Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deitillä oli sotkuinen auto

Vierailija
25.07.2021 |

Miten reagoisitte tai tällainen vaikuttaisi haluun nähdä uudestaan? Pyysi minut kyytiin, oli sisältä hyvin pölyinen ja joutui raivaamaan etupenkille tilaa kun kaikkea ihme roinaa autossa..oli kyllä hyvin huonosti pidetyn näköinen auto. Sitä vaan miettii jos tällä tavoin huolehtii autostaan niin mistä muusta kanssa huolehtii niin ja näin?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi tapailua. Se millaisessa ympäristössä ihminen elää kertoo ihmisestä paljon

Vierailija
2/46 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset perustavat tuollaisten miesten kanssa perheitä. Rakkaus ja lapset kyllä muuttaa sen miehen.

Vierailija
4/46 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe mun kanssa treffeille. Mulla ei ole autoa ollenkaan.

Vierailija
5/46 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni määrä pölyä ei haittaa mitään. Mutta jos auto on usein melkein täynnä ylimääräistä roinaa, mahdollisesti paljon tahroja niin sen suosittele tapailun jatkamista. Sisäpuolelta sotkuinen auto kertoo laiskasta ihmisestä, joka ei paljoa välitä puhtaudesta tai hygieniasta. Lisäksi suuri määrä roskaa autossa lisää hieman auton painoa, myös hieman lisää auton polttoaineenkulutusta.

Sisäpuolelta sotkuinen auto on melkein samankaltainen bakteeripesäke kuin likainen asunnon vessa tai keittiö.

Vierailija
6/46 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni määrä pölyä ei haittaa mitään. Mutta jos auto on usein melkein täynnä ylimääräistä roinaa, mahdollisesti paljon tahroja niin sen suosittele tapailun jatkamista.

^jos auto on usein melkein täynnä ylimääräistä roinaa, mahdollisesti paljon tahroja niin en suosittele tapailun jatkamista.

Vierailija
7/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että oletetaan miehellä olevan sotkuinen auto!

Vierailija
8/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset perustavat tuollaisten miesten kanssa perheitä. Rakkaus ja lapset kyllä muuttaa sen miehen.

Ei muuta

Vierailija
9/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras 1234 kirjoitti:

Hassua, että oletetaan miehellä olevan sotkuinen auto!

Yksinkertainen ohjenuora. Jos ahdistaa, lopeta tapailu.

Vierailija
10/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ikisinkut jahtaa taas täydellisyyttä ja siinä syy miksi olette ikisinkkuja.

Jos oma paino on 30kg+ yli normipainon ja mt diagnooseja iso kasa, niin suosittelisin vähän katsomaan peiliin ennen kun tuomitsee toista pelkän autossa olevan pölyn perusteella.

Vierailija
11/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en vielä auton perusteella päättäisi mitään... Mun oma auto on aina viimeisen päälle tip top. Siellä ei syödä eikä juoda, pölytkin pyyhin parin päivän välein, imuroin viikottain ja se on myös ulkoa aina kiiltävän puhdas. Meillä kotona sen sijaan on toisenlaista.

Jos ei tietäis, niin mun autoa ja kotia ei ikinä uskoisi saman ihmisen omistamaksi.

Vierailija
12/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kylläkään arvostele ihmistä vähän sotkuisen auton takia. Itsellä toinen auto on myös sotkuinen usein, koska kuskaan sillä kasveja ja multapusseja, risuja ja oksia ym. kuljetan pois ym. enkä takuulla joka kuljetuksen jälkeen siivoa autoa viimeisen päälle. 

Vierailija
13/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuisen auton omistajalla on usein myös sotkuinen koti. Ei jatkoon.

Vierailija
14/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auto on sotkuinen niin minkälainen mahtaa olla kämppä? Ajattelen sen näin.

Vierailija
15/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on pakko todeta, että naisilla on joskus järjettömän sotkuisia autoja. Kaikki harrastuskamat levällään ruostumassa / homehtumassa ym.

Vierailija
16/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en vielä auton perusteella päättäisi mitään... Mun oma auto on aina viimeisen päälle tip top. Siellä ei syödä eikä juoda, pölytkin pyyhin parin päivän välein, imuroin viikottain ja se on myös ulkoa aina kiiltävän puhdas. Meillä kotona sen sijaan on toisenlaista.

Jos ei tietäis, niin mun autoa ja kotia ei ikinä uskoisi saman ihmisen omistamaksi.

En ole kuullutkaan että joku syö ja juo autossaan. Sulla auto on pyhä lehmä, mulla se on kuljetusväline.

Vierailija
17/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein sotkuinen auto; ajan paljon työn vuoksi ja syön/juon matkalla, tyhjät leipäkotelot ja kahvikupit kertyvät hantin jalkatilaan. Harrastusvälineitä säilytän myös autossa, jotta ovat aina mukana. Asunto on perussiisti, huolehdin hygieniastani ja olen nainen. Ehkä mua ei sitten kannata tapailla.

Vierailija
18/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne jotkut autonsa siivookin ja kippaavat tupakan tumpit ja roskat parkkipaikoille ja pysähdyspaikoille. Mikä siinnä on kun jätehuolto on viimeisen päälle järjestetty, niin täytyy kipata ne roskat väylille ja luontoon

Vierailija
19/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on usein sotkuinen auto; ajan paljon työn vuoksi ja syön/juon matkalla, tyhjät leipäkotelot ja kahvikupit kertyvät hantin jalkatilaan. Harrastusvälineitä säilytän myös autossa, jotta ovat aina mukana. Asunto on perussiisti, huolehdin hygieniastani ja olen nainen. Ehkä mua ei sitten kannata tapailla.

Olet sitten poikkeuksellinen. Aina on tullut todettua. Sotkuinen auto, sotkuinen koti ja huonosti hygieniastaan huolehtiva.

Vierailija
20/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei arvosta autoa? Hän voi arvottaa muita asioita enemmän kuin autoa.

Olen tällainen mies, minua ei autot kiinnosta, mutta hyvin monet muut asiat.

Hieno auto vai matkustelu?

Hieno auto vai harrastukset?

Hieno auto vai lapset?

Hieno autoa vai mukava vaimo?

Hieno auto vai yhteistä tekemistä?

Hieno auto vai hieno puutarha?

Hieno auto vai hieno koti?

Hieno auto vai siisti koti?

Haluatko, että auto on miehelle tärkeämpi kuin sinä?

Toki deittejä varten auton voisi siivota.