Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onnellisin muistosi :)

Vierailija
03.08.2014 |

Kerään onnellisia muistoja tähän ketjuun :) olkaa hyvät!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevan lapseni isä tunnusti rakkautensa keskellä yötä herättyään. Lusikka-asennossa nukuttiin, suuteli ja  kuiskas korvaan että: ''M****, mä rakastan sua..'' <3

Vierailija
2/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kliseistä, mutta silloin kun sain tyttäreni syliini tuntikausien tuskan jälkeen. En koskaan unohda sitä hetkeä, kun pieni tyttöni katsoi silmiini ensimmäistä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpöä :)

Vierailija
4/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntymä. Vieläkin nousee kyyneleet silmiin miettiessä sitä hetkeä, kun sain kauan toivoton ja odotetun pienen tyttöni syliin. <3

Vierailija
5/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni ja poikani syntymät. Minulta on leikattu laajalle levinnyt endometrioosi, ja lääkärini sanoi, etten luultavasti saa lapsia! Lääkärini oli läsnä tyttäreni syntyessä. Taisi hän itkeä ilosta enemmän kuin minä!

Vierailija
6/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten vaeltamassa pyhän häkin kansallispuistossa. Pitkähkön taipaleen jälkeen pysähdyttiin kauniin kukkulan päälle, oli kevät mutta tosi kuuma. Metsä oli niin kaunis, ja tunsin suurta yhteenkuuluvuutta luonnon kanssa ja nautin täysillä olemassaolostani. Kaikki oli siinä, vahvassa olemassaolon tunteessa.

Vierailija
7/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtava toi luonnon kanssa yhtä olemisen tunne :) jee

lapsien syntymätkin varmaan superia, ei tietoo kun ei omia..

Vierailija
8/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkikesät lapsuudessa. Kun sain lapsena jäädä isän ja äidin väliin nukkumaan. Kun sain omat lapseni, heidän ensimmäiset hymynsä. Kun näen heidät iloitsemassa, muistan kuinka itsekin olin samanlainen lapsena. Huomaan että puhun heille välillä juuri niin kuin äitini minulle aikoinaan

Vierailija
9/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi jotkut hetket luonnossa luottoihmiseni kanssa. Ympärillä puhtaus, hiljaisuus ja rauha. Välillämme yhteisymmärrys, luottamus ja rentous, jotka eivät missään muualla tule saavutetuksi niin täysin samalla tavalla.

Vierailija
10/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP