Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa toisen miellyttäminen, kuinka eroon?

Vierailija
25.07.2021 |

Kuinka päästä tästä eroon? Miesystävälläni on vahvat mielipiteet mistä hän minussa pitää. Huomaan eläväni hänen kanssaan niin että olisin mahdollisimman täydellinen.

Hänellä on takana pitkä avioliitto ja muutaman kuukauden tapailu hirviö-naisen kanssa ja nyt hän on niin onnellinen että on löytänyt minut. Olen kuulemma niin erilainen hyvällä tavalla

Tiedän että tuo kuulostaa narsistiselta käytökseltä muttei se ole sitä. Pointtini tässä on se että hän aiheuttaa minulle tuota miellyttämistä koska haluan olla niin hyvä hänelle.

Ideoita kuinka päästä tästä miellyttämisestä eroon. Haluan olla oma itseni.
Olen kyllä aina ollut kiltti miellyttää. Johtuu lapsuudestani.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justiinsa. Ootko tavannut tätä hullua kesää tai henkilöitä, jotka hänet tuntee?

Vierailija
2/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään ilman eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, käsi ylös kaikki naiset jotka olette kuulleet, että olette niiiin erilaisia kuin se hirviö ex?

Vierailija
4/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin se oma itsetunto kuntoon ja sitten vasta parisuhteeseen.

Vierailija
5/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärtänyt. Eikö hyvä parisuhde ole juuri sellainen missä molemmat näkevät vähän vaivaa ollakseen hyviä sille toiselle ?

Vierailija
6/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että usein palavassa rakastumisessa ihmisten lapsuuden haavat kohtaavat toisensa. Sinulla se on lapsuudesta saakka ollut miellyttäminen, jota toteutat itsesi unohtaen tässä nykyisessä suhteessa. Mies ehkä kaipaa varauksetonta ihailua, ja sitä hän saa sinulta. Pystytkö puhumaan miehen kanssa tästä ongelmasta avoimesti? Tuo dynamiikka ei johda hyvään parisuhteeseen. Muista olla tietoinen omista tarpeistasi ja pitää omista mielipiteistä kiinni. Jossain vaiheessa miehelle joka tapauksessa selviää, ettet ole täydellinen (ei kukaan ole). Miten hän siihen reagoi?

Vierailija
7/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee se päivä, kun sinä olet se hirviö ex…

Vierailija
8/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep, käsi ylös kaikki naiset jotka olette kuulleet, että olette niiiin erilaisia kuin se hirviö ex?

En ymmärrä mikä tässä on aina niin kauheaa että nykyinen on parempi kuin ex? Itse ainakin olen vaihtanut parempaan ja olen tämän nykyiselle kertonutkin.

Olen onnekas vai mitä? :)

Kuka huonompaan vaihtaisi??

Vierailija
9/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisen pitää miellyttää miestå. Teen sen miehelleni mielelläni, olenhan feministi.

Vierailija
10/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, just joo. Yllättäen huomaat että kohta et olekaan enää niin ihana kun lopetat sen miellyttämisen… been there, done that.

Mutta yhessä me vielä ollaan, ei kaikki aina eroon johda. Me ”rakennettiin” uudelleen meidän valtasuhteet ja vaikka mies selvästi ähävisi” kaupassa, ei halunnut erota ja nyt ollaan tasapuolisia ja uudelleen onnellisia, minusta ainakin.

Vierailija
11/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että usein palavassa rakastumisessa ihmisten lapsuuden haavat kohtaavat toisensa. Sinulla se on lapsuudesta saakka ollut miellyttäminen, jota toteutat itsesi unohtaen tässä nykyisessä suhteessa. Mies ehkä kaipaa varauksetonta ihailua, ja sitä hän saa sinulta. Pystytkö puhumaan miehen kanssa tästä ongelmasta avoimesti? Tuo dynamiikka ei johda hyvään parisuhteeseen. Muista olla tietoinen omista tarpeistasi ja pitää omista mielipiteistä kiinni. Jossain vaiheessa miehelle joka tapauksessa selviää, ettet ole täydellinen (ei kukaan ole). Miten hän siihen reagoi?

Ensimmäinen järkevä vastaus, kiitos sinulle!

Kyllä mies on todellakin nähnyt huonot puolenikin muttei ne kuulemma haittaa :)

Ap

Vierailija
12/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumppanin miellyttäminen tulisi olla molemminpuolista.

Ihan näissä arkisissa asioissa: jaetaan arjen askareet, jaetaan yhteisen talouden menot ja ostetaan silloin tällöin jotain pientä lahjaksi kumppanille. Puolin ja toisin.

Näissä vain usein jää se suhde sille tasolle, että toinen tekee hurjasti enemmän kumppanilleen hyviä asioita kuin mitä saa vastalahjaksi.  Siinä on ehkä se suhteen uutuuden viehätys taustalla: tämän kaverin minä tahdon pitää itselläni - ja sitten rehkii itsensä uuvuksiin siinä miellyttämisessä. Tällaista jos jatkuu pitkään, niin sitä on sitten melko vaikea enää myöhemmin alkaa kumppaniaan "kouluttamaan", jotta "hei tekisitkö sinäkin välillä nuo pyykin silitykset".

Vierailija
13/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, miksi näihin ketjuihin AINA eksyy näitä katkeria ex-vaimoja.

Vierailija
14/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä tässä on aina niin kauheaa että nykyinen on parempi kuin ex? Itse ainakin olen vaihtanut parempaan ja olen tämän nykyiselle kertonutkin.

Olen onnekas vai mitä? :)

Kuka huonompaan vaihtaisi??

Ja olet käyttänyt jokaiset tilaisuuden hyväksi haukkumalla sitä hullua entistä rakasta puolisoasi? Hän tavallaan kulkee teidän suhteen rinnalla joka asiassa?

Vierailija
15/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan normaalia, mutta vain kohtuuden rajoissa. Yrittääkö mies millään tavalla miellyttää sinua?

Vierailija
16/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä reagoin näin, koska avioliitossani mies ei minua kehunut ja koin aina olevani huono. Mutta nyt kun minulla on mies joka kehuu ja arvostaa minua, alan miellyttämään. Mielenkiintoista!

Ap

Vierailija
17/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, miksi näihin ketjuihin AINA eksyy näitä katkeria ex-vaimoja.

Yksinäisiä ressukoita. Ensin iloitaan kun päästiin miehestä eroon. Sitten parempaa ei löytynytkään. Katkeroidutaan.

Vierailija
18/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää oppia vihaamaan ja halveksumaan miesystävääsi. Näin niitä pysyviä suhteita vahvistetaan.

Vierailija
19/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös sitten siinä kohtaa ole hyvä asia, että olen ex??

Vierailija
20/99 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miellyttämisenhaluinen lapsuustraumojen takia ja ihan tietoisesti olen harjoitellut ein sanomista parisuhteessa. Kuitenkin niin että olen myös joustava. tyyliin sukulaisiasi on tulossa, voin leipoa mutta jos sinä siivoilisit tai tällä kertaa en lähde mukaan mutta jouluna tulen tottakai. Reilut kompromissit on usein aika helppoa järjelläkin päätellä. Oma hämmästys kun mies ei suutukaan oli alkuun iso. Miellyttämisenhaluiset joutuvat helposti liian dominoivien pareiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi