Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei kommentoi kotiamme!?

Vierailija
26.08.2006 |

Olemme asuneet omakotitalossamme jo parisen vuotta ja remontoineet tätä. Ihmettelemme aina uuden vieraan jälkeen sitä, että kukaan ei koskaan sano _mitään_ talostamme! Tämä on ihan tavallinen talo, ei mikään moderni (vm. 90) mutta mielestäni kodikas ja kiva. Meillä on ihana terassi ja kiva piha. Mutta miksi ihmiset eivät sano mitään? Minä ainakin uuteen paikkaan mennessäni ihastelen ja kehun jotakin, vaikken niin kovasti asunnosta tai sisustuksesta pitäisikään. Mutta mistä ihmeestä tämä hiljaisuus voi johtua???

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieraitakin nyt on jos jonkinlaisia jo käynyt...

Vierailija
22/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisenlaisesta tyylistä. Modernimmasta tms.

Ehkä he eivät ole huomanneet, että olet " sisustanut" ?

Ei pahalla, mutta itselläni vähän sama tilanne ja tähän ratkaisuun olen tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN KIVA

Vierailija
24/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoida jollain tapaa toisen työn hedelmiä, junttimaista olla tekemättä niin tai sitten ne on vaan kateellisia.

Vierailija
25/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eivät todellakaan pidä talostanne. Jos talo on omasta mielestä ihan kamala, voi olla hankalaa sanoa mitään tekokohteliasta. Nauti kodistasi, ihmisillä on erilainen maku!

Vierailija
26/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tämä onkin ihan tavallinen koti, mutta voisi kai sitä jotain kommenttia antaa...

Vierailija
27/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen innostunut sisustuksesta ja sanoisin kyllä jotakin, jos en pitäisi sisustuksesta niin varmasti keksisin jotain muuta kehuttavaa, esim. valosta tai pohjakaavasta, tai jostain yksittäisestä huonekalusta jne. EHkä teidän tutut ei vaan piittaa moisista asioista.

Vierailija
28/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan että itse _talosta_ jotain...

Vierailija
29/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelykierroksen jälkeen kehuin vuolaasti keittiön lattiaa. Mies oli revetä kotona naurusta. Oli kuulemma vähän liian läpinäkyvää...

Vierailija
30/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tämä nyt voi mitään suurta inhoa aiheuttaa. Kuvittelisin, että jos menisin kaverini taloon kylään, ihastelisin miten kivaa on, kun oma oma rauha ja piha. Ja oi, onpa kiva kun teillä on omenapuitakin. Oi, ihana kasvimaa ja kasvihuone, olispa mullakin tuollainen. Kaipaako se paljon hoitoa? Kiva, kun lapsilla on leikkimökki. Onpa kätevää, kun on kodinhoitohuone keittiön ja pesuhuoneen vieressä jne. Olenko minä vain sitten ylikohtelias? Minusta tämä vain kuuluisi hyviin tapoihin! Ja siis tiedän, että kaikilla kavereillani ei ole näitä, siis että pitäisivät itsestäänselvyytenä tms. Siis mikä mättää???

Vierailija
31/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse satsaan sisustukseen rutkasti aikaa ja rahaa enkä oikein osaa pitää kauniina sellaista kokonaisuutta jota ei ole harkittu.

Oudolta tuntuu kuitenkin jos ei sano mitään. Ainahan voi kommentoida tilavaa terassia, kiukaan paikkaa, olohuonetta tilaratkaisuna ym. Kyllä jotain positiivista sanottavaa pitää löytyä.

Mitäs jos ap kysyt seuraavilta vierailta että mitäs tykkäävät ;)

Vierailija
32/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla jotain todella hienoa, että joku kommentoi jotain.

Mitäs nyt tavallisesta voisi sanoa " ihana talo teillä...Hmmm. oikein perus 90-luvun lättänätalo. Mukava terassikin teillä, jossa on oikein ihanaa istua saunan jälkeen. Niin ja talon värikin tuo ihanan säyseä " beessi" on oikein miellyttävä. Ei ainakaan mitenkään ärsytä!"

Vierailija
33/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koti on tällainen aika erikoinen rivaripohjaratkaisu kahdessa tasossa. Joka ikinen vieras on sanonut jotain.

Vierailija
34/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mielllytä omaa makuani ja värisilmääni. Enkä halua valehdella enkä toisaalta myöskään loukata isäntäväkeä joka selvästi on laittanut talon / sisustuksen työllä ja vaivalla ja itse pitää siitä.

Yleensä kuitenkin pyrin kehumaan edes jotain yksityiskohtaa, joka ihastuttaa. Sellainen yleensä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän