Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko ollut koskaan ihastunut opettajaan?

Vierailija
03.08.2014 |

Kuinka vanhana ja minkä näköinen ja mitä ainetta opettava ope?:D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En tosin ole koskaan ollut hänen oppilaansa. Varhaiskeski-ikäinen enkun opettaja. Kaunis, isot tissit. Ihana ääni. Ois voinut antaa mulle jälkkää koska vain

mies

Vierailija
2/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 8. luokan historian opettaja. Ruskeat, runsaat hiukset. Isot rinnat. Jakkupuku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ylä asteen musiikinopettajaan. Ihana huumorintaju ja tyyli. Hän oli siis mies.

Vierailija
4/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kielikurssilla Englannissa lukioikäisenä. Opettaja oli englanninkielinen n. kolmekymppinen ja superihana. Myöhemmin yliopistoiässä olen ollut ihastunut yhteen vanhempaan väitöskirjatyöntekijään, joka veti meille pari kurssia. :)

Vierailija
5/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tulisimmin kai lukion aineopettajaani, kun olin kolmannella luokalla. Meillä olikin seksisuhde koko kouluvuoden ajan, paljastimme sen vasta penkkaripäivänä. Ikäeroa oli 22 vuotta.

Enkä ole Riikka Pulkkinen :D

Vierailija
6/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastunut mutta himoinnut kyllä. Olin itse yläasteella ja opettajankin varmaankin noin 25-vuotias, erittäin kaunis, siro ja punahiuksinen nainen, jolla oli aivan valtavat rinnat ja kaikin puolin täydellinen kroppa. Häntä ajatellen tuli masturboitua varmasti saroja kertoja.

Vierailija
7/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, yläasteella, kohteina oliu musiikin ja ruotsin opettajani. Myös ratsastuksen opettajaani olen ollut ihastunut. Kait mulla on joku himo opettajiin???

Vierailija
8/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upupupup!;;;;

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän