Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et ole lähestynyt kiinnostuksen kohdettasi/ihastustasi?

Vierailija
03.08.2014 |

Itse olen lähestynyt viimeisen parin vuoden aikana niitä kahta henkilöä, joista olen ollut kiinnostunut, en ole saanut vastakaikua. Toinen live, toinen netti.

Joskus muutama vuosi sitten jätin erästä miestä lähestymättä, koska olin muuttamassa toiselle puolelle Suomea. Ylipäätään, koen, että tällaiset tilanteet pitää käyttää- asioita ei ole kiva katua siinä vaiheessa kun vaikutusmahdollisuudet ovat jo menneet. Olen tyytyväinen itseeni, koska vielä parikymppisenä olin tavattoman ujo, enkä uskaltanut katsoa miehiin päinkään, nyt olen yrittänyt aktiivisesti vaikuttaa kohtalooni näissäkin asioissa. Huomaan, että monetkaan eivät toimi samoin vaan kaipailevat ehkä ajatuksissaan.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksellani oli niin suuret rinnat, etten voinut olla katselematta niitä. Siksi en uskaltanut lähestyä häntä, pelkäsin unohtuvani tuijottamaan niitä.

Vierailija
2/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:53"]

Ihastuksellani oli niin suuret rinnat, etten voinut olla katselematta niitä. Siksi en uskaltanut lähestyä häntä, pelkäsin unohtuvani tuijottamaan niitä.

[/quote]

No pienestäpä, tai pitäisikö sanoa suuresta, se on sullakin sitten ollut kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:53"]

[/quote]

No pienestäpä, tai pitäisikö sanoa suuresta, se on sullakin sitten ollut kiinni.

[/quote]

Niin, arvelin antavani junttimaisen kuvan, joten asia jäi siihen.

Vierailija
4/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen naimisissa jo.

Vierailija
5/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en ole lähestynyt, koska olen varattu ja ihastus menee nopeasti ohi.

Vierailija
6/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:58"]Koska olen naimisissa jo.

[/quote]

Mutta väärän ihmisen kanssa

Vierailija
7/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan varattuja molemmat. Pientä flirttiä välillä. Hän enemmän vihjailee jotain.

En pysty varattuun sekaantumaan vaikka oma liitto jo ihan dead. Mieli ja kroppa kyllä huutaa jotain ihan muuta :(

Vierailija
8/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:58"]Koska olen naimisissa jo.

[/quote]

[/quote]

Mistä näitä idiootteja sikiää? Kiva mennä seitsemän kertaa naimisiin? Kannatat siis Matti Nykäsen tapaa elää.

Vierailija
9/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, ja säännöllisen epäsäännöllisesti tulee pieniä ihastumisia. Väitän, ettei kukaan tässä maailmassa olisi pitkässä parisuhteessa mikäli aina lähdettäisiin uuden ihastuksen matkaan.

Vierailija
10/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on antanut jo kerran pakit. Tai sanoi "en tunne samoin". Se jätti kyllä vähän tulkinnanvaraa... varsinkin kun romanttisten eleiden tekijä oli ollut alunperinkin tämä ihastuksen kohteeni, en suinkaan minä. Mutta itsekin sitten ihastuin. Toisekseen hällä ei oikein muutenkaan suhteita ole kuulemma tässä välissäkään ollut. Mutta en nyt silti ole ehdottanut asiaa uudestaan. Mulle käy kaveruus.

Taitaa hänkin kaivata minusta jotain muuta kuin mies-nais -suhdetta. Hänellä on jos ei nyt mielenterveysongelmia niin ainakin ihmissuhdevaikeuksia. Estoinen, erakko ja silleen. Oikea anti-saalis siis av:n mittapuiden mukaan varmaankin.  Itse olen siis nainen. 

Vierailija
11/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:17"]

Koska hän on antanut jo kerran pakit. Tai sanoi "en tunne samoin". Se jätti kyllä vähän tulkinnanvaraa... varsinkin kun romanttisten eleiden tekijä oli ollut alunperinkin tämä ihastuksen kohteeni, en suinkaan minä. Mutta itsekin sitten ihastuin. Toisekseen hällä ei oikein muutenkaan suhteita ole kuulemma tässä välissäkään ollut. Mutta en nyt silti ole ehdottanut asiaa uudestaan. Mulle käy kaveruus. Taitaa hänkin kaivata minusta jotain muuta kuin mies-nais -suhdetta. Hänellä on jos ei nyt mielenterveysongelmia niin ainakin ihmissuhdevaikeuksia. Estoinen, erakko ja silleen. Oikea anti-saalis siis av:n mittapuiden mukaan varmaankin.  Itse olen siis nainen. 

[/quote]

Mä en oikein tajua tätä. Sanot, että hän on estoinen, erakko eikä ole ollut muita suhteita. Kuitenkin varattu? Eikö tuo nyt ole vain normaalia käytöstä varatulta mieheltä, joka ei vaan halua ryhtyä sotkemaan parisuhdettaan?

Vierailija
12/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Varmaan ihan hyvä kaikkien kannalta että noi kävi ;)

Vierailija
13/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:00"]

[/quote]

[/quote]

Pitää ajatella myös sen ihmisen tunteita, jonka kanssa on naimisiin mennyt. Jotain oleellista taisi nyt jäädä huomaamatta, se, että on jo valinnut puolisonsa. Vai oletteko te tuon peukuttajat samaa porukkaa, jotka vaativat, että puolisonne ei saa ihastua kehenkään muuhun kun on teidät valinnut? Että hyi hirvitys, jos sellaista tulisikin kertomaan!? 

Vierailija
14/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:23"]

Koska hän on antanut jo kerran pakit. Tai sanoi "en tunne samoin". Se jätti kyllä vähän tulkinnanvaraa... varsinkin kun romanttisten eleiden tekijä oli ollut alunperinkin tämä ihastuksen kohteeni, en suinkaan minä. Mutta itsekin sitten ihastuin. Toisekseen hällä ei oikein muutenkaan suhteita ole kuulemma tässä välissäkään ollut. Mutta en nyt silti ole ehdottanut asiaa uudestaan. Mulle käy kaveruus. Taitaa hänkin kaivata minusta jotain muuta kuin mies-nais -suhdetta. Hänellä on jos ei nyt mielenterveysongelmia niin ainakin ihmissuhdevaikeuksia. Estoinen, erakko ja silleen. Oikea anti-saalis siis av:n mittapuiden mukaan varmaankin.  Itse olen siis nainen. 

[/quote]

Mä en oikein tajua tätä. Sanot, että hän on estoinen, erakko eikä ole ollut muita suhteita. Kuitenkin varattu? Eikö tuo nyt ole vain normaalia käytöstä varatulta mieheltä, joka ei vaan halua ryhtyä sotkemaan parisuhdettaan?

[/quote]

Ei ole varattu. 

Vierailija
15/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Onko sinulla joku ongelma? En ole tuon kommentin kirjoittaja, mutta missään ei sanottu, että ko. mies on varattu. 

Muutenkin vituttaa, kun varatut akat täällä vähättelevät ihastuksia. Ehkä ne teille ei merkitse mitään ja niitä tulee koko ajan (kuten ylemmistä kommenteista huomaa), ja toimii myös oman parisuhteen piristäjinä, mutta on myös ihmisiä, jotka ihastuvat tosissaan. Ei tartte vastata kejuun, jos aiot vaan vähätellä. Ymmärsitkö? Vaikealta näyttää. 

Vierailija
16/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:58"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Varmaan ihan hyvä kaikkien kannalta että noi kävi ;)

[/quote]

Miksi? Siksi että kiihotuin hänen rinnoistaan? Se onkin varmaan todella epänormaalia.

Vierailija
17/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:28"]

[/quote]

[/quote]

Onko sinulla joku ongelma? En ole tuon kommentin kirjoittaja, mutta missään ei sanottu, että ko. mies on varattu. 

Muutenkin vituttaa, kun varatut akat täällä vähättelevät ihastuksia. Ehkä ne teille ei merkitse mitään ja niitä tulee koko ajan (kuten ylemmistä kommenteista huomaa), ja toimii myös oman parisuhteen piristäjinä, mutta on myös ihmisiä, jotka ihastuvat tosissaan. Ei tartte vastata kejuun, jos aiot vaan vähätellä. Ymmärsitkö? Vaikealta näyttää. 

[/quote]

Samaa mieltä. Jokaisen ihastusketjun pilaavat naimisissa olevat av-mammat, jotka ovat pelko persiissä, että siellä joku heidän ukkokultaansa haikailee. Älä pelkää, ei ole teidän Antsusta kyse. :D 

Vierailija
18/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halunnut sotkea kuvioita työyhteisössäni - ja varattukin olen. Ihastus ei ole syy keikuttaa venettä, mutta voi siitä silti nauttia.

Vierailija
19/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:27"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole varattu. 

[/quote]

Ok. Sori, jostain sain päähäni, että oli varattu. 

Vierailija
20/55 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naisena aina kertonut kaikille ihastuksilleni, jotka eivät ole itse tehneet mitään tunteistani. Ettei jää kaivelemaan. Mielestäni se on ainoa tapa olla ja elää :) Silti ikinä en ole saanut niiltä tyypeiltä vastakaikua. Mutta ei se haittaa, mulle on silti ollut tärkeää tietää, että varmasti ei kiinnosta.