Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisten liian kovat miesvaatimukset

Vierailija
04.08.2014 |

Oudon yleistä, että lihavanpuoleiset naiset vaativat mieheltä ulkonäköä, vaikka itse on täysin kohtuuttomassa sohvaperuna kunnossa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 03:48"]

Niin kysehän on siitä, että naiset osaavat ja kykenevät olemaan onnellisia ilman miehiä. Yksinäinen nainen elää yhtä kauan kuin naimisissa oleva nainen.

Yksinäinen mies elää lyhyemmän aikaa kuin naimisissa oleva mies.

[/quote]

No ei ne miehet nyt yksinäisyyteen kuole eikä masennukseenkaan yleensä. Viinaan ne kuolevat, kun ei ole eukkoa marmattamassa väsymättömästi mutta rajoittavasti vieressä ja huolehtimassa myös siitä, että miehet muistavat syödä.

Vierailija
2/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä huomattu, että jotkut eivät ymmärrä tyytyä tasoisiinsa. Nainen haaveilee timmistä hyvännäköisestä miehestä, vaikka itse on hädin tuskin keskinkertainen ja/tai plösö. Tämä ei kyllä ole ainoastaan naisten ongelma, vaan miehiäkin on ihan yhtälailla, jotka eivät kelpuuta sellaisia, jotka voisivat saada. Siinäpä ovat sitten yksin, jos eivät suostu alentamaan vaatimustasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta riippumatta en ymmärrä ihmissuhdeshoppailua.

Vierailija
4/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta riippumatta en ymmärrä ihmissuhdeshoppailua.

Vierailija
5/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehdisti: minua alkaa todella nyppiä tämä jatkuvasti toistuva läski=arvoton -teema. Näistä saisi jo melko varman bingon aikaiseksi. 
Ei, sinun ei tarvitse huolia läskiä. Ei edes säälistä, jos se tuntu pahalta. 
Sinun ei tarvitse sietää läskiä. Voit vapaasti katsoa pois. 
Voit aivan vapaasti ahdistua siitä, että jollakulla ylipainoisella on silti verrattoman hyvä ja onnellinen elämä, kelpo lapset ja hyvännäköinen puoliso ja rahakas työpaikka. Voit jopa närkästyä siitä, että sellaisella ihmisellä on jotakin sellaista, mitä hänellä ei sinun mielestäsi pitäisi olla. 

Ja usko tai älä: tällä lihavalla ihmisellä, läskillä, siideri/jokivalaalla, vastenmielisellä saunan taakse kepillä kuljetettavalla epäsikiöllä on kuin onkin ihmisarvo. Ihan samanlainen kuin sinullakin. Eikös olekin aivan kauhea ajatus?

Vierailija
6/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä naisena ainakaan vaadi mieheltä mitään. Eri asia sitten, millaisesta miehestä kiinnostun. Musta se ei ole vaatimista vaan pelkkää henkilökemiaa.

Vierailija
7/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lihavat eivät saa vaatia mitään mieheltä, mutta entäs nää hyväkroppaset?

Vierailija
8/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihastutaan sellaiseen kun ihastutaan. En näe mitään järkeä ryhtyä suhteeseen miehen kanssa johon en tunne vetoa. Ei parisuhde ole mikään velvollisuus.

Vierailija
9/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille joille se on tärkeintä, että on joku vaikka millainen kelpaa ketä vaan. Itse en voi olla miehen kanssa johon en koe seksuaalisesti kiinnostusta. En myöskään halua elämääni ilkeitä ja epärehellisiä miehiä. Oikeasti minulla on parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
10/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/37 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:22"]

On kyllä huomattu, että jotkut eivät ymmärrä tyytyä tasoisiinsa. Nainen haaveilee timmistä hyvännäköisestä miehestä, vaikka itse on hädin tuskin keskinkertainen ja/tai plösö. Tämä ei kyllä ole ainoastaan naisten ongelma, vaan miehiäkin on ihan yhtälailla, jotka eivät kelpuuta sellaisia, jotka voisivat saada. Siinäpä ovat sitten yksin, jos eivät suostu alentamaan vaatimustasoa.

[/quote]

siihen tasoon vaikuttaa muutkin seikat kuin ulkonäkö...

Vierailija
12/37 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Olen ylipainoinen ja varhaiskeski-iässä. En tosiaankaan ota kuin kympin miestä, koska muut ei kiinnosta. Jos ei ylipainoiseen arhaiskeski-ikäiseen naiseen rakastuvaa kympin miestä miestä löydy, olen sitten iloisesti yksin. :D Minkä hiton takia minulla pitäisi olla pienemmät vaatimukset? Näinhän niitä miehiä jää muille enemmän. Kaikki on tyytyväisiä.

Vierailija
13/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

so? oma on ongelmansa? vai onko joku sellainen vienyt sulta miehen kun noin vituttaa? eihän sen muuten pitäisi olla sinulta pois...

Vierailija
14/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä lihava, mutta minulla on aina ollut todella, todella älytön vaatimustaso miehelle. Kumma kyllä, löysin sellaisen miehen ja sainkin hänet itselleni. Ei se aina ole hölmö joka vaatii.

Vierailija
15/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole kovat. Haluan että miehellä samanlaiset arvot, hän haluaa joka päivä seksiä, eikä ole minuuttimuna.

Vierailija
16/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun läski ämmä ajattelee olevansa muodokas, ei lihava. Kuvittelee siis voivansa vaatia hyvätasoista miestä.

Vierailija
17/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla voi olla kovat vaatimukset, mutta miehen ulkonäkö ei heille merkitse yhtä paljon kuin naisen ulkonäkö miehelle. Naisen kannattaa laihduttaa liikakilot, meikata ja laittautua hyvin. Miehen kannattaa nostaa itsetuntoaan.

Vierailija
18/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko se sulta pois jos toiset eivät tyydy siihen helpoimmin saavutettavaan vaihtoehtoon?

Vähän sama kuin miettisit että miksi jotkut menevät ostoksille muualle kuin lähimpään kauppaan. Kun kaikille ei se lähi-Siwan tai -Alepan tarjonta riitä. Eikä se ole keltään muulta pois.

Vierailija
19/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne läskit lortot mitään miehiä itselleen saa. Kertapanona toimivat, jos miehellä ei ole parempaa saatavilla juuri silloin. Miehet haluavat kauniita naisia, ei mitään sotanorsuja!

Vierailija
20/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten on pakko olla pariutuneena ja kahlittuina mieheen?