Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiva ryppyvoide

Vierailija
13.08.2014 |

Mulla olisi hakusessa hyvä ja toimiva silmänympärysvoide, noin 30-vuotiaalle jolla on joitain juonteita näkyvissä. Onko teillä kellään jakaa ryppyvoidesalaisuutta?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

L300 ANTI-AGE

Vierailija
2/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique All About Eyes. 

Niitä jo syntyneitä ryppyjä ei oikeasti yksikään voide maailmassa poista, mutta voi kosteuttamalla ja valoa hheijastavilla aineosilla vähän hälventää niiden ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain blogeista olen lukenut kehuja Niveasta. Siis ihan siitä sinisessä peltipurkissa olevasta voiteesta. Kuulemma hyvin häivyttänyt ryppyjä! Itsekin haluaisin alkaa sitä testailla, mutta kun mulla on vielä edellinen sy-voide käyttämättä (kuka hullu tekee 30 ml:n sy-voiteen, eihän se lopu ikinä?!).

Vierailija
4/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin myös UV-säteilyltä suojaava voide. Tärkeintä on syödä runsaasti kasviksia. Todellakin parasta ryppyjen ehkäisyyn!

T: Nainen 40 v, jonka ihossa on tapahtunut selviä muutoksia. Iho ei vaadi niin paljon voiteita, kun ravinto tulee sille sisältä päin. Olen elänyt terveellisesti kohta vuoden.

Vierailija
5/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avitcid. Tosin reseptivoide.

Vierailija
6/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:24"]

Joistain blogeista olen lukenut kehuja Niveasta. Siis ihan siitä sinisessä peltipurkissa olevasta voiteesta. Kuulemma hyvin häivyttänyt ryppyjä! Itsekin haluaisin alkaa sitä testailla, mutta kun mulla on vielä edellinen sy-voide käyttämättä (kuka hullu tekee 30 ml:n sy-voiteen, eihän se lopu ikinä?!).

[/quote]

Ei toimi. T. kokeillut

Liian rasvaista ja jos hierot rasvaa liian kauan naamaan, se kuoriutuu pois. Rasva tekee senkin, että siihen päälle on tosi hankala laittaa puuteria ja ilman sitä kiiltelee koko naama naurettavan näköisenä.

Vierailija
7/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suositan kasviksia. 25 vuotta kasvissyöjä, 40-v. olen eikä ole ryppyjä, aika pahasti saa irvistää että tulee jotain ryppyjä silmien ympärille esiin.

Luomutuotteita käytän ihon hoidossa, providan voidetta ja jotain aurinkosuojaa päivällä, yöllä argan öljyä. Silmänympärysvoidetta en tarvitse/käytä.

Vierailija
8/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:19"]

[/quote]

Ei toimi. T. kokeillut

Liian rasvaista ja jos hierot rasvaa liian kauan naamaan, se kuoriutuu pois. Rasva tekee senkin, että siihen päälle on tosi hankala laittaa puuteria ja ilman sitä kiiltelee koko naama naurettavan näköisenä.

[/quote]

Tarkoitin, että Niveaa vain silmänympäryksille. AP:hän haki sy-voidetta. Itsekään en kyllä koko kasvoille laittaisi: takuuvarma tukkeutuminen! Jollekin kuivaihoiselle saattaisi kyllä toimia kasvoillakin?

Vierailija
10/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:18"]Avitcid. Tosin reseptivoide.

[/quote]

nyt vasta kunnolla luin että sy-voide. Suosittelen Louis widmerin voidetta.

Vierailija
11/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:19"]

[/quote]

Ei toimi. T. kokeillut

[/quote]

Tarkoitin, että Niveaa vain silmänympäryksille. AP:hän haki sy-voidetta. Itsekään en kyllä koko kasvoille laittaisi: takuuvarma tukkeutuminen! Jollekin kuivaihoiselle saattaisi kyllä toimia kasvoillakin?

[/quote]

ja sun logiikalla jos voide on liian rasvainen koko naamalle, niin herkässä silmänympärysihossa, joka herkästi turpoaa ja jossa herkästi liian rasvainen voide valuu silmiin ja kirvelee, se saattaisi olla hyvä! jahaaaaah

Vierailija
12/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xyliderm-geeli apteekista sopii myös silmänympäryksille.

Vierailija
13/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mä käytän silmänympäryksille rasvaisia voiteita mutta kasvoille rasv iholle tarkoitettuja. Eihän sy-iholla esim. ole talirauhasia. Kannattaa testailla, mikä itselle sopii. Silmäluomille en laita voidetta, aika harvan varm tarvii laittaa?

Vierailija
14/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:34"]Joo, kyllä mä käytän silmänympäryksille rasvaisia voiteita mutta kasvoille rasv iholle tarkoitettuja. Eihän sy-iholla esim. ole talirauhasia. Kannattaa testailla, mikä itselle sopii. Silmäluomille en laita voidetta, aika harvan varm tarvii laittaa?

[/quote]

Tämä siis viestin 12 kirjoittajalle. Ja mitä olen tuota Niveaa testaillut, hyvin pieni määrä imeytyy mulla tosi hyvin. Imeytyis varm isompikin: jostain syystä sy-ihoni on paljon kuivempi ku muu kasvojen iho.

Vierailija
15/50 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimiiko ryppyvoide paremmin nopeammin jos sitä levittää 3 kertaa päivässä?

Vierailija
16/50 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:55"]

[/quote]

ei.

Vierailija
17/50 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:55"]

[/quote]

ei.

[/quote]

Voi se toimiakin. Kokeile.

Vierailija
18/50 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:18"]Avitcid. Tosin reseptivoide.

[/quote]

nyt vasta kunnolla luin että sy-voide. Suosittelen Louis widmerin voidetta.

[/quote]

Tätä kehutaan netissäkin. Mitä voidetta kannattaisi ostaa? Löytyy  ainakin Louis Widmer Extrait Liposomal, Louis Widmer Eye Contour Cream ja Louis Widmer Eye Contour Gel.

[/quote]

Se cream. Pieni pyöreä purkki.

Vierailija
19/50 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seerumi tekee iholle?

Vierailija
20/50 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seerumeissa on tehoaineita, jotka vahvistavat/ lisäävät voiteen tehoa/ antavat ns. Lisäominaisuuksia kuten anti-age tai puhdistavaa tai rauhoittavaa ominaisuutta.. ovat yleensä kevyitä nestemäisiä aineita voiteen alla käytettäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi