RUUAN SÄILYVYYDESTÄ tietäviä paikalla? Eli mitenköhän
pakastepizza säilyy jääkaapissa, eilisestä noin n. klo 22 asti ollut jääkaapissa - pakkauksessa ei yllättäen mitään tietoa säilyvyydestä muualla kuin pakastimessa. Jääkaapissa kyllä hyvä lämpötila, 3-6 astetta.
Kommentit (5)
Tämä on melkolailla veikkausta, mutta. Sanoisin, että on vielä ok jos sen tänään paistaa.
Mulla oli joskus sellainen Findus Dagens pakaste-ateria, jonka olin ottanut töihin jääkaappiin. En ehtinytkään sitä syödä sinä päivänä eikä siinäkään ollut mainintaa jääkaappisäilyvyydestä, joten pistin Findusille kysymyksen, että onko seuraavana päivänä vielä syötävä. (Tässä kohtaa täytyy kiitellä muuten Findusin asiakaspalvelua!) Soittivat sieltä perään ja sanoivat, että on ihan varmasti kyllä hyvä sen vuorokauden jälkeen, mutta mikrotusaikaa kannattaa vähän ehkä lyhentää kun ei ole jäässä enää.
En tiedä voiko tätä yleistää pakastepizzoihin, mutta toisaalta uuniin ne tungetaan myös, eikä niissäkään varsinaisesti mitään "raakaa" yleensä ole.
On syötävä ja pizza vielä kuumenee uunissa kuumaksi joten ei vaaraa. Maku voi kärsiä vähän.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 17:08"]
RUOAN, EI RUUAN
[/quote]
Molemmat kirjoitusasut ovat oikein.
Mä kyllä käyttäisin ja söisin. En kyllä ole mikään asiantuntija :)