Olisin halunnut olla neuvostoliittolainen
Kommentit (27)
Olen aina haaveillut siitä, että olisin vanha, kunnon neuvostoliittolainen h u o r a .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi ollut pakko olla neukku, olisin mieluiten ollut virolainen.
MIKSI???
Virossa oli korkein elintaso kaikista neuvostotasavalloista. Aika hyvä kakkonen oli Latvia.
Mutta hyvin pyyhki kanssa nillä jotka asuivat Moskovassa tai Leningradissa ja jos oli koulutettu ja vientikapuan kanssa tekemisissä.
Olen asunut lapsena Neuvostoliitossa vuosikymeniä sitten ja käynyt, paikkaa nimeämättä, suomalaista peruskoulua siellä, siihen aikaan oli suomalaisilla yrityksillä paljon kantasuomalaista henkilökuntaa lapsineen siellä asumassa.
Jos pitäisi valita sisäisesti levottomammaksi käyvä islamisoituva ja täynnä vastenmielisiä ilmiöitä (bml, haittam.muutto jne) oleva Suomi, missä kaikkia palveluita huononnetaan koko ajan tai Neuvostoliitto jollain ilmastoltaan ja luonnoltaan miellyttävällä seudulla, mukava työ etuisuuksineen (mm. auto ja lomat Mustanmeren rannalla) oma hirsitalo puutarhoineen muiden valkoihoisten sivistyneesti käyttäytyvien slaavien, balttien, georgialaisten ja suomensukuisten tms. kansojen parissa niin valitsisin tämän vaihtoehdon.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut lapsena Neuvostoliitossa vuosikymeniä sitten ja käynyt, paikkaa nimeämättä, suomalaista peruskoulua siellä, siihen aikaan oli suomalaisilla yrityksillä paljon kantasuomalaista henkilökuntaa lapsineen siellä asumassa.
Jos pitäisi valita sisäisesti levottomammaksi käyvä islamisoituva ja täynnä vastenmielisiä ilmiöitä (bml, haittam.muutto jne) oleva Suomi, missä kaikkia palveluita huononnetaan koko ajan tai Neuvostoliitto jollain ilmastoltaan ja luonnoltaan miellyttävällä seudulla, mukava työ etuisuuksineen (mm. auto ja lomat Mustanmeren rannalla) oma hirsitalo puutarhoineen muiden valkoihoisten sivistyneesti käyttäytyvien slaavien, balttien, georgialaisten ja suomensukuisten tms. kansojen parissa niin valitsisin tämän vaihtoehdon.
Ymmärrän, ja hyvin ymmärränkin.
'Oi, Odessa, sä helmi Mustanmeren.'
Ilmainen ämpäri on ilmainen ämpäri ja sitä kannattaa jonottaa kotimaassakin.
Jos Tuuri myy bensaa alennuksella, sitä jonottavat sadat ihmiset.
Älkää myöskään unohtako leipäjonoja.
Osataan sitä meilläkin :-)