Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderistä: ne miehet jotka kiinnostavat, eivät vastaa viestiini ja ne miehet, jotka eivät kiinnosta, lähettävät viestiä joihin en itse vastaa

Vierailija
25.07.2021 |

🤦‍♀️ Miksi tämä on niin epäsuhtaa?

Kommentit (281)

Vierailija
21/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo karua kieltä siitä, että naisena tunnistat miesten tason ja yrität vain pelkästään liian tasokkaita miehiä. Nuo sinulle viestiä laittavat ovat sinun kanssa samalla tasolla.

Mikä logiikka tämä on, että naisten mieltymykset ovat aina vääriä ja nainen tavoittelee korkeampitasoisia, mutta miesten mieltymykset ovat aina ihan ok, ja miesten maku määrittää tasot?

Ei. Taso on kohdallaan silloin kun mies ja nainen kohtaavat. Molempien maku ratkaisee.

Vierailija
22/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai ”miehet joiden valokuvat ja mainosteksti kiinnostavat”.

Siitä on pitkä hyppäys (usein pudotus) siihen todelliseen mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ap se ei kiinnostavien matchaaminen. Miehet pörräävät aina kauneimpien naisten kimpussa, vaikkeivat omaa hypergamiaansa näe. Saanet viestejä jatkossa niiltä hieman parempitasoisilta, kun valitset vain heitä.

Vierailija
24/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo karua kieltä siitä, että naisena tunnistat miesten tason ja yrität vain pelkästään liian tasokkaita miehiä. Nuo sinulle viestiä laittavat ovat sinun kanssa samalla tasolla.

Mikä logiikka tämä on, että naisten mieltymykset ovat aina vääriä ja nainen tavoittelee korkeampitasoisia, mutta miesten mieltymykset ovat aina ihan ok, ja miesten maku määrittää tasot?

Ihan jo sen faktan takia että nettideiteissä on miehiä joku 70% ja kaikilla naisilla on paljon vientiä. Jos ei löydä miestä siitä joukosta niin aivan takuuvarmasti tavoittelee itseään tasokkaampaa.

Miehillä taas tilanne on se, että naisia on palveluissa vain vähän ja naisten parissa esiintyy paljon hypergamiaa. Pullukat yksinhuoltajanaiset tykkäilee timmeistä lapsettomista miehistä jne.

Miesten on paljon vaikeampi saada omantasoistaan kuin naisten ihan jo olosuhteiden takia.

Hu0oh, taas tätä pullukat yh äidit -kamaa. Ja tiedoksi: niistä timmeistä vatsan esittelijöistä ei kukaan järkevä tykkää. Itse laitan aina niille raksia. Tuli myös Kiira Korven ex vataan. Hänelle laitoin myös raksia, kun oli niin pinnallisen oloinen pintaliitäjä.

Vierailija
25/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten näissä deittisovelluksissa häiritsee se että oman tasoni naiset ei juttele mitään.

Minua alempi tasoiset naiset taas tekevät alotteita mutta heidän kanssa ei taas kiinnosta jutella koska en ole kiinnostunut heistä.

m28

Vierailija
26/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikka on se, että ap ei tajua tasoaan vaan klikkailee liian hyvätasoisia miehiä ja nähtävästi myös liian heikkotasoisiakin, kun saa heiltä viestejä ja siitä kiusaantuu. Ap:n pitäisi nyt vaan klikata niitä oman tasoisiaan ja tietysti voi klikata niitä liian hyvätadoisiakin, jotka eivät tule viesteihin vastaamaan. Jos jatkossa ei tule mstcheja ja viestejä, niin sitten ap ei todellakaan osaamäörittää tasoaan oikein. Hyvillä miehillä on markkinansa ja Tinderissäkin he voivat valita seuransa.

Minkä takia nämä "hyvätasoiset" painavat sydäntä aplle? 

Vierailija
27/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä päälle 10 vuotta sitten nettiseuranhakua pidettiin säälittävänä.

Sitä se on edelleenkin. Se on joillekin vain ajankulua.

Vierailija
28/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jo sen faktan takia että nettideiteissä on miehiä joku 70% ja kaikilla naisilla on paljon vientiä. Jos ei löydä miestä siitä joukosta niin aivan takuuvarmasti tavoittelee itseään tasokkaampaa.

Miehillä taas tilanne on se, että naisia on palveluissa vain vähän ja naisten parissa esiintyy paljon hypergamiaa. Pullukat yksinhuoltajanaiset tykkäilee timmeistä lapsettomista miehistä jne.

Miesten on paljon vaikeampi saada omantasoistaan kuin naisten ihan jo olosuhteiden takia.

Tämä on kaikki harhaa. Et ole pullukka yksinhuoltaja, et ole nainen etkä ole timmi lapseton mies. Joten puhu omasta kokemuksestasi, älä muiden.

Lisäksi tasoteoriahan kertoo faktaksi sen, että jos saat nelosen naisen, tasosi on neljä. Hyväksyt sinä sen tai et. Jos et saa parempaa, tavoittelet itse itseäsi tasokkaampaa, deal with it.

Vierailija
29/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se sitä nykyäänkin. Kai luit aloitusviestin?

Vierailija
30/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaanto-ongelma. Muuta parametrejäsi.

Vierailija
31/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynnän ja tarjonnan laki. Jos et ole tyytyväinen tulokseen, niin ehkä sinulla on profiilissa väärät argumentiti käytössä tai käytät liian montaa. Paska houkuttelee kärpäsiä, mesi mehiläisiä.

Vierailija
32/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten näissä deittisovelluksissa häiritsee se että oman tasoni naiset ei juttele mitään.

Minua alempi tasoiset naiset taas tekevät alotteita mutta heidän kanssa ei taas kiinnosta jutella koska en ole kiinnostunut heistä.

m28

Et saa tavoittelemiasi naisia. Tavoittelet siis itseäsi tasokkaampaa.

Vierailija
33/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olosuhteethan ovat eri asia kuin taso tai mieltymykset. Onko miesten maku siis sellainen, että kaikki tykkäävät vain omantasoisistaan ja haluaisivat ensisijaisesti sen omantasoisen, vai meneekö se niin, että kaikki miehet haluaisivat kauniin, normaalipainoisen ja lapsettoman naisen, mutta sitten ollaan valmiit tyytymään niihin pullukoihin yksinhuoltajiin, jos ei toiveiden mukaista saada?

Ja edelleen kysyisin, miten niin miesten maku määrittää tasot? Saako se pullukka yksinhuoltaja niitä timmejä lapsettomia miehiä, vai tykkäileekö hän niistä turhaan? Nimittäin jos ei saa, niin eihän se tilanne sitten eroa niiden miesten tilanteesta, jotka eivät saa kaunista ja hoikkaa naista. Jos taas pullukka yksinhuoltaja saa niitä timmejä ja lapsettomia miehiä, niin miten nämä tasoasiat sitten oikein menevät? Olen ymmärtänyt, että taso määräytyy sen mukaan, millaisia ihmisiä kukin saa, ja en ainakaan itse osaisikaan pitää muuta kriteerinä. En nimittäin ainakaan itse osaisi arvioida omaa tai muidenkaan tasoa millään asteikolla, joten ei ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin tykätä niistä jotka miellyttävät ja katsoa, miten käy.

Se, jos miehiä on Tinderissä enemmän kuin naisia, tarkoittaa sitä, ettei kaikille edes voisi löytyä sieltä kumppania, mutta ylitarjontaa on turha sekoittaa tasoihin. Jos naiset ovat jo ns. "loppuneet", ei miehen yksin jäämisen syy ollut naisten vääränlainen miesmaku, vaa yksinkertaisesti miesten liian suuri määrä suhteessa naisten määrään.

Vierailija
34/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut että suomalaiset miehet laittaa harvoin viestiä ensin. Ja sekin on korkeintaan Moi. En ole tinderissä ihan vakavalla mielellä, joten ei tule itse laitettua viestiä ensin. Ja ei ole toisaalta tullut vastaan sellaista miestä, kuka kolahtaisi niin, että tekisin sen aloitteen. Mutta ulkomaalaiset miehet kyllä laittaa viestiä. Ja mistään tasoeroista turha vinkua, nää on olleet hyvinkin komeita, eikä ole kertapanoja etsimässä. Tai ainakaan ne pari ketkä nyt tavannut. Toki voi olla, että kaikki suomalaisnaiset ei heitä lähesty, kun tällä toisella ei edes lukenut, että mistä on kotoisin. En itsekään tykkää kuin länsimaalaisista.

Vierailija
35/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2011? Tuskinpa vaan. Itse nettideittailin 1996-2000 ja silloin sitä ei kehdannut monelle paljastaa.

Vierailija
36/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla myös ylitasoinen. Kriittiset miehet aristelevat eivätkä uskalla ylettää korkeammalle.

Vierailija
37/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m28

Et saa tavoittelemiasi naisia. Tavoittelet siis itseäsi tasokkaampaa.

Niin tai sitten naiset tavoittelevat itseään tasokkaampia miehiä? 

Miksi minun pitäisi ottaa joku alempitasoinen nainen kun en minä mikään ihan huonon näköinen ole?

m28

Vierailija
38/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m28

Eli sinä et halua jutella naisille, jotka eivät kiinnosta sinua, ja vastaavasti ne naiset eivät halua jutella sinun kanssasi, joita sinä et kiinnosta. Miksi olet alunperin tykännyt niistä, jotka ovat mielestäsi alempitasoisia? Eikö tuo ole vähän ajanhukkaa?

Miten määrität tasot? Minusta on kiinnostavaa, että perustelet kiinnostumattomuutta tasoilla etkä vaan sillä, että toinen ei kiinnosta. Kiinnostutko sinä jokaisesta, joka voisi jonkin määritelmän mukaan olla kanssasi samantasoinen? Tai pitäisikö aina kiinnostus, jos ollaan samantasoisia?

Vierailija
39/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki olen tykännyt – ja ne miehet ovat myös tykänneet, jotka eivät viestiini vastaa! Mutta kun tykkää, niin sen tekee hetken mielijohteesta. En jaksa siihen pläräämiseen suhtautua niin syvällä ajatuksella.

Minkä takia minusta kiinnostuvat juuri ne, joista en itse kiinnostu?

Riman laskeminen ei tule kysymykseen, koska mitä mieltä on olla selliasen kanssa, josta ei tykkää/johon ei tunne vetoa?

Tai sitten voisi kysyä niin, että miksi et kiinnostu miehistä, jotka kiinnostuvat sinusta? Mikä näissä miehissä mättää?

Vierailija
40/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Eikö aloittajan skenaariossa voisi olla niin, että ne miehet, jotka eivät vastaa ovat hänen tasoaan, mutta tavoittelevat korkempaa tasoa. Ja nämä viestiä laittavat miehet ovat alempitasoisia ja niin ikään tavoittelevat parempaa?

Ei ne miehet laittas viestiä, jos AP ei olisi tykännyt heistä. Eli AP on siis antanut väärää signaalia. Eikö se sinusta ole aika typerää käytöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä