Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska tää koronapelleily loppuu

Vierailija
25.07.2021 |

ja karanteeneja ei enää ole.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä lääkeaainetutkimus, "koronarokotustutkimus" vapaaehtoisilla koehenkilöillä päättyy 2022-2023, eli silloin. Mutta sitten 2025 alkaa uusi näytelmä. V. 2030 elämme sitten Uudessa uljaassa maailmassa, YK:n suunnitelmien mukaan.

Lääkkeet!

*ojentaa dosetin*

Kas tässä, tosin aikuisena ihmisenä sun pitäisi kyllä itse huolehtia.

Vierailija
22/28 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokonaan karanteeneista ei päästä, mutta sitten ne loppuu normiarjesta kun kaikki rajoitukset ymmärretään vihdoin pistää rajan ylittävään liikenteeseen eli maahan ei pääse edes suomalainen ilman 2 viikon pakkokaranteenia.

Silloin maan sisällä ei ole virusvariantteja joiden levitä. Toki se olisi ollut helpompaa tehdä kuten uusi-seelanti eli heti alusta asti, mutta onnistuu se myöhemminkin. Tuo pakkokaranteeni on myös siitä kiva, että se tehoaa varmasti kaikkiin tuleviinkin virusvariantteihin eikä sen teho myöskään hiivu mihinkään toisin kuin on näiden rokotusten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On loppunut jo minulta. En muutenkaan matkusta enkä käy baareissa. En käytä maskia, en pidä turvaväliä, en käytä käshidesiä enkä pidä karanteeneja.

Mäkään en käytä käsidesiä enkä pidä maskia. Mutta käsiä mä pesen. Sen on sanottu olevan käytännössä varmin koronantorjuntakeino, siksi teen sitä. Siis jos käyn julkisissa vessoissa, lähinnä. Kun siellä on helppo pestä kädet. Töissä pesen myös aina, kun menen tauolle.

Ja siis mä koronapesen kädet, jos joku tulee ulisemaan, että etkö muuten sitten pese tuolloin?! Itse asiassa en. Etkä pese sinäkään, huitaisten pesevä.

Vierailija
24/28 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tie ulos plandemiasta on kansalaistottelemattomuus. Sekä Jumalan puoleen kääntyminen. On selvää, että emme pärjää ilman yliluonnollista apua.

Vierailija
25/28 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että jatkuva typerä toitotus turvaväleistä ja maskeista loppuu mahdollisimman pian. Pelkkää tottelevaisuuskoetta ja teatteria.

Vierailija
26/28 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kokonaan karanteeneista ei päästä, mutta sitten ne loppuu normiarjesta kun kaikki rajoitukset ymmärretään vihdoin pistää rajan ylittävään liikenteeseen eli maahan ei pääse edes suomalainen ilman 2 viikon pakkokaranteenia.

Silloin maan sisällä ei ole virusvariantteja joiden levitä. Toki se olisi ollut helpompaa tehdä kuten uusi-seelanti eli heti alusta asti, mutta onnistuu se myöhemminkin. Tuo pakkokaranteeni on myös siitä kiva, että se tehoaa varmasti kaikkiin tuleviinkin virusvariantteihin eikä sen teho myöskään hiivu mihinkään toisin kuin on näiden rokotusten kanssa.

Sellaista ei ole tulossa. Sen sijaan Suomeen pääsee ilman karanteenia, jos on voimassaoleva rokotussarja tai sairastettu koronavirussairaus alle 6kk tai tekee testin.

Vierailija
27/28 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että jatkuva typerä toitotus turvaväleistä ja maskeista loppuu mahdollisimman pian. Pelkkää tottelevaisuuskoetta ja teatteria.

Mua ei hirveästi hetkauta noista jankkaaminen. En ole huhtikuun 2020 jälkeen piitannut kummistakaan.

Vierailija
28/28 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hätäile kun just on keksitty rokote joka ei näköjään auta. Odotan mielenkiinnolla seuraavaa siirtoa 🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme