Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus/synnytyskysymys: tunnistaako supistukset aina?

Vierailija
04.08.2014 |

Voiko supistelu olla myös pitkään kestänyttä tasaista jomotusta? Sellaista vähän menkkamaista.

Rv 35 täällä vasta ja koko päivän epämukavasti mahaan sattunut.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui ja minä heräsin äsken imettämään ja jäin lukemaan että nukahtaisin taas...toivottavasti kaikki on hyvin AP:lla ja toivon että kaikki menee hyvin! Tsemppiä!

Mulla on vasta yksi lapsi 3 kk, ja synnytystä edeltävänä iltana supisteli ensimmäisen kerran kunnolla niin, että tajusin että jaa tällaista se siis on. Luulin että sitä on vielä kuukausi sitten edessä iltaisin, kun olin viikolla 37 ja aina kaikki sanoivat, että yleensä menee yli ensisynnyttäjillä ja pla plaa...seuraavana aamuna meni vedet ja itse synnytys kesti neljä tuntia. Että mielenkiintoista oli lukea 17:n nopeasta synnytyksestä, jos itselläkin jatkuu tahti samana! Meiltä synnyttämään on vain 80 km :)

Vierailija
22/22 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ekassa synnytyksessä oli vain ja ainoastaan tasainen jomotus oikealla alaselässä/ kyljessä. Ei mitään aaltoja missään välissä. Siis koko synnytys. Toki kipu paheni loppua kohti, mutta ei aaltoillut.

Synnytin eilen 4. lapseni ja kaikissa muissa raskauksissa "normaali supistukset"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän