Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa, että nainen on lahna sängyssä?

Vierailija
03.08.2014 |

Tästä koko ajan puhutaan, mutta mä en yksinkertaisesti ymmärrä mitä lahna sängyssä tarkoittaa.

Siis eihän kukaan voi maata vain paikallaan seksiä harrastaessa. En usko.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin lahna kun menetin neitsyyteni. En tiennyt mitä tehdä, kundi ei oikeastaan ollut edes kiva (olin tavannut ehkä neljä tuntia aikaisemmin) ja jännitti. Makasin paikallani naama peruslukemilla, mietin oikeastaan kaikkea muuta kuin sitä mitä oli meneillään. Jossain vaiheessa havahduin siihen ajatukseen, että mitä oikein teen tällä elämälläni. Se seksi oli muuten huonoa, sattui ja mies vaan rynkytti menemään.

No, seksiä ei opita yhdestä tai kahdestakaan kerrasta... mutta seuraavilla kerroilla olin innokkaampi, liikuin itse ja yritin tehdä muutakin kuin vain olla, mutta sitten tämä kundi naureskeli ja saattoi sanoa "älä nyt tolleen" ja muuta vastaavaa. Sen jälkeen ei paljoa huvittanut enää olla innoissaan mukana panemassa, pylly pystyyn vaan niin mies saa rynkyttää ihan rauhassa. Kun sen viikon jälkeen juttumme lopahti, en ole oikeastaan miehiin päin katsonutkaan. En halua sänkyyn miehen kanssa, koska teit mitä hyvänsä, se on väärin. Ei saa olla lahna mutta ei saa olla innolla mukana siinä nussimisessa. Mitä siinä sitten kuului tehdä?! Naisen kanssa on helpompaa ja parempaa.

Eli suutut heti jos mies yrittää korjata tekemisiäsi. Mies joutuu kuuntelemaan tuollaista koko ajan naisilta.

Eli "älä nyt tolleen" on miehen tapa korjata jonkun tekemisiä? Tuohon olisi ollut kiva saada joku konkreettinen vinkki, että mitä tarkalleen ottaen pitää tehdä toisin. "Älä nyt tolleen" ja naurua päälle tarkoittaa samaa kuin "lopeta, olet nolo ja typerä". Tuosta saakin suuttua, oikeasta rakentavasta palautteesta olisin ollut kiitollinen. Onnittelut sille kundille vaan, voi kehuskella sitten muille että muutama kerta sängyssä hänen kanssaan tekee naisesta lesbon.

Vierailija
22/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna ei tee koskaan aloitetta

Lahna luulee että mies ei rakasta häntä, jos kalu ei sojota pystyssä heti hänet alasti nähtyään.

Lahna loukkaantuu, jos hänen TÄYTYY stimuloida esim. käsin tai suulla miestä seksikuntoon.

Lahna ANTAA ja mies saa, ei koskaan toisinpäin.

Lahna pitää itsellään mahdollisuuden riitatilanteessa syyttää miestä raiskauksesta, jos tämä on ollut joskus liian omatoiminen. 

Lahna käyttää seksiä kauppatavarana suhteessa, mutta tuomitsee kuitenkin maksullisen seksin.

Lahna ei sytytä miestä, koska mies milloinkaan ei tiedä haluaako lahna seksiä.(tykkääkö hän loppupelissä edes miehistä)

jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahna luulee että mies ei rakasta häntä, jos kalu ei sojota pystyssä heti hänet alasti nähtyään.

Lahna loukkaantuu, jos hänen TÄYTYY stimuloida esim. käsin tai suulla miestä seksikuntoon.

Lahna pitää itsellään mahdollisuuden riitatilanteessa syyttää miestä raiskauksesta, jos tämä on ollut joskus liian omatoiminen. 

Lahna käyttää seksiä kauppatavarana suhteessa, mutta tuomitsee kuitenkin maksullisen seksin.

Lahna ei sytytä miestä, koska mies milloinkaan ei tiedä haluaako lahna seksiä.(tykkääkö hän loppupelissä edes miehistä)

jne.

Niinpä niin. Puuttumatta syihin ja syyllisiin, niin kokemukseni mukaan myös seksuaalisesti aktiivisesta neitokaisesta voi vuosien ja lapsien jälkeen kehittyä "lahna" vaimo. Monet kohdat sopivat omiin kokemuksiini. Onneksi lasteni äiti on muuten kiva kämppis ja elämässä on muutakin kuin seksi.

Vierailija
24/46 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen aktiivisuus, takaapäin itse peruuttelet patonkiin, saarnaajassa otat vaikka kaulasta kiinni ja liikuttelet itseäsi. Kyllähän te tiedätte, näytä edes että se tuntuu hyvältä :D ja voihkikaa, mikään ei ole niin turhauttavaa kun tehdä kaikki temput / nuolla naista joka on aivan hiljaa, tykkääkö se? emmä vittu tiiä, lähden himaan tästä.

Ääntelystä: tykkään itsekin hyvin paljon jos mies ääntelee suihinotossa ja seksissä yleensäkin ;) yksi suurin turn on. Muistakaa miehet siis itsekin äänet ja verbaslisuus peliin!

Vierailija
25/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään lahna naisista, erityisesti jos vartalo on tyyppiä josta pidän.

Voin rakastella naista juuri haluamassani asennossa ja nauttia lahjan vartalosta pitkään . On myös ihanaa seurata miten lanan orgasmi lähestyy.monella lahnalla vaan signaalit on heikompia.

Vierailija
26/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna on littana. Lahnan runko ei taivu. Lahna ei puhu. Lahnalla on lasittunut katse.

Tässä kuvaus kalasta nimeltä lahna.

27/46 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on lahna seksissä niin mies ei ole todellakaan tietoinen siitä mitä on tekemässä :) harvempi rynkytys aiheuttaa naiselle kovin kummoisia tunteita mutta jos tekee naiselle muutaman orgasmin esim. kielellä ennen yhdyntää niin yhdyntäkin on yleensä aika intensiivinen kokemus. Näin ainakin tämän nelikymppisen ukon kokemuksella :)

Vierailija
28/46 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin lahna kun menetin neitsyyteni. En tiennyt mitä tehdä, kundi ei oikeastaan ollut edes kiva (olin tavannut ehkä neljä tuntia aikaisemmin) ja jännitti. Makasin paikallani naama peruslukemilla, mietin oikeastaan kaikkea muuta kuin sitä mitä oli meneillään. Jossain vaiheessa havahduin siihen ajatukseen, että mitä oikein teen tällä elämälläni. Se seksi oli muuten huonoa, sattui ja mies vaan rynkytti menemään.

No, seksiä ei opita yhdestä tai kahdestakaan kerrasta... mutta seuraavilla kerroilla olin innokkaampi, liikuin itse ja yritin tehdä muutakin kuin vain olla, mutta sitten tämä kundi naureskeli ja saattoi sanoa "älä nyt tolleen" ja muuta vastaavaa. Sen jälkeen ei paljoa huvittanut enää olla innoissaan mukana panemassa, pylly pystyyn vaan niin mies saa rynkyttää ihan rauhassa. Kun sen viikon jälkeen juttumme lopahti, en ole oikeastaan miehiin päin katsonutkaan. En halua sänkyyn miehen kanssa, koska teit mitä hyvänsä, se on väärin. Ei saa olla lahna mutta ei saa olla innolla mukana siinä nussimisessa. Mitä siinä sitten kuului tehdä?! Naisen kanssa on helpompaa ja parempaa.

Miehenä sanoisin että on miehissäkin vikoja. Jos pelkästään nussii välittämättä naisesta, eihän siinä nainen kerkeä tekemään mitään. Pitäisikö naisen huutaa että tee niin tai näin, jos nainen ei saa tehdyksi mitään, kun mies rynkyttää niin ja saa siemenet sisään. Se on siinä ja haukutaan lahnaksi, osalla miehistä puuttuu seksin taito, pitäisi tosiaankin ottaa nainen huomioon. M

Vierailija
29/46 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli suutut heti jos mies yrittää korjata tekemisiäsi. Mies joutuu kuuntelemaan tuollaista koko ajan naisilta.

Eli "älä nyt tolleen" on miehen tapa korjata jonkun tekemisiä? Tuohon olisi ollut kiva saada joku konkreettinen vinkki, että mitä tarkalleen ottaen pitää tehdä toisin. "Älä nyt tolleen" ja naurua päälle tarkoittaa samaa kuin "lopeta, olet nolo ja typerä". Tuosta saakin suuttua, oikeasta rakentavasta palautteesta olisin ollut kiitollinen. Onnittelut sille kundille vaan, voi kehuskella sitten muille että muutama kerta sängyssä hänen kanssaan tekee naisesta lesbon.

Pertti yritti teiniä diskossa mennä juttelemaan yhdelle tytölle, mutta tämä tyttö torjui Pertin ivallisella äänensävyllä. Tämän jälkeen Pertti ei ole ikinä puhunut naisille, kun he kaikki vain aina vain nauravat hänelle. Perttiä ihmetyttää kun kuitenkin lehdissä sanotaan naisten kaipaavan miehiltä enemmän puhetta parisuhteessa. Pertti päätti ruveta homoksi, koska hänestä naiset ovat hulluja.

Vierailija
30/46 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voikaan, jos nauttii. Varmaan jos mies on oikein huono, eikä saa naista yhtään lämpeämään, niin ehkä sitten edes pystyisi olemaan kuin kuollut, en tiedä.

Nykyäänhän on niin, että naisen pitää tehdä kaikki. Jos ei tee, on miehen mielestä lahna. Se on vain miesten keksimä syyllistävä termi, jolla vastuu seksistä sysätään kokonaan naiselle. 

99% tapauksista mies tekee 90% kaikesta.

Kai tajuat että selällään makaaminen, kyljellä makaaminen ja kontallaan olo ON lahjaamista?

Naisen pitäisi tehdä yhtä paljon kuin miehen seksissä.

Vierailija
31/46 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä makaisin jos aikoisin itse nauttia, nimittäin mulle ainoa keino saada on maata jäykkänä selkä kaarella jalat suorana.

Narsisti olet selvästi.

Vierailija
32/46 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa olla luonnollisesti päällä. On jotenkin kauhean teennäistä. Takaapäin tai lähetyssaarnaajassa olen vain paikoillani.

Mutta miehen kyllä pitää tehdä kaikki? Sinä et voi vaatia mitään mieheltä!

Vierailija
33/46 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vaadi naista tekemään kaikkea. Mutta vaaditaan että nainen on yhtä aktiivinen sägnyssä kuin mies ja tekee yhtä paljon kuin mies.

Tekee mitä? Mitä voi tehdä?

Osallistua seksiin!

Vierailija
34/46 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä itse kukakin sillä tarkoittaa, mutta olen aina olettanut että lahnana makaaminen on aika samanlaista kuin tajuttomana olo. Eli ei laita käsiä toisen ympärille, ei liikauta lanteitaan mihinkään suuntaan, ei käytä lihaksi.

Että makaa vaan siinä naama peruslukemilla tai silmät kiinni äksänä kädet ja jalat levällään, kuin olisi kuollut.

En usko että kovin moni on oikeesti lahnana. Ehkä sitä käyttää jotku miehet ihan vain kuvaamaan lähetyssaarnaajaa, eli aina kun nainen on alla, se on lahna? Emmätiiä, vähän hämärähän toi on.

Vierailija
35/46 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheaa! Miehelläkin on vaatimuksia. Naiset dumppaa miehen yhdestäkin epäonnistuneesta seksistä, mutta miehet eivät saisi vaatia naiselta yhtään mitään?

Vierailija
36/46 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mitä itse kukakin sillä tarkoittaa, mutta olen aina olettanut että lahnana makaaminen on aika samanlaista kuin tajuttomana olo. Eli ei laita käsiä toisen ympärille, ei liikauta lanteitaan mihinkään suuntaan, ei käytä lihaksi.

Että makaa vaan siinä naama peruslukemilla tai silmät kiinni äksänä kädet ja jalat levällään, kuin olisi kuollut.

En usko että kovin moni on oikeesti lahnana. Ehkä sitä käyttää jotku miehet ihan vain kuvaamaan lähetyssaarnaajaa, eli aina kun nainen on alla, se on lahna? Emmätiiä, vähän hämärähän toi on.

Jos nainen makaa vaan alla niin hän on lahna. Naisen pitäisi olla yhtä aktiivinen kuin miehen sängyssä.

Vierailija
37/46 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain huono sängyssä

No jaa, nykyinen tyttöystäväni ei ole sitä mieltä. Meillä on mielettömän hyvää seksiä, niin tässä ei taida kenenkään muun mielipiteet oikein painaa.

Kaksi lahnaa sängyssä. Mahtaa olla mahtavaa

Vierailija
38/46 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen makaa vaan alla niin hän on lahna. Naisen pitäisi olla yhtä aktiivinen kuin miehen sängyssä.

Ei toikaan vielä kerro tarpeeksi. Mitä sulle tarkoittaa että "vain makaa". Että oikeesti ei liikuta itteään siinä alla vaan makaa kuin tajuttomana? Ja millon on "yhtä aktiivinen kuin mies", onko se koskaan mahdollista esim lähetyssaarnaajassa, vai vaatiiko aina sen että nainen on myös päällä? Siis sun mielestä, ihan mielenkiinnosta kysyn. Aika subjektiivistahan se on mitä se kellekin tarkoittaa.

Esim mulle jos nainen ei ole yhtä aktiivinen kuin mies, hän ei ole lahna. Tai siis että vaatimustaso ei ole mulla 50-50, mies saa olla aktiivisempi. Tai sit välillä ei. Vaihtelee.

Tai siis onks lahna laajempi kokonaisuus. Että onko jonkun yleinen asenne seksissä lahna? Vai onks se lahnuus tavallaan per seksikerta? Että vaikka "tässä seksissä sä voisit olla lahna ja huomenna aamulla mä voisin olla lahna?"

Vierailija
39/46 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lahna ei osallistu millään tavalla seksiin. Voi olla mies tai nainen, pointti vaan ettei ole mukana hommassa. Ei ääntä, liikettä tai mitään merkkiä kiinnostaako sitä lainkaan tää juttu.

Vierailija
40/46 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnaava hamppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne.

Niinpä niin. Puuttumatta syihin ja syyllisiin, niin kokemukseni mukaan myös seksuaalisesti aktiivisesta neitokaisesta voi vuosien ja lapsien jälkeen kehittyä "lahna" vaimo. Monet kohdat sopivat omiin kokemuksiini. Onneksi lasteni äiti on muuten kiva kämppis ja elämässä on muutakin kuin seksi.

Olisikin edes kiva kämppis. Ei ole sitäkään. Ja jos olisi muutakin kuin seksi.