Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderistä: ne miehet jotka kiinnostavat, eivät vastaa viestiini ja ne miehet, jotka eivät kiinnosta, lähettävät viestiä joihin en itse vastaa

Vierailija
25.07.2021 |

🤦‍♀️ Miksi tämä on niin epäsuhtaa?

Kommentit (281)

Vierailija
1/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tinderissä voi lähettää viestiä jos ei ole matchia eli olet itse tykännyt ensin.

Vierailija
2/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerys tykkää ei kiinnostavista miehistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee oikeassa elämässäkin

Vierailija
4/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä miehillä joille laitat viestiä on varmaankin kymmeniä tai satoja muitakin naisia, jotka heille viestittelevät.

Ja sinä et ole kiinnostavimpien joukossa näistä naisista. Ei se sen monimutkaisempaa ole.

Vierailija
5/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske rimaa.

Vierailija
6/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajua tasosi

Vierailija
7/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen tykännyt – ja ne miehet ovat myös tykänneet, jotka eivät viestiini vastaa! Mutta kun tykkää, niin sen tekee hetken mielijohteesta. En jaksa siihen pläräämiseen suhtautua niin syvällä ajatuksella.

Minkä takia minusta kiinnostuvat juuri ne, joista en itse kiinnostu?

Riman laskeminen ei tule kysymykseen, koska mitä mieltä on olla selliasen kanssa, josta ei tykkää/johon ei tunne vetoa?

Vierailija
8/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo karua kieltä siitä, että naisena tunnistat miesten tason ja yrität vain pelkästään liian tasokkaita miehiä. Nuo sinulle viestiä laittavat ovat sinun kanssa samalla tasolla.

Vierailija
9/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki olen tykännyt – ja ne miehet ovat myös tykänneet, jotka eivät viestiini vastaa! Mutta kun tykkää, niin sen tekee hetken mielijohteesta. En jaksa siihen pläräämiseen suhtautua niin syvällä ajatuksella.

Riman laskeminen ei tule kysymykseen, koska mitä mieltä on olla selliasen kanssa, josta ei tykkää/johon ei tunne vetoa?

Älä sitten tykkää niitä ketä et halua. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
10/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo karua kieltä siitä, että naisena tunnistat miesten tason ja yrität vain pelkästään liian tasokkaita miehiä. Nuo sinulle viestiä laittavat ovat sinun kanssa samalla tasolla.

Mikä logiikka tämä on, että naisten mieltymykset ovat aina vääriä ja nainen tavoittelee korkeampitasoisia, mutta miesten mieltymykset ovat aina ihan ok, ja miesten maku määrittää tasot?

Vierailija
11/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten viestiä laittavat ovat alempaa tasoa. Vai miksi ajattelet, ettei he käyttäydy juuri samalla tavalla kuin ap eli etsivät siis korkeampaa tasoa? Silleen se yleensä menee.

Se vaan oikeasti niin, että parisuhteen löytämiseksi pitää olla kaikki tähdet kohdallaan. Moni sitoutunut ei tunnu ymmärtävän miten vaikeaa sen samantasoisen kumppanin löytäminen voi olla.

Vierailija
12/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä päälle 10 vuotta sitten nettiseuranhakua pidettiin säälittävänä.

Vierailija
13/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä logiikka tämä on, että naisten mieltymykset ovat aina vääriä ja nainen tavoittelee korkeampitasoisia, mutta miesten mieltymykset ovat aina ihan ok, ja miesten maku määrittää tasot?

Koska miehisyys, koska miehet ansaitsevat ilmaisia lounaita, ovat aina ansainneet. Ja nyt kun se on loppu, niin valitetaan hesarissa ettei naista löydy. Kyllä löytyisi jos etsisi sitä omaa tasoa... Vaan eipä nämä miehet etsi.

Vierailija
14/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Eikö aloittajan skenaariossa voisi olla niin, että ne miehet, jotka eivät vastaa ovat hänen tasoaan, mutta tavoittelevat korkempaa tasoa. Ja nämä viestiä laittavat miehet ovat alempitasoisia ja niin ikään tavoittelevat parempaa?

Vierailija
15/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks olisi helpointa käyttää nimenomaan siihen tykättävien valikointiin enemmän aikaa? Ei tarvitse sitten miesmäisesti valittaa kun saa huonoilta vaan viestejä kun ihan omin kätösin on saanut päättää, kenelle antaa viestimiseen mahdollisuuden.

Vierailija
16/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten tykkää niitä ketä et halua. Ongelma ratkaistu.

No ei ole. Ne joista tykkään oikeasti ja joiden kanssa tulee mätsi, he eivät minulle vastaa... Sitäpaitsi en koe heidän olevan "ylempää tasoa" niin kuin täällä joku väittää.  

Vierailija
17/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jo sen faktan takia että nettideiteissä on miehiä joku 70% ja kaikilla naisilla on paljon vientiä. Jos ei löydä miestä siitä joukosta niin aivan takuuvarmasti tavoittelee itseään tasokkaampaa.

Miehillä taas tilanne on se, että naisia on palveluissa vain vähän ja naisten parissa esiintyy paljon hypergamiaa. Pullukat yksinhuoltajanaiset tykkäilee timmeistä lapsettomista miehistä jne.

Miesten on paljon vaikeampi saada omantasoistaan kuin naisten ihan jo olosuhteiden takia.

Vierailija
18/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sinun kannattaa laskea vaatimukset omalle tasollesi. Ei homma toimi jos itse vaadiat paljon korkeampaa tasoa kuin mitä itse olet.

Vierailija
19/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
20/281 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikka on se, että ap ei tajua tasoaan vaan klikkailee liian hyvätasoisia miehiä ja nähtävästi myös liian heikkotasoisiakin, kun saa heiltä viestejä ja siitä kiusaantuu. Ap:n pitäisi nyt vaan klikata niitä oman tasoisiaan ja tietysti voi klikata niitä liian hyvätadoisiakin, jotka eivät tule viesteihin vastaamaan. Jos jatkossa ei tule mstcheja ja viestejä, niin sitten ap ei todellakaan osaamäörittää tasoaan oikein. Hyvillä miehillä on markkinansa ja Tinderissäkin he voivat valita seuransa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä