laittaa muitten osapuolien syyksi. Kyllä siitä saa ihan ite ottaa vastuun.
Vastuun, joka kuuluu sille joka tekee. Ei se vastuu kuulu toiselle. Usein vaan se petetty ottaa vastuun ja oireilee. Pakkohan jotenkin tuollaisten asioiden on näkyä. Voi ne kyllä näkyä sit lastenkin oireiluna. Ihminen, kun ei ole kone. Ei me voida olla kuin ei oltaiskaan. Jossain vaiheessa asiat joutuu käymään läpi. Itseään on niin vaikee huijata. Se kun kuitenkin muistaa ja tietää.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 04:13"]
Katto peiliin harakka
[/quote]
Kato itte peiliin varis!
Ei pettäminen ole ulkonäöstä kiinni, sitä nyt on turha jahkailla enää. Yleensäkin koko sitä asiaa, miksi mies on pettänyt, mies petti ja sitä ei enää muuksi muuteta. Sen jälkeistä aikaa pystyy muuttamaan, eli sitä pitäisi lähteä työstämään. Ap:n teksti kuulosti mielestäni masentuneen kirjoittamalta, joten ap voisi nyt auttaa ensin itseään ja mennä asianmukaiselle lääkärille aloittamaan hoitosuhteensa. Siitä, kuinka pitkään masennusta on ollut, tietää vain ap, mitä luultavimmin sitä on ollut jo kauemminkin. Ap:n ehdoton ajatus oli pitää perhe koossa aina ja ikuisesti, mutta onko se miehen ajatus? Tuskin. Mies on halunnut pettämisellään tästä idyllistä pois ja nyt hän jatkaa pois rimpuilemista haukkumalla ap:n ulkonäköä. Mitä seuraavaksi? Tässä miehellä on aika isot aseet käytössä.
Vierailta saa parempaa seksiä kuin kotoa. Miehellä on oikeus hyvään seksiin.
Hei, jos itse saisin tietooni aviomieheni pettäneen minua niin anteeksi en antaisi. Jo ajatuskin siitä, että olisi mennyt niin pitkälle saa minut voimaan pahoin. Minulla on kolme lasta ja vaikka tiedän että avioero olisi kamalaa koko perheelle, niin ei sekään olisi vaihtoehto että lapsilla olisi loppuelämän sairas ja masentunut äiti. En vain pystyisi edes koskemaan mieheeni, jos näin olisi käynyt. Se tie on raskas kulkea jos perhe hajoaa, mutta kukaan ei voi sanoa onko elämä viiden vuoden.. Tai vuosien kuluttua onnellisempaa. Pettäjä miehen rinnalla näin tuskin tapahtuisi ikinä, muisto siitä säilyy loppuelämän ja aina kun elää sellaisen miehen rinnalla. Mieti oikeasti, ei ole oikein että voit huonosti-sinulla on oikeus olla onnellinen.
Miehillä on luonnollinen tarve ja tehtävä paritella mahdollisimman monen (kauniin) naisen kanssa (ja levittää näin geeniperimäänsä) Samalla tavalla kuin naisilla on tehtävänä hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Tämä on täysin normaalia, ja odotettavissakin koska olet lihavakin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 08:44"]Miehillä on luonnollinen tarve ja tehtävä paritella mahdollisimman monen (kauniin) naisen kanssa (ja levittää näin geeniperimäänsä) Samalla tavalla kuin naisilla on tehtävänä hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Tämä on täysin normaalia, ja odotettavissakin koska olet lihavakin.
[/quote]
Myös naisten luonnollinen tehtävä on paritella ja lisääntyä, mutta he hallitsevat sukupuoliviettiään paremmin kuin miehet.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 08:44"]
Miehillä on luonnollinen tarve ja tehtävä paritella mahdollisimman monen (kauniin) naisen kanssa (ja levittää näin geeniperimäänsä) Samalla tavalla kuin naisilla on tehtävänä hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Tämä on täysin normaalia, ja odotettavissakin koska olet lihavakin.
[/quote]
Boooooooooooooooooooooooring................
Kyllähän sun mies melkoinen kusipää on. Ensin pettää, useammin vielä, sitten moittii sinua lihomisesta. Ei sinussa ole mitään vikaa, korkeintaan se, että hyväksyt miehesi käytöksen, vaikka sinulla on paha olla. Emmehän me tiedä millainen miehesi muuten on, hoitaako lapsia, kohteleeko noin yleisesti ottaen sinua kunnioittavasti vai puhuuko tiuskien tms.
Silti, mietihän rakastatko miestä vai sitä että hän on lastesi isä. Ei elämäänsä kannata tuhlata tuollaisiin kusipäihin jotka eivät edes itseensä osaa mennä. Hyviäkin miehiä on.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 02:09"]
Mies petti minua vaikka kaikki oli hyvin.
[/quote]
Siis sun omat asiat oli hyvin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 08:44"]Miehillä on luonnollinen tarve ja tehtävä paritella mahdollisimman monen (kauniin) naisen kanssa (ja levittää näin geeniperimäänsä) Samalla tavalla kuin naisilla on tehtävänä hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Tämä on täysin normaalia, ja odotettavissakin koska olet lihavakin.
[/quote]
Myös naisten luonnollinen tehtävä on paritella ja lisääntyä, mutta he hallitsevat sukupuoliviettiään paremmin kuin miehet.
[/quote]
Samaa ne varatut naiset sanoivat selvinpäin. Herättiin kuitenkin samasta sängystä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 08:44"]
[/quote]
Uskoton kumppani pettää omat lupauksensa, tekee avioRIKOKSEN, pettää luottamuksen itseensä ja aiheuttaa itsekkäällä käytöksellään monenlaista TUHOA: rikkoo oman parisuhteensa ja perheensä, murtaa puolisonsa mielenterveyden ja mahdollisesti myös lastensa, aiheuttaa taloudellista vahinkoa, usein myös veronmaksajille, jotka joutuvat pulittamaan pettäjämiehen maksamattomat elarit, oikeusavun petetylle, jos tämä varaton, asumis-ym tuet varatomalle petetylle jne. Siis usein on ISO taloudellinen rikos myös!
Kaiken lisäksi pettäjä itse menettää lopulta inhimillisen ihmisyytensä ja pitää kaikkia muita vain pelinappuloinaan, ottaa ja jättää, eikä kykene parisuhteeseen kuin hetkeksi. Pettäjä rikkoo itsensä, mutta itsekkäissä nautinnonhimoissaan ei kykene ajattelemaan kuin sitä, kuinka monta naista saa kellistettyä ja kuinka HÄNEN erinomaiset geeninsä leviävät siemenlingosta ympäriinsä. Niitä geenejä ei kyllä kannattaisi levitellä! Uskottomuus on rikos, ei hyve! Säälin suuresti niitä pettäjämiehiä, jotka luulevat elävänsä oikeudenmukaista elämää pettäen ja mahdollisimman montaa naista pannen. Säälittäviä muniensa ohjaamia luusereita!
Tarvitset nyt jotain ammattiapua. Menkää pariterapiaan tai mene ainakin itse puhumaan jollekin ammattilaiselle.
Laihduta läski ja hanki siksiaikaa miehellesi joku hoikka ja nätti jonka kanssa voi harrastaa seksiä, koska muuten se menee ja hankkii sellaisen itse ja siltä reissulta ei ikinä tule takaisin.
Hei, ei sun tarvitse antaa anteeksi. Varsinkaan, kun mies ei ole kertonut mitäön syytä pettämiselle. Onko pyytänyt anteeksi? Hänen kuuluu auttaa sua ymmärtämään mitä tapahtui ja miksi. Sun pitää saada puhua siitä niin usein kun on tarpeen. Ja hänen pitää pyytää anteeksi. Muuten haava jatkaa tykyttämistäön niin kauan kun sussa henki pihisee.
Katsopa huviksesi elokuva Katkera kuu. Siinä perspektiiviä näihin ulkonäköjuttuihin.