Deitillä oli sotkuinen auto
Miten reagoisitte tai tällainen vaikuttaisi haluun nähdä uudestaan? Pyysi minut kyytiin, oli sisältä hyvin pölyinen ja joutui raivaamaan etupenkille tilaa kun kaikkea ihme roinaa autossa..oli kyllä hyvin huonosti pidetyn näköinen auto. Sitä vaan miettii jos tällä tavoin huolehtii autostaan niin mistä muusta kanssa huolehtii niin ja näin?
Kommentit (46)
Kutsuitko Auri Kanasen paikalle hoitamaan homma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en vielä auton perusteella päättäisi mitään... Mun oma auto on aina viimeisen päälle tip top. Siellä ei syödä eikä juoda, pölytkin pyyhin parin päivän välein, imuroin viikottain ja se on myös ulkoa aina kiiltävän puhdas. Meillä kotona sen sijaan on toisenlaista.
Jos ei tietäis, niin mun autoa ja kotia ei ikinä uskoisi saman ihmisen omistamaksi.
En ole kuullutkaan että joku syö ja juo autossaan. Sulla auto on pyhä lehmä, mulla se on kuljetusväline.
Et ole kuullutkaan? No missähän kiven alla olet sitten asunut? Kyllä minä tunnen monta ihmistä, jotka syö autossa suklaapatukoita ja hamppareita, milloin mitäkin jostain nopeasti haettuja kolmioleipiä. Aika moni myös pidemmällä ajomatkalla juo autossa limun tai esim. kahvin.
Jos hänellä on sotkuinen auto, hän ei ole varmaan muutenkaan järjestelmällinen eikä siisti ihminen, kotonakaan. Jos haluaisit olla kimpassa hänen kanssaan, saisit siivota kahden edestä koko ajan, ja lisäksi sinulle oltaisiin vihaisia, miksi kaikki on hukassa. Sitten joutuisit aikuiselle ihmiselle hakemaan tavaroita.
Ei ikinä enää.
Ei jatkoon.
Haluaisitko mielummin miehen joka puunaa, pesee, vahaa ja imuroi autoaan joka kolmas päivä? Ja muutenkin pitäisi autostaan yhtä pieteetillä huolta kuin kipeästä pillusta.
Auto on kulkemista varten, paikasta A paikkaa B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en vielä auton perusteella päättäisi mitään... Mun oma auto on aina viimeisen päälle tip top. Siellä ei syödä eikä juoda, pölytkin pyyhin parin päivän välein, imuroin viikottain ja se on myös ulkoa aina kiiltävän puhdas. Meillä kotona sen sijaan on toisenlaista.
Jos ei tietäis, niin mun autoa ja kotia ei ikinä uskoisi saman ihmisen omistamaksi.
En ole kuullutkaan että joku syö ja juo autossaan. Sulla auto on pyhä lehmä, mulla se on kuljetusväline.
Et ole kuullutkaan? No missähän kiven alla olet sitten asunut? Kyllä minä tunnen monta ihmistä, jotka syö autossa suklaapatukoita ja hamppareita, milloin mitäkin jostain nopeasti haettuja kolmioleipiä. Aika moni myös pidemmällä ajomatkalla juo autossa limun tai esim. kahvin.
Ja siellä autossa voi ihan hyvin olla käsillä yksi roskapussi, johon ne roskat menee suoraan, ei niitä heitellä lattialle eikä tungeta oveen. Tämän opin isältä, joka oli aina vaihdekepissä hedelmäpussin kahva, ja pussi aina vaihdettiin. Ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein sotkuinen auto; ajan paljon työn vuoksi ja syön/juon matkalla, tyhjät leipäkotelot ja kahvikupit kertyvät hantin jalkatilaan. Harrastusvälineitä säilytän myös autossa, jotta ovat aina mukana. Asunto on perussiisti, huolehdin hygieniastani ja olen nainen. Ehkä mua ei sitten kannata tapailla.
En ymmärrä miksi sulla ei ole siellä autossa roskapussia.
Yleensä naisilla auto on sotkuinen. Takapenkillä säilytetään tavaraa ympärivuoden.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei arvosta autoa? Hän voi arvottaa muita asioita enemmän kuin autoa.
Olen tällainen mies, minua ei autot kiinnosta, mutta hyvin monet muut asiat.
Hieno auto vai matkustelu?
Hieno auto vai harrastukset?
Hieno auto vai lapset?
Hieno autoa vai mukava vaimo?
Hieno auto vai yhteistä tekemistä?
Hieno auto vai hieno puutarha?
Hieno auto vai hieno koti?
Hieno auto vai siisti koti?
Haluatko, että auto on miehelle tärkeämpi kuin sinä?Toki deittejä varten auton voisi siivota.
Tässä ei nyt puhuttu mistään hienosta autosta. Auto voi olla vanha ja vaatimaton. Puhuttiin yleisestä siisteydestä. Sulkeeko auton siistinä pitäminen kaiken muun pois. Eihän sitä joka päivä hinkata, eikä siistinä pitäminen vie mitenkään aikaa, ettei sitä ehtisi tehdä halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se mikään pyhä lehmä ole. Satun vain tykkäämään siististä ja hyväntuoksuisesta autosta. Ihan kuljetusväline se on mullekin ja sitä varten hankittu, mutta toki tärkeää on myös, että autolla on kiva ajaa, eikä pelkästään se, että sillä vain pääsee paikasta A paikkaan B.
Kotona satun viihtymään asutun näköisessä asunnossa, jossa tavarat ovat hiukan vinksallaan, eikä koirankarvoista lattialla tarvitse stressata.
Aika moni muuten syö ja juo autossaan, vaikea uskoa, ettet olisi sellaisesta koskaan kuullutkaan.
Oltiin menossa miehen kämpille ja näin käytetyn kortsun auton lattialla. Silloin tämä tyttö lähti
Ajatus voi olla yksinkertainen eli auto on liikkumisen apuväline, joka säästää aikaa siirryttäessä paikasta toiseen. Romuksi näkemäsi asiat voivat olla tärkeitä ajoneuvon pääkäyttäjälle esim. Korut, meikit, työkalut, vaatteet, wc-paperirullat yms. Voivat olla ajoneuvossa helpottamassa arkea ajankäytöllisesti esim. Edustustyössä, jossa voi haluta istumatyötä tehdessä olla mukavissa vaatteissa ilman koruja yms. ja edustustehtävissä pitää ehtiä nopeasti vaihtaa edustavammat vaatteet päälle, jotka saattavat olla epämukavat istumatyössä siis jos työpäivää kuuluu kumpaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä autossa voi ihan hyvin olla käsillä yksi roskapussi, johon ne roskat menee suoraan, ei niitä heitellä lattialle eikä tungeta oveen. Tämän opin isältä, joka oli aina vaihdekepissä hedelmäpussin kahva, ja pussi aina vaihdettiin. Ei ole vaikeaa.
Voi olla, mutta useimmalla ei ole. Mun isällä oli myös ja se oli hyvä systeemi. Itse otan aina roskat mukaan autosta kotiintullessa, ihan sama, onko se joku kuitti vai suklaapatukan kääre, mutta autoon se ei jää.
Kaikenlaista on tullut nähtyä toisten autoissa. Kerran istuin kaverin kyytiin, niin etuikkunalla oli puoliksi syöty voileipä. Eikä näyttänyt siltä, että olisi ollut samalta päivältä se voikkari. Hänellä oli 3 pientä lasta ja harrastuksiin ja päivähoitoon kuskaillessa aina joku mussutti jotain evästä. Auto oli karmeassa kunnossa, mutta se olikin juuri sellainen "vain kulkuväline".
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko mielummin miehen joka puunaa, pesee, vahaa ja imuroi autoaan joka kolmas päivä? Ja muutenkin pitäisi autostaan yhtä pieteetillä huolta kuin kipeästä pillusta.
Mitään välimuotoahan ei tietenkään ole? Joko kaatopaikka tai neuroottinen puunaus? Se, että nappaa roskat ja muut romut autosta noustessaan ei ole vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Kuka pesee ja vahas auton joka kolmas päivä? Älä nyt mene äärimmäissyyksiin. Meillä aina siisti auto. Roskat otetaan mukaan autosta lähtiessä. Muuten riittää sisäpesut pari kertaa vuodessa. Joskus pyyhkässy koelautaa, kun pöly kertyy. Ulkopesut tarpeen mukaan.
Ap ei kertonut, että oliko deitti mies vai nainen. Täällä oletetaan, että autoilija oli mies.
Vastakysymys miehille. Mitä jos neittinaisella olisi käsilaukku niin täynnä tavaraa ettei hän löydä sieltä mitään? Jatkoon vai ei?
Ei niinkään sotkuinen auto, mutta mun deitin auton apukuskin heijastussuojan takana oli hiuslenksuja.
Tyyppi väitti olevansa sinkku ja lapseton ja meni vaikeaksi kun näytin löytöni. Juttu jäi siihen, en seurustele pettäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kertonut, että oliko deitti mies vai nainen. Täällä oletetaan, että autoilija oli mies.
Vastakysymys miehille. Mitä jos neittinaisella olisi käsilaukku niin täynnä tavaraa ettei hän löydä sieltä mitään? Jatkoon vai ei?
Olihan taas rinnastus, käsilaukku vs koko auto. Miehen ei tarvii istuu siellä laukussa eikä asua siellä. Pointti oli, miten tuollainen ihminen sitten asuu, jos sen auto on kaatopaikka.
Vierailija kirjoitti:
Ajatus voi olla yksinkertainen eli auto on liikkumisen apuväline, joka säästää aikaa siirryttäessä paikasta toiseen. Romuksi näkemäsi asiat voivat olla tärkeitä ajoneuvon pääkäyttäjälle esim. Korut, meikit, työkalut, vaatteet, wc-paperirullat yms. Voivat olla ajoneuvossa helpottamassa arkea ajankäytöllisesti esim. Edustustyössä, jossa voi haluta istumatyötä tehdessä olla mukavissa vaatteissa ilman koruja yms. ja edustustehtävissä pitää ehtiä nopeasti vaihtaa edustavammat vaatteet päälle, jotka saattavat olla epämukavat istumatyössä siis jos työpäivää kuuluu kumpaakin.
No kyllä roskan erottaa työkaluista meikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vain kolmessa kommentissa oletettiin deitin olevan mies..
Kevätaurinko yllättää ja tuo pölyt esille. En minäkään ole autoa nyt talvella siivonnut rätillä kuin kerran. Pölyä löytyy varmasti. Ja roinaakin etupenkiltä silloin kun olen just ollut työreissussa. Ennen treffejä kyllä siivoaisin autoni, mutta jos just nyt joku tulisi ex temporee kyytiin, niin eihän tuo kovin siisti ole.