Love Island UK 2021
Katsooko kukaan? Mä olen aivan koukussa tähän ns. aivottomaan hömppään. Ihana kun alkoi taas uusi tuore kausi. Ja kohta myös Suomi-versio tulossa (16.8.)!!
Kommentit (241)
Instasta välillä tulee nähtyä vahingossa noita tulevia paljastuksia.
Onneksi nyt tulee aika nopeasti katsottavaksi, niin ei vielä voittajat ole paljastunut.
Finaalinelikon jo tiedän.
Jake varmasti brittien osalta laittettin häätöuhan alle ku kehotti käymään kiinni houkutukseen Casassa. Ja vain juu sen leffaillan perusteella tytöille. Toki Britit nähneet Casan elämän ruudusta jo aiemmin ku me, mutta ku nostettiin kissa pöydälle niin siihen puuttui Brititkin tyttöjen reagoinnin takia.
On kyllä tasoero huikea kun vertaa Love Island UK kauden 3 saarelaisia näihin nykyisiin, kauden 7, osallistujiin. Kauden 3 osallistujat olivat tosi timmejä ja kauniita ja komeita, ja juonenkäänteitä riitti, samoin intohimoa ja ihastumisia, jotka vaikuttivat jopa aidoilta. Vuosi vuodelta on taso laskenut sekä osallistujien että draaman kannalta. Kenestäkään ei välity mitään ruudun tälle puolelle. Kaudet 1 ja 2 puolestaan olivat melkein traagisia ja hyvin raadollisia.
Fayen katseessa näkyi jo katumisen merkkejä kun olivat siell rivissä putoamis uhan alla. Hyvä ettei Teddy oo kertalaakista kaikkea antanut anteeksi! Uus Priya on kyllä mielenkiintoinen ja ainakin näin alkuun näin mukava luonne ja selkeesti fiksuin tytöistä. Tulee jännät 2 vkoa vaikka tännekkin vuotanut jo tietoa tapahtumien kulusta.
Tuo Chloe puhuu kyllä ärsyttävän löysästi ja epäselvästi, suu liikkuu isosti, mutta sanat on ihan puuroa. En jaksa enää innostua noista leikeistä, liian pitkälle venytetään, sais loppua jo.
Liika on liikaa hömpässäkin.
Mun suosikkipari voitti, hyvä juttu <3
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä finaali on aina se tylsin jakso näissä. Joskus jätän katsomatta. Pelkkää vanhojen kertausta, lässylässyrakkaudentunnustuksia ja sitten se jännä juttu kummalle osuu rahakuori. Alkukarkelot ja sekoilut matkan varrella ovat tämän formaatin parasta antia. Oikeastaan tuo voitto ei kiinnosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Chloe puhuu kyllä ärsyttävän löysästi ja epäselvästi, suu liikkuu isosti, mutta sanat on ihan puuroa. En jaksa enää innostua noista leikeistä, liian pitkälle venytetään, sais loppua jo.
Liika on liikaa hömpässäkin.
On kyllä ihme rauhaton kohkaaja ja reuhtoja. Ihan kuin olis tuhonnut aivonsa jonkun sortin päihteillä. Puhe sammaltaa ja kädet vatkaavat hiuksia ja ilmaa vuoron perään niin, että ei katse perässä pysy.
Hienosti soi Freestyler uusimmassa jaksossa =D
Veikataan tässä ett se Jaken ja Libbyn lähtö tapahtuu siksikin "saarelta" koska Marya ja Millietä kumpaakaan ei saa enää näin lopussa parikseen. Jos Mary ei ois ehtinyt olee juurikaan Aaronin kanssa niin Mary ja Jake menis loppuun asti parina.
Kaz ja Lib myös bi-seksuaaleja ..suoraan pusutti huulille öisessä jaksossa. Ja Hugo myöskin varmaan on vaikka poistunut jo parisen vkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt vielä rupea voittajasta kohkaamaan, kun tarina on ihan kesken! Tylsimys!
Vierailija kirjoitti:
Kaz ja Lib myös bi-seksuaaleja ..suoraan pusutti huulille öisessä jaksossa. Ja Hugo myöskin varmaan on vaikka poistunut jo parisen vkoa sitten.
Hyi hitto.... kieltämättä molemmissa on vähän drag-vivahteita ja samanlaiset tukkireidet ja isot byllyt molemmilla. Tykkäsin alussa Libertystä, mutta nyt on alkanut rasittaa enkä jaksa sen riippareita (vois käyttää rintaliivejä). Kaz nyt oli alun alkaenkin ruma pottunokka.
Priya on ensimmäinen kaunis nainen tällä kaudella. Mut menetti pisteet, kun laittoi Mattin kotiin. Uus jäbä olis saanut lähteä.
Onko tuo Aaron ollut mukana jossakin muussa TV-ohjelmassa tai muualla esillä, kun näyttää naamasta niin kauhean tutulle...... etenkin hymyillessään?
Millien kuukasvot voisivat jo kadota ruudusta. Ihme ikoniface isolla otsalla.
Ja Fayellä oli taas peräsuolihuulimeikki parinvalinnassa. Joku vois piilottaa ruskean huultenrajauskynän häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Hugolla täytyi olla vahva gay-vaihde päällä, kun ei lämmennyt yhdellekään naiselle kunnolla. Yritti puhella lämpimikseen ja uhota, mutta näytöt jäivät olemattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt vielä rupea voittajasta kohkaamaan, kun tarina on ihan kesken! Tylsimys!
No eihän tässä paljastettu ketä ne voittajat on ja ei tule varmaan yllätyksenä se, että joku parihan tässä lopulta voittaa :D
Nyt risoo ku luotin tuon Priyan tunne vaistoon ..oispa sillä nyt tässä lopussa Brettin sijaan Matt. Putoajien täyttyy nyt sit tiest olla Jake ja Lib sekä Brett ja Priya joka varmasti haluu samantien lähteä villasta ku loppusuoralla ei enää tulijoita. Priya mielenkiintoinen mut tuli jäämään hiukan mystikseksi.
Jake peluri hoksasi, ettei olekkaan niin suosittu.
Onneksi Kaz oli myös pudotuksessa ja Tyler oli itseestään selvyys,että on siellä.