naisten liian kovat miesvaatimukset
Oudon yleistä, että lihavanpuoleiset naiset vaativat mieheltä ulkonäköä, vaikka itse on täysin kohtuuttomassa sohvaperuna kunnossa.
Kommentit (37)
Olisipa kiinnostavaa tietää, onko ap nainen vai mies.
-Nainen: ei kestä sitä, että toiset naiset eivät tyydy ihan mihin vain, vaikka ap:llakin on ihan tavallinen pullukka miehenä. Miten ne läskit kehtaavat odottaa parempaa kuin minä sain!
-Mies: vituttaa, kun edes läskit eivät anna. Eivätkö ne tajua, että niiden kuuluisi antaa minulle, koska eivät parempaakaan saa!
Niin... Kaverini kanssa tuossa kerran sanoi, ettei hän suostu ottamaan mitään läskiä, hän voi valita. Itsehän tuo on alkoholisoitunut olutsieppo, komea keskivatsa naiseksi!
Sitten kys kaveri alkoi esitellä uudesta ulkomaalaisesta poikaystävästään kuvia ja sitten oltiin kavereiden kanssa, että vaupa vau on komee.. ja hälytyskellot soi LUJAA! Niin olis pitänyt mennä tapaamaan tätä upeeta Barcelonaan ekaa kertaa ja siinä vaiheessa istuttiin päälle, että etkö sä nyt VITTU tajua, että huijarihan tuo on?!
ei se uskonut ja niin tuli seuraava viesti, kuinka tuo upea mies on jäänyt firmansa puolesta kiikkiin Nigeriaan. Ei tuo vieläkään tajunnut, mutta sitten tuo upea ihana, alkoi lähetellä rakastumisviestejä kolmelle muullekin naiselle samasta kaveripiiristä facessa. Voi niin näytettiin kaikki viestimme hänelle ja se oli se sama viesti millä hänkin rakastui tuohon upeaan! Silloin se sydän murtui. Mutku hän on jutellut puhelimessakin tunteja...
Jep, yksinhuoltaja pienipyöreä, viinaan menevä.. Hän vaan halusi sen miesmallin siitä kuvasta. Tsiisus. Nykyään tuo ahdistelee parikymppisiä, kun on niin puumaa, että....
Niin kysehän on siitä, että naiset osaavat ja kykenevät olemaan onnellisia ilman miehiä. Yksinäinen nainen elää yhtä kauan kuin naimisissa oleva nainen.
Yksinäinen mies elää lyhyemmän aikaa kuin naimisissa oleva mies.
Jo pelkästään noilla faktoilla ymmärtää, miksi nainen ei tyydy mihin vain: naisen onnellisuutta lisää yksinäisyys tai erinomainen suhde. Siksi läskinkään ei parane tyytyä läskiin mieheen, jos läksi mies ei sytytä.
Miehelle taas on eduksi se, että pääsee lähes kenen tahansa naisen kainaloon, siksi adoniskin voi olla tyytyväinen, jos saa läskin puolisoksi.
Kysehän on siitä, että naiset viihtyvät yksin, jos eivät saa mitä haluavat.
Mies taas viihtyy parisuhteessa, vaikka ei saisi mitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 03:51"]Kysehän on siitä, että naiset viihtyvät yksin, jos eivät saa mitä haluavat.
Mies taas viihtyy parisuhteessa, vaikka ei saisi mitä haluaa.
[/quote]
Juuri näin
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:26"]
Oudon yleistä, että lihavanpuoleiset naiset vaativat mieheltä ulkonäköä, vaikka itse on täysin kohtuuttomassa sohvaperuna kunnossa.
[/quote]
Entä sitten? Vaatia saa, haaveilla saa...
[/quote]
Tiedätkö mistä se johtuu? Biologiasta. Seksi eli raskaus on naiselle niin suuri riski, että sitä tehdään vain kaikista parhaimpien urosten kanssa. Miehelle riskiä ei tuohon verrattuna juuri ole, joten kumppaniksi käy paremman puutteessa kuka vaan.
Yksinkertaistetusti naisella laatu korvaa määrän, miehellä määrä laadun. Oikeassa elämässäkin on aika tavanomaista, että kauneimmilla naisilla on ollut vähän mutta laadukkaita miehiä, sen sijaan kovimmillakin naistenmiehillä on valloitustensa joukossa monesti tosi karujakin naisia.
Mä en itse tiedä kyllä yhtään esimerkkejä, joissa mies olisi ottanut jonkun naisen paremman puutteessa (edes yhden illan juttuun). Ulkonäöltään epämiellyttävät (tai jopa keskivertoa hieman alemmat) jää aina yksin eikä niitä halua edes alimman tason miehet.
Laihuus ei ole laadun tae. Ei miehellä eikä naisella.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 10:10"]
Laihuus ei ole laadun tae. Ei miehellä eikä naisella.
[/quote]
Laihuushan on miehessä samantasoinen turn off kuin naisen lihavuus.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:06"]
No kun läski ämmä ajattelee olevansa muodokas, ei lihava. Kuvittelee siis voivansa vaatia hyvätasoista miestä.
[/quote]
no hei, on läskikin muoto!!!!!
sitäpaitsi jotkut miehet tykkää juuri pullukoista. ei kaikki tykkää kukkakepeistä.
[/quote]
oot saanut pakit läskiltä ja ketuttaa??
vai vaatimuksia. eiköhän kyse ole kuitenkin mieltymyksistä. suurin osa ns vaatimuksista voi lentää roskiin, kun se oikea tai oikeanlainen mies sattuu kohdalle.
Kai sitä saa vaatia, mitä haluaa, ei miehen ole pakko huolia läskiä, jos ei halua. Ihan ihme vinkumista.
Kuten jo edellä sanottiin, naisen elämää parantaa vain todella hyvä mies, joten jos ei hyvää saa, kannattaa olla yksin.
itseään arvostava nainen tahi mies osaa vaatia. kun on oma itsetunto kohallaan, ei tarvi tyytyä keheen vain.
eikö läskit saisi arvostaa itseään? ihminen on muutakin kuin ulkonäkönsä tai painonsa.
Minä olen tuollainen nainen. Läski, keski-ikäinen, ruma. Enkä huoli kuin nuorehkon ja komean miehen. Syy: minulla ei ole mitään hinkua saada itse asiassa minkäänlaista miestä. Viihdyn erittäin hyvin yksin. Jos nyt joku kolmekymppinen adonis rakastuisi minuun ja olisi ihan täydellinen match kaikin puolin niin sitten harkitsisin sinkkuudestani luopumista. Muuten ei kiitos.
Siis pitäisikö naisten tyytyä itselleen vastenmieliseen, tai ainakin epäviehättävään kumppaniin, koska ap:lla on paha mieli?