Koska tää koronapelleily loppuu
Kommentit (28)
Mitä karanteeneja? Itse olen elänyt ihan normaalia elämää viimeisen 1,5 vuoden ajan. Kun ei välitä niin ei ärsytä.
Eikös 2 kertaa rokotetut välty karanteenilta?
Se loppuu tasan tarkkaan sinä päivänä kun tajuat, että baareista, ravintoloista ja muista idioottipaikoista on nyt pysyttävä poissa. Helppoa!
No tämä lääkeaainetutkimus, "koronarokotustutkimus" vapaaehtoisilla koehenkilöillä päättyy 2022-2023, eli silloin. Mutta sitten 2025 alkaa uusi näytelmä. V. 2030 elämme sitten Uudessa uljaassa maailmassa, YK:n suunnitelmien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
No tämä lääkeaainetutkimus, "koronarokotustutkimus" vapaaehtoisilla koehenkilöillä päättyy 2022-2023, eli silloin. Mutta sitten 2025 alkaa uusi näytelmä. V. 2030 elämme sitten Uudessa uljaassa maailmassa, YK:n suunnitelmien mukaan.
Lääkkeet!
Ei ikinä. Aina tulee jokin uusi aalto tai variantti.
Päättyy kun maailmaan on saatu asetettua uusi maailmanjärjestys.
Voi voi elät vapautesi ja terveytesi viineisiä aikoja. Pian maailmaa hallitsee sairas eliitti ja sinä palvelet jos vielä elät. Loppuu marina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
No ota, jos sellaisia tarvitset. Minulla ei ole mitään lääkityksiä.
Ja sen huomaa. Sulla ei ole sairaudentuntoa.
Sitten kun teidän orjien DNA on manipuloitu rokotteilla.
Se loppuu sitten, kun tyhmät tautien levittäjät poistuvat maailmasta. Mitä itse olet tehnyt asian hyväksi ja oletko noudattanut ohjeita?
Sitten kun tulle uusi virus, joka kaataa samalla lailla. Korona unohtuu ja seuraavaa ruttoa vastaan taistellaan. Toivottavasti se poistaa ihmisaineksesta nuo pelleilijät, jotka ei välitä.
Kun teidät lampaat on saatu piikkikoukkuun.
On loppunut jo minulta. En muutenkaan matkusta enkä käy baareissa. En käytä maskia, en pidä turvaväliä, en käytä käshidesiä enkä pidä karanteeneja.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt vielä.
Mä en oo vielä ees päässyt "ilmaiselle lomalle"!
Enkä mä. Siis ylimääräiselle. :(
Odotamme uusia rajoituksia, tämän vuoden aikana todennäköisesti kokoontumista rajoitetaan ja ravintoloita suljetaan.
Ensi kesänä saattaa olla parempi tilanne, silloin taas puretaan rajoituksia.
Odotettavissa on uusia virusmuunnoksia ja uusia rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
On loppunut jo minulta. En muutenkaan matkusta enkä käy baareissa. En käytä maskia, en pidä turvaväliä, en käytä käshidesiä enkä pidä karanteeneja.
Mulla on muuten aikalailla sama, mutta töissä on pakko pitää maskia. Se sylettää.
Siksi tuntuu ihan raivostuttavalta, jos näitä rajoituksia ei päästä pian purkamaan!
Ei nyt vielä.
Mä en oo vielä ees päässyt "ilmaiselle lomalle"!