Mitä tekisit jos saisit tietää tuttavamiehesi raiskanneen vaimonsa avioliitossa
Tällainenkin tapaus tuli tietooni humalaisen avautumisen kautta.
Kommentit (8)
En varmaan mitään, riippuu vähän kuka sen asian mulle kertoi.
Ihan kännisen puheita? Uskoo ken tahtoo.
Mitäpä mä voisin siinä tehdä? En muuta kuin olla olkapäänä, jos raiskattu on avautuja.
Eipa siina oikein mitaan voisi tehda. Mita itse teit?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 12:46"]
Mitäpä mä voisin siinä tehdä? En muuta kuin olla olkapäänä, jos raiskattu on avautuja.
[/quote]Näin minäkin yritän ajatella. En vain tiedä, haluanko olla miehen kanssa tekemisissä ja mitä sanon omalle miehelleni syyksi hänen kaverinsa välttelemiseksi. -Ap
Isompi kysymys on, että miksi nainen on jäänyt suhteeseen tuon miehen kanssa? Mies ei voi olla henkisesti terve, jos tekee noin. Sinun kannustaisin naista eroamaan.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 12:46"]
[/quote]Näin minäkin yritän ajatella. En vain tiedä, haluanko olla miehen kanssa tekemisissä ja mitä sanon omalle miehelleni syyksi hänen kaverinsa välttelemiseksi. -Ap
[/quote]
jos avautuja on se raiskaaja niin miksi et kertoisi ihan totuutta. Miksi ihmeessä miehesikään haluaisi tuollaisen kaveri olla
En mitään, ties vaikka vaan humalaisen huomionhakua. Ei kuulu mulle jokatapauksessa.