Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deitillä oli sotkuinen auto

Vierailija
25.07.2021 |

Miten reagoisitte tai tällainen vaikuttaisi haluun nähdä uudestaan? Pyysi minut kyytiin, oli sisältä hyvin pölyinen ja joutui raivaamaan etupenkille tilaa kun kaikkea ihme roinaa autossa..oli kyllä hyvin huonosti pidetyn näköinen auto. Sitä vaan miettii jos tällä tavoin huolehtii autostaan niin mistä muusta kanssa huolehtii niin ja näin?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kuvista, joita jakavat nettiin näkyy monesti taustalla sotkuinen lattia, pöytätasot jne. Miehenä tämä on minulle iso turn-Off. Monet naista naisista ovat vielä melko kauniita, mutta sotku kuviss934a luo mielikuvan välinpitämättömästä naisesta, jota kiinnostaa vain se miltä näyttää. Kuori on tyhjä.

Vierailija
42/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kuvista, joita jakavat nettiin näkyy monesti taustalla sotkuinen lattia, pöytätasot jne. Miehenä tämä on minulle iso turn-Off. Monet naista naisista ovat vielä melko kauniita, mutta sotku kuviss934a luo mielikuvan välinpitämättömästä naisesta, jota kiinnostaa vain se miltä näyttää. Kuori on tyhjä.

Naisena olen tietysti samaa mieltä, varmaan miestenkin kannattaisi olla kiinnostunut, millaista sellaisen ihmisen kanssa olisi oikeasti elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on usein sotkuinen auto; ajan paljon työn vuoksi ja syön/juon matkalla, tyhjät leipäkotelot ja kahvikupit kertyvät hantin jalkatilaan. Harrastusvälineitä säilytän myös autossa, jotta ovat aina mukana. Asunto on perussiisti, huolehdin hygieniastani ja olen nainen. Ehkä mua ei sitten kannata tapailla.

En tosiaan tapailisi ihmistä, joka ei edes käytä roskapussia. Aivan liikaa ristiriidassa jo lähtökohtaisesti, en voisi arvostaa.

Vierailija
44/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, oli sitten kyse masennuksesta tai välinpitämättömyydestä, kyllä se minusta elämänhallinnan ongelmista kertoo jos tietoisesti pitää auton täynnä jätettä ja/tai se on muuten sotkuinen. Sama onko auto joku vanha ruoska vai bränikkä.

En ole koskaan esim. ymmärtänyt ihmisiä joiden kämppä on kaaoksessa "normaalisti", ja he siivoavat suunnilleen vain jos joku on tulossa kylään. Eikö olisi helpompi pitää se kämppä (tai auto) puhtaana siivoamalla vähän, sitä mukaa kun sotkua syntyy, sen sijaan että esim. kerran kuukaudessa tekee sellaisen hampaat irvessä suursiivouksen ja ihmettelee miksi siivoaminen on niin raskasta ja perseestä.

Vierailija
45/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen tietysti samaa mieltä, varmaan miestenkin kannattaisi olla kiinnostunut, millaista sellaisen ihmisen kanssa olisi oikeasti elää.

Ei ole miesten mielestä niin oleellista, kunhan sotkun etualalla näkyy voimakkaasti meikattu instabeibi.

T. Siisti rillipäinen nörtti

Vierailija
46/46 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miesten mielestä niin oleellista, kunhan sotkun etualalla näkyy voimakkaasti meikattu instabeibi.

T. Siisti rillipäinen nörtti

Laatumiehelle ei riitä pelkkä ulkonäkö...