Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein että äiti käy..

Vierailija
04.08.2014 |

Miehellä on exsän kanssa yhteinen lapsi 10-vuotias. Tapaamiset isällä säännöllisesti, mutta asuu kauempana äitinsä luona. Isäkin olisi halunut huoltajuuden kovasti, mutta äiti sai. Lapsella menee koulu huonosti, kysyin syytä. Lapsi kertoi että hänellä on niin kovasti harrastuksia ja että äiti käy joka päivä jumpissa töiden jälkeen, läksyjä ehtii tehdä kuulemma vasta iltaisin kahdeksan jälkeen tai myöhemmin ja lapsi jo silloin väsynyt. Toimiiko äiti väärin?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 02:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 02:00"]Mutta miksi isän pitäisi joka ilta auttaa läksyissä. Äidin ei tarvi koskaan auttaa.[/quote]

Siksi, ettei ole lapsen vika jos lähivanhempi ei auta. Etä joutuu päättämään, toimiiko lapasen parhaaksi vai alkaako kinaamaan "miks mä kun ei tuokaan". Miltähän tämä lapsesta tuntuu? Äiti ei välitä, eikä näemmä isäkään. Jos itse joutuisin eroon lapsistani, tekisin kaikkeni, että heillä olisi hyvä olla. Jos ex ei suostuisi ostamaan lapsilleni vaatteita, minä ostaisin. Jos ex ei auttaisi läksyissä, minä auttaisin. Miksi isä haki lähivanhemmuutta, jos ei edes läksyissä halua auttaa? Helpompaahan se toki olisi lähivanhemmalle, mutta jos toinen heittäytyy hankalaksi, ei sitä pidä kostaa lapselle, vaan autetaan sitä omaa lasta.

[/quote]Kyllä isä on välittänyt. Mutta ei puhelimen avulla saa konennettua lasta. Jos ei se tottele ja äiti antaa olla aina kaverien kanssa.

[/quote]

Kyllä saa puhemimen kautta komennettua, jos suhde on hyvä ennestään. Jos on uhrannut aikaansa lapsen hyväksi, niin silloin on hyvä suhdekin. Silloin saa kyllä kouluikäisen tekemään ne läksyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä